Skip to main content

សំនួរ​ចំលើយ

At PPCBank, we strive to make your banking experience as easy as possible. Please find some frequently asked questions and answers below.

If your question is not listed, please feel free to call our Customer Service agents at 0963 909 909 / 023 909 909

តម្លៃពិសេសគឺប្រទេសរួមមានវៀតណាម ហ្វីលីពីន និងចិន។ ថ្លៃផ្ទេរប្រាក់មានដូចខាងក្រោម៖

– ប្រទេសវៀតណាម

– ប្រទេសវៀតណាម

ចំនួនទឹកប្រាក់ (ដុល្លារ​អាមេរិក)ថ្លៃសេវា (ដុល្លារ​អាមេរិក)
0.01 ដល់ 3005.00
301 ដល់ 5008.00
501 ដល់ 1,00010.00
1,001 ដល់ 2,00021.00
2,001 ដល់ 4,00026.00
4,001 ដល់ 5,00031.00

– ប្រទេសហ្វីលីពីន

ចំនួនទឹកប្រាក់ (ដុល្លារ​អាមេរិក)ថ្លៃសេវា (ដុល្លារ​អាមេរិក)
0.01 ដល់ 40010.00
401 ដល់50015.00
501 ដល់ 80020.00
801 ដល់1,00030.00
1,001 ដល់ 2,00041.00
2,001 ដល់ 5,00081.00

 

– ប្រទេសចិន

ចំនួនទឹកប្រាក់ (ដុល្លារ​អាមេរិក)ថ្លៃសេវា (ដុល្លារ​អាមេរិក)
0.01 ដល់ 3,00012.80
3,001 ដល់ 5,00022.00

ថ្លៃសេវារបស់យើងគឺ៖

ដែនកំណត់ (រហូតដល់)ប្រភេទផ្ទេរប្រាក់ថ្លៃសេវា
ថ្លៃសេវា PPCBankថ្លៃសេវា AMKថ្លៃសេវាសរុបរបស់អ្នកផ្ញើ
1,000 ដុល្លារឬ 4,000,000 រៀលMobile App/smartBiz0.5 ដុល្លារ/ 2,000 រៀល1.5 ដុល្លារ/ 6,000 រៀល2.0 ដុល្លារ/ 8,000 រៀល
Counter’s Service1.0 ដុល្លារ/ 4,000 រៀល1.5 ដុល្លារ/ 6,000 រៀល2.5 ដុល្លារ/ 10,000 រៀល

ថ្លៃសេវារបស់យើងគឺ៖

ចំនួនទឹកប្រាក់ថ្លៃអ្នកផ្ញើ
ដុល្លារ​អាមេរិក
USD 0 –USD 500.49USD 2.00
USD 500.50 –USD 2,500USD 3.00
ប្រាក់រៀល
KHR 0 – KHR 2,001,960KHR 8,000
KHR 2,002,000 –KHR 10,000,000KHR 12,000

ថ្លៃសេវារបស់យើងគឺ៖

ប្រភេទផ្ទេរប្រាក់ថ្លៃសេវាថ្លៃសេវារបស់អ្នកផ្ញើ (PPCBank)ថ្លៃសេវាអ្នកទទួល (វីង)
ដុល្លារ​អាមេរិក
ទៅកាន់សេវាដកប្រាក់ (លេខទូរសព្ទ)USD 0 – USD 500.00USD 0.5USD 2.5
USD 500.01 – USD 1,000.00USD 0.5USD 5.0
ទៅគណនីUSD 0 – USD 500.49USD 0.5USD 2.5
USD 500.50 – USD 2,500USD 1.0USD 3.5
ប្រាក់រៀល
ទៅកាន់សេវាដកប្រាក់ (លេខទូរសព្ទ)KHR 0 – KHR 2,000,000KHR 2,000KHR 10,000
KHR 2,000,100 – KHR 4,000,000KHR 2,000KHR 20,000
ទៅគណនីKHR 0 – KHR 2,001,900KHR 2,000KHR 10,000
KHR 2,002,000 – KHR 10,000,000KHR 4,000KHR 14,000

ទោះបីជាដែនកំណត់ប្រចាំថ្ងៃ និងក្នុងមួយផ្ទេររបស់អ្នកមានរហូតដល់ 20,000 ដុល្លារអាមេរិក ឬ 40,000,000 រៀល ឬក្នុងករណីខ្លះអាចច្រើនជាងនេះតាមដែលអ្នកបានស្នើសុំឱ្យបង្កើនក៏ដោយ វាអាចនឹងមិនអនុវត្តចំពោះប្រភេទប្រតិបត្តិការទាំងអស់នោះទេ។ ខាងក្រោមគឺជាដែនកំណត់នៃការផ្ទេរប្រាក់តាមប្រភេទប្រតិបត្តិការ។

ប្រភេទប្រតិបត្តិការដែនកំណត់ផ្ទេរ
ការផ្ទេរគណនី1 ដង20,000 ដុល្លារ ឬ 80,000,000 រៀល
ប្រចាំថ្ងៃ100,000 ដុល្លារ ឬ 400,000,000 រៀល
សាច់ប្រាក់គ្មានប័ណ្ណ1 ដង1,000 ដុល្លារ
ប្រចាំថ្ងៃ
ការផ្ទេរប្រាក់តាមពេលវេលាជាក់ស្តែងទៅគណនី1 ដង50,000 USD ឬ 200,000,000 រៀល
ទៅលេខទូរស័ព្ទ1 ដង1,000 USD ឬ 4,000,000 រៀល
ផ្ទេរប្រាក់តាមបាគងការផ្ទេរប្រាក់ពេញលេញ1 ដង0,000USD ឬ 40,000,000 រៀល
(គណនីទៅគណនី)1 ដង10,000USD ឬ 40,000,000 រៀល
សេវាផ្ទេរប្រាក់តាមវីងទៅគណនី1 ដង2,500 ដុល្លារ ឬ 10,000,000 រៀល
ប្រចាំថ្ងៃ2,500 ដុល្លារ ឬ 10,000,000 រៀល
ដើម្បីប្រមូលសាច់ប្រាក់(លេខទូរសព្ទ)1 ដង1,000 ដុល្លារ ឬ 4,000,000 រៀល
ប្រចាំថ្ងៃ2,500 ដុល្លារ ឬ 10,000,000 រៀល
ការផ្ទេរទៅក្រៅប្រទេសSWIFT1 ដងក្រោម 10,000 ដុល្លារ
ប្រចាំថ្ងៃ
Western Union1 ដងអាស្រ័យលើគណនីដែលអ្នកជ្រើសរើសដើម្បីធ្វើការផ្លាស់ប្តូរ
ប្រចាំថ្ងៃ10,000 ដុល្លារ

នៅពេលអ្នកធ្វើការផ្ទេរប្រាក់នៅក្នុង PPCBank នឹងមិនគិតថ្លៃសេវាទេ។ ប្រសិនបើអ្នកផ្ទេរទៅធនាគារក្នុងស្រុកផ្សេងទៀត នឹងមានកម្រៃសេវាអប្បបរមា 2 ដុល្លារ ឬ 0.10% ណាមួយដែលខ្ពស់ជាង។

នៅក្នុងការផ្ទេរប្រាក់តាមធនាគារ គ្មានថ្លៃសេវា(រួមទាំងសាច់ប្រាក់គ្មានប័ណ្ណ)
ការផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារថ្លៃសេវាអប្បបរមាគឺ $2 ឬ 0.10%
ការផ្ទេរប្រាក់តាមពេលវេលាជាក់ស្តែងសូមមើល (ការផ្ទេរប្រាក់តាមពេលវេលាជាក់ស្តែង)នៅក្រោម (ផលិតផល) ឬចូលទៅកាន់គេហទំព័រ www.ppcbank.com.kh
ការផ្ទេរប្រាក់រហ័សសូមយោងទៅ (ការផ្ទេររហ័ស)នៅក្រោម (ផលិតផល) ឬចូលទៅកាន់គេហទំព័រ www.ppcbank.com.kh​
ផ្ទេរប្រាក់បាគងសូមយោងទៅ (ផ្ទេរប្រាក់បាគង)នៅក្រោម (ផលិតផល) ឬចូលទៅកាន់គេហទំព័រ www.ppcbank.com.kh​
សេវាផ្ទេរប្រាក់វីងសូមមើល (សេវាផ្ទេរប្រាក់វីង)នៅក្រោម (ផលិតផល) ឬចូលទៅកាន់គេហទំព័រ www.ppcbank.com.kh
ការផ្ទេរទៅក្រៅប្រទេសSWIFT– ≤ 1,000 ដុល្លារ គឺ 20 ដុល្លារ (ថ្លៃសេវា SWIFT: 5 ដុល្លារ ថ្លៃសេវាខ្សែ៖ 15 ដុល្លារ)
– < 10,000 គឺ 25 ដុល្លារ (ថ្លៃសេវា SWIFT: 10 ដុល្លារ ថ្លៃសេវាខ្សែ៖ 15 ដុល្លារ
Western Unionសូម​យោង​ទៅ (Western Union)នៅក្រោម (ផលិតផល) ឬចូលទៅកាន់គេហទំព័រ www.ppcbank.com.kh

ព័ត៌មានលម្អិតអំពីថ្លៃសេវា :

ចំនួនទឹកប្រាក់(ដុល្លារ​អាមេរិក) ថ្លៃសេវា(ដុល្លារ​អាមេរិក)
0.01 ដល់ 10015.00
101 ដល់ 20022.00
201 ដល់ 30029.00
301 ដល់ 40034.00
401 ដល់ 50041.00
501 ដល់ 62546.00
626 ដល់ 75047.00
751 ដល់ 1,00052.00
1,001 ដល់ 1,50066.00
1,501 ដល់ 1,75077.00
1,751 ដល់ 2,00090.00
2,001 ដល់ 2,500110.00
2,501 ដល់ 3,000130.00
3,001 ដល់ 3,500150.00
3,501 ដល់ 4,000170.00
4,001 ដល់ 4,500190.00
4,501 ដល់ 5,000210.00

 

អ្នកអាចមកកាន់សាខាណាមួយរបស់យើង ឬទាក់ទងផ្នែកបម្រើអតិថិជនរបស់យើង។ (Tel: 023 909 909 or 0963 909 909)

ក្នុង​ករណី​បែប​នេះ សូម​ផ្ញើ​រូបថត​បង្កាន់ដៃ​របស់​អ្នក​ទៅ​មន្ត្រី​កម្ចី PPCBank ដោយ​មធ្យោបាយ​ណា​មួយ​ដូច​ជា​បណ្តាញ​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​សង្គម​សម្រាប់​ជា​ឯកសារ​យោង​របស់​ពួកគេ .​ ឬ​មួយ​ទៀត​ អ្នក​អាច​ទូរស័ព្ទ​ទៅ​ TrueMoney​ Contact Center​ នៅ​ 023​ 999​ 639​ ​សម្រាប់​ការ​គាំទ្រ​បន្ថែម។

ដើម្បី​ទទួល​បាន​ព័ត៌មាន​ថ្មីៗ​បំផុត​លើ​ភ្នាក់ងារ TrueMoney សូម​ទូរស័ព្ទ​ទៅ​សេវាកម្ម​បំរើអតិថិជនរបស់ TrueMoney តាម​លេខ 023​ 999​ 639។

ចំនួនទឹកប្រាក់សងប្រាក់កម្ចីអប្បបរមាតាមរយៈភ្នាក់ងារ TrueMoney គឺ 25 ដុល្លារ។

អ្នក​ត្រូវ​ជូនដំណឹង​ទៅ​ភ្នាក់ងារ​អំពី​វា​ជា​បន្ទាន់ ដូច្នេះ​ភ្នាក់ងារ​អាច​ទាក់ទង​ទៅ​ សេវាកម្មបំរើ​អតិថិជន Wing ដើម្បី​ចាប់ផ្តើម​ដំណើរការ​បញ្ច្រាស។​ ចំណាំ៖ ភ្នាក់ងារវីង​នឹង​ពិនិត្យ​ព័ត៌មាន​ពីរដង​ជាមួយ​អ្នក​ជានិច្ច​មុន​ពេល​បញ្ជាក់​ការ​ទូទាត់។​ សូម​ពិនិត្យ​វា​ដោយ​ប្រុងប្រយ័ត្ន​ ហើយ​សួរ​ភ្នាក់ងារ​ឱ្យ​ កែ​លេខ​គណនី​របស់​អ្នក​ក្នុង​ករណី​ដែល​វា​ខុស។.

ដើម្បី​ទទួល​បាន​ព័ត៌មាន​ថ្មីៗ​បំផុត​អំពី​ទីតាំង​ភ្នាក់ងារ Wing Cash​ Xpress​ សូម​ទូរស័ព្ទ​ទៅ​មជ្ឈមណ្ឌល​ទំនាក់ទំនង​ Wing តាម​លេខ 023​ 999​ 989 .

អ្នកត្រូវផ្តល់ភ្នាក់ងារវីង គណនីសងប្រាក់កម្ចីរបស់អ្នក រួមជាមួយនឹងលេខទូរស័ព្ទដែលបានចុះឈ្មោះជាមួយ PPCBank និងចំនួនទឹកប្រាក់សម្រាប់ការសងប្រាក់កម្ចី (គិតជាដុល្លារ ឬ ប្រាក់រៀល)។

អ្នកអាចបិទ Push Notification នៅលើកម្មវិធី Mobile Banking ដោយចូលទៅកាន់ការកំណត់ពី Menu =>  Push Notification។

សូមចុះឈ្មោះ Biometric នៅក្នុងឧបករណ៍របស់អ្នក ដើម្បីភ្ជាប់ Biometric ទៅ Mobile Banking ឬកម្មវិធី smartBiz ។

អ្នកអាចកំណត់ FaceID យ៉ាងងាយស្រួលសម្រាប់ទាំងការចេញចូល និងធ្វើប្រតិបត្តិការផ្សាងៗដោយចូលទៅកាន់ការកំណត់ពីម៉ឺនុយ => សុវត្ថិភាព => កំណត់ការ FaceID ។

យើងមាន5 ភាសាផ្សេងគ្នា៖

  • ភាសាខ្មែរ
  • ភាសាអង់គ្លេស
  • ភាសាកូរ៉េ
  • ភាសាចិន
  • ភាសាជប៉ុន
    អ្នកអាចផ្លាស់ប្តូរភាសាតាមរយៈ Menu => Setting => Change Language

អ្នកអាចសាកសួរសមតុល្យគណនី និងព័ត៌មានលម្អិតរបស់អ្នក។ សំខាន់ជាងនេះទៅទៀត អ្នកអាចប្រើមុខងារផ្ទេរទិន្នន័យដូចខាងក្រោម

  • ការផ្ទេរប្រាក់ឆ្លាតវៃ (ផ្ទេររវាងគណនី PPCBank, បាគង, ផ្ទេរប្រាក់ តាមរយៈ FAST, ផ្ទេរប្រាក់ តាមរយៈ RFT,និងផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារ)
  • ការផ្ទេរទៅកាន់ដៃគូរសហការ៖ ការផ្ទេរវីង និងអេ អឹម ខេ
  • ការផ្ទេរប្រាក់ទៅក្រៅប្រទេស៖ ផ្ទេរប្រាក់ទៅគ្រប់ទីកន្លែងក្នុងពិភពលោកជាមួយ Swift Transfer និង Western Union
  • ការទូទាត់ជាមួយ QR (បង់ទៅ PPCBank QR និង KHQR)
  • បញ្ចូលទឹកប្រាក់ (ភ្លាមៗ/តាមរយៈកាលវិភាគ) ទៅកាន់ទូរស័ព្ទដៃ និងប័ណ្ណ PayOn Online
  • Cardless Cash : អ្នកអាចផ្ទេរប្រាក់ទៅនរណាក៏បានដែលមិនមានគណនី PPCBank ដោយប្រើលេខទូរស័ព្ទ
  • ផ្ទេរប្រាក់តាមកាលវិភាគ: អ្នកអាចប្រើការផ្ទេរតាមកាលវិភាគប្រចាំខែរបស់យើង
  • បង់វិក្កយបត្រដូចជា EDC, PPWSA, Banji, MekongNet, NSSF
  • គ្រប់គ្រងប័ណ្ណទាំងអស់របស់ PPCBank របស់អ្នក
    អ្នកក៏អាចប្រើមុខងារផ្សេងទៀតដូចជាការស្វែងរកសាខា/អេធីអឹម ព័ត៌មាន/ព្រឹត្តិការណ៍ ផលិតផល សំណួរ និងចម្លើយ។

អ្នកអាចផ្ញើសាច់ប្រាក់គ្មានប័ណ្ណរហូតដល់ $1,000 ក្នុងមួយថ្ងៃ និង $1,000 ក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ។

វាអាចមានហេតុផលពីរ៖

  • សាច់ប្រាក់គ្មានប័ណ្ណត្រូវបានដករួចហើយ (អ្នកអាចសួរអ្នកប្រាប់សាខាដើម្បីមើលព័ត៌មានលម្អិតនៃប្រតិបត្តិការ)
  • សាច់ប្រាក់គ្មានប័ណ្ណត្រូវបានផុតកំណត់រួចហើយបន្ទាប់ពី 10 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ ហើយបានបង្វិលសងត្រឡប់ទៅគណនីរបស់អ្នកផ្ញើវិញ។

ប្រសិនបើអ្នកផ្ញើ Cardless Cash ទៅកាន់លេខទូរស័ព្ទដែលមិនមានស្រាប់ យើងនឹងសងប្រាក់វិញដោយស្វ័យប្រវត្តិទៅអ្នកវិញ។

ប្រសិនបើលេខទូរស័ព្ទត្រូវបានប្រើប្រាស់ដោយអ្នកដ៏ទៃ កុំបារម្ភ។ ព័ត៌មានលម្អិតនៅក្នុង SMS គ្រាន់តែជូនដំណឹងដល់អ្នកទទួលថាគាត់ទទួលបានសាច់ប្រាក់ពី Cardless Cash និងកន្លែងដែលត្រូវដក។ អ្នកនៅតែត្រូវផ្តល់ឱ្យអ្នកទទួលនូវព័ត៌មានដែលអ្នកទទួលបានពីការជូនដំណឹង SMS និងផ្តល់ឱ្យអ្នកទទួលពិតប្រាកដដើម្បីដកសាច់ប្រាក់។

ចំពោះករណីបែបនេះ យើងមិនអាចផ្តល់ព័ត៌មានណាមួយបានទេនៅពេលដែលអ្នកបាត់បង់។ សូមរង់ចាំរហូតដល់ប្រាក់ Cardless Cash ត្រូវបានបង្វិលសងទៅអ្នកផ្ញើវិញ។ បន្ទាប់មក អ្នកផ្ញើអាចផ្ញើសាច់ប្រាក់ដោយគ្មានប័ណ្ណឡើងវិញ។

Cardless Cash មានកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់។ បន្ទាប់ពីកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់ ប្រាក់នឹងត្រូវបានបង្វិលសងទៅអ្នកផ្ញើសាច់ប្រាក់គ្មានប័ណ្ណ។ យើងអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនដកប្រាក់ក្នុងរយៈពេល 10 ថ្ងៃធ្វើការ។ ប្រសិនបើប្រាក់ត្រូវបានបង្វិលសងទៅអ្នកផ្ញើរួចហើយ អ្នកគួរតែសុំអ្នកផ្ញើឱ្យផ្ញើឡើងវិញ។

ទេ អ្នកមិនត្រូវការគណនី PPCBank ដើម្បីដកប្រាក់ទេ។ អ្នកគ្រាន់តែអាចចូលទៅកាន់ ATM ឬសាខាណាមួយរបស់យើងជាមួយនឹងព័ត៌មាន Cardless Cash ដែលអ្នកបានទទួលតាមរយៈ SMS និងអ្នកផ្ញើដើម្បីដកប្រាក់។ ការណែនាំនៅក្នុងសារ SMS នឹងជូនដំណឹងដល់អ្នកថាតើត្រូវទៅសាខា ឬ ATM ឬណាមួយនៃពួកគេ។

អ្នកទទួលសាច់ប្រាក់ Cardless នឹងទទួលបានសារ SMS សម្រាប់ការណែនាំលម្អិតសម្រាប់ការដកសាច់ប្រាក់ដោយគ្មានប័ណ្ណ។ អ្នកផ្ញើសាច់ប្រាក់គ្មានប័ណ្ណក៏នឹងទទួលបានសារ SMS ជាមួយនឹងលេខសម្ងាត់ដកប្រាក់ដែលពួកគេត្រូវការផ្តល់ជូនអ្នកទទួលដើម្បីដកប្រាក់។

អ្នក​ដែល​បាន​ជាវ​សេវា​ធនាគារ​តាម​ទូរសព្ទ​អាច​ប្រើ​ផ្ញើ​សាច់​ប្រាក់​គ្មាន​ប័ណ្ណ។ អ្នកអាចប្រើកម្មវិធីPPCBank Mobile ឬផ្ញើសាច់ប្រាក់គ្មានប័ណ្ណនៅបញ្ជរសាខារបស់យើង។

ជាមួយនឹង Cardless Cash អ្នកអាចផ្ញើប្រាក់ទៅកាន់ម្ចាស់គណនីដែលមិនមែនជា PPCBank ដោយប្រើលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកទទួល។

វាមិនគិតថ្លៃសម្រាប់អគ្គិសនី ការផ្គត់ផ្គង់ទឹក NSSF និង MekongNet។ សម្រាប់ Banhji រាល់វិក្កយបត្រខាងក្រោម ឬស្មើនឹង $500 នឹងគិត $0.15 ហើយវិក័យប័ត្រដែលមានចំនួន $500 ខាងលើនឹងត្រូវគិត $0.30។

ឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់នឹងមិនបង្កើតទេ ដូច្នេះអ្នកមិនអាចបង់ប្រាក់ទៅឱ្យលេខសម្គាល់ដែលមានស្រាប់បានទេ។

ទេ។ សូមធ្វើតាមការណែនាំរបស់វិក្កយបត្រ និងបង់ប្រាក់ 3 ថ្ងៃមុនថ្ងៃកំណត់វិក្កយបត្ររបស់អ្នក។

ការទូទាត់វិក្កយបត្រមាន 4 ប្រភេទដូចជា Banhji, EDC, MekongNet, PPWSA, និង NSSF (National Socials Security Fund)។

សូមអធ្យាស្រ័យ និងរង់ចាំក្រុមបច្ចេកទេសរបស់យើង ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហារបស់អ្នក។ លើសពីនេះទៀត អ្នកអាចទាក់ទងមជ្ឈមណ្ឌលហៅទូរសព្ទរបស់យើងសម្រាប់ជំនួយបន្ថែម។

បាទ។ អ្នកអាចបញ្ជាក់កាលបរិច្ឆេទដែលអ្នកចង់បញ្ចូលទឹកប្រាក់នាពេលអនាគត។

ប្រសិនបើអ្នកប្រើលេខប័ណ្ណដែលមិនមានស្រាប់ ប្រតិបត្តិការនឹងមិនជោគជ័យទេ។

ដើម្បីបញ្ចូលទឹកប្រាក់ប័ណ្ណ PayOn របស់អ្នក អ្វីដែលអ្នកត្រូវការគឺលេខប័ណ្ណរបស់អ្នក និងចំនួនទឹកប្រាក់ដែលអ្នកចង់បញ្ចូល។

អ្នកអាចចុះឈ្មោះកម្មវិធីតាមរយៈ វិធី 2យ៉ាង :

  • ចុះឈ្មោះកម្មវិធីPPCBank Mobile PPCBank របស់អ្នកបានយ៉ាងរហ័សតាមអនឡាញជាមួយនឹងគណនីងាយស្រួល (e-KYC) ដោយគ្រាន់តែទាញយកកម្មវិធី PPCBank Mobile ហើយបង្កើតគណនីបានគ្រប់ទីកន្លែង គ្រប់ពេលវេលា។
  • ឬអ្នកអាចយកអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬលិខិតឆ្លងដែនច្បាប់ដើមរបស់អ្នក ទៅកាន់សាខាធនាគារ PPCBank ដែលនៅជិតបំផុតដើម្បីទទួលបានការបម្រើសេវាកម្មពីយើងខ្ញុំសម្រាប់ការបើកកម្មវិធីPPCBank Mobile។

ប្រសិនបើអ្នកមានគណនីរបស់ PPCBank រួចហើយ ហើយចង់ចុះឈ្មោះកម្មវិធីPPCBank Mobile អ្នកអាច:

  • ចុះឈ្មោះកម្មវិធីរបស់អ្នកនៅក្នុងកម្មវិធី PPCBank Mobile ។ បន្ទាប់ពីទាញយករួច 3 ជម្រើសត្រូវបានផ្តល់ជូន។ ជ្រើសរើសជម្រើសទីពីរ ហើយធ្វើតាមដំណាក់កាលដែលបានផ្តល់ជូន។
  • ប្រសិនបើអ្នកចង់ចុះឈ្មោះនៅសាខាធនាគារ PPCBank អ្នកត្រូវភ្ជាប់ជាមួយ​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬលិខិតឆ្លងដែន និងលេខទូរស័ព្ទដែលប្រើក្នុងកម្មវិធី PPCBank ដែលមានស្រាប់របស់អ្នក។

អតិថិជនលក្ខណៈក្រុមហ៊ុនអាចចុះឈ្មោះកម្មវិធីPPCBank Mobile PPCBank បាន ។ អតិថិជនខាងលើអាចពិនិត្យសមតុល្យគណនីធម្មតា ប៉ុន្តែមិនអនុញ្ញាតឱ្យធ្វើប្រតិបត្តិការសេវាផ្ទេរប្រាក់ទេ។ ប្រសិនបើអ្នកចង់រីករាយជាមួយសេវាកម្មធនាគារពេញលេញ យើងសូមណែនាំការចុះឈ្មោះ PPCBank smartBiz ។

គណនីងាយស្រួល គឺជាមុខងារមួយដែលអ្នកអាចចុះឈ្មោះគណនី PPCBank អនឡាញផ្ទាល់ខ្លួនឯងនៅលើកម្មវិធីទូរស័ព្ទដោយមិនចាំបាច់ទៅកាន់សាខា PPCBank ។

  • ទូរស័ព្ទស្មាតហ្វូនប្រើលេខទូរសព្ទកម្ពុជា
  • អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរដើម/លិខិតឆ្លងដែន
  • ដើម្បីជៀសវាងការធ្វើឱ្យគណនីរបស់អ្នកបិទដំណើរការ, ធនាគារ PPCBank ទាមទារការដាក់ប្រាក់ដំបូងមុន​ពេល 7 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីការចុះឈ្មោះ។

ប្រសិនបើអ្នកស្ថិតនៅក្នុងប្រភេទដូចខាងក្រោម យើងមិនអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកចុះឈ្មោះគណនីងាយស្រួលនោះទេ:

  • អ្នកគឺជាអតិថិជនដែលធ្លាប់បើកគណនីពីមុនមក
  • លេខទូរសព្ទរបស់អ្នកត្រូវបានប្រើដើម្បីចុះឈ្មោះ​រួចហើយ
  • ប្រវត្តិរូបរបស់អ្នក (ឈ្មោះ និងថ្ងៃខែឆ្នាំកំណើត) ដូចគ្នានឹងអតិថិជនដែលមានស្រាប់របស់យើង
  • ជនបរទេសគ្មានអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ/លិខិតឆ្លងដែន
  • ប្រសិនបើអ្នកកំពុងប្រើលិខិតឆ្លងដែនដើម្បីចុះឈ្មោះចូលគណនីងាយស្រួល សូមប្រាកដថាអ្នកមានអាយុយ៉ាងតិច 18 ឆ្នាំ។

សេវានេះត្រូវបានកំណត់ចំពោះអតិថិជនលក្ខណៈបុគ្គលតែប៉ុណ្ណោះ។

​ប្រសិនបើអ្នកមិនបានបរាជ័យក្នុងការព្យាយាមចូលកម្មវិធីPPCBank Mobileទេ ការប្រើប្រាស់របស់អ្នកអាចនឹងត្រូវបិទដំណើរការដោយស្វ័យប្រវត្តិ ដោយសារមិនមានការដាក់ប្រាក់ដំបូងទៅក្នុងគណនីរបស់អ្នកមុនរយៈពេល 7 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ។ ប្រសិនបើអ្នកចង់ប្រើគណនីរបស់អ្នកម្តងទៀត សូមទៅកាន់សាខា PPCBank ដែលនៅជិតបំផុត។

​សូមមកកាន់សាខាធនាគារ PPCBank ដោយមកជាមួយឯកសារដែលពាក់ព័ន្ធ។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម អ្នកអាចទាក់ទងមកផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជនរបស់ PPCBank ដោយផ្ទាល់។

ក្នុងករណីបែបនេះ ដើម្បីបន្តដំណើរការចុះឈ្មោះ e-KYC របស់អ្នក សូមនាំយកឯកសារពាក់ព័ន្ធទៅកាន់សាខាធនាគារ PPCBank ដែលនៅជិតលោកអ្នកបំផុត។

ការបរាជ័យក្នុងការចុះឈ្មោះគឺដោយសារហេតុផលខាងក្រោម :

  • អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ/លិខិតឆ្លងដែនចាស់ពេក ឬខូច ដែលប្រព័ន្ធរបស់យើងមិនអាចទទួលស្គាល់បាន
  • អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ/លិខិតឆ្លងដែន និងមុខរបស់អ្នកមិនដូចគ្នា
  • ករណីខ្លះ ឈ្មោះរបស់អ្នកយ៉ាងហោចណាស់ ស្រដៀងគ្នា 90% ជាមួយឈ្មោះអ្នកដែលមាននៅក្នុងបញ្ជីខ្មៅ
  • លេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកត្រូវបានប្រើប្រាស់ដើម្បីចុះឈ្មោះក្នុងPPCBank Mobileរួចហើយ។
    សម្រាប់ករណីខាងលើ សូមទៅកាន់សាខាធនាគារ PPCBank ដែលនៅជិតបំផុត ដើម្បីបុគ្គលិករបស់យើងអាចជួយអ្នកបន្ថែមទៀត សម្រាប់បញ្ចប់ដំណើរការបើកគណនីរបស់អ្នក។

អ្នក​អាច​ទៅកាន់​សាខា​ណាមួយ​របស់​ធនាគារ PPCBank ហើយ​បំពេញ​ពាក្យស្នើសុំ​ដើម្បី​ឈប់​ប្រើ​សេវា PPCBank Mobile ​។​

​អ្នក​អាច​ទៅកាន់​សាខា​ណាមួយ​របស់ PPCBank ដើម្បី​ដំណើរការគណនីចាស់ក្នុង​សេវា PPCBank Mobile​ឡើងវិញ​។​

អ្នកត្រូវចូលគណនីលើកដំបូងក្នុងរយៈពេល 3 ថ្ងៃ បន្ទាប់ពីការចុះឈ្មោះសេវាPPCBank Mobile។នៅពេលដែលប្រព័ន្ធរបស់យើងបង្អាកប្រើប្រាស់របស់អ្នកដោយស្វ័យប្រវត្តិ អ្នកត្រូវតែទៅកាន់សាខារបស់យើង ដើម្បីដោះសោរគណនីរបស់អ្នក។

​ប្រសិនបើអ្នកមិនប្រើគណនីលើសពី 6 ខែ យើងបិទគណនីប្រើប្រាស់របស់អ្នកដោយសារបញ្ហាសុវត្ថិភាព។ ប្រសិនបើអ្នកចង់ប្រើសេវាPPCBank Mobile អ្នកត្រូវកាន់សាខាធនាគារ PPCBank របស់យើងដើម្បីបើកគណនីឡើងវិញ។

ប្រសិនបើអ្នកខកខានក្នុងការបញ្ចូនលេខសម្ងាត់ខុស 5 ដងជាប់គ្នា គណនីរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានជាប់សោ។ ដើម្បីដោះសោវិញ សូមអ្នកទៅកាន់សាខារបស់ PPCBank ណាមួយ ហើយយើងនឹងកំណត់លេខសម្ងាត់ថ្មីដល់អ្នក។

​ប្ប្រសិនបើអ្នកជាអតិថិជនលក្ខណៈបុគ្គលហើយមិនអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់បានទេ ការផ្ទេររបស់អ្នកត្រូវបានរារាំងដោយប្រព័ន្ធ។ ជាធម្មតានៅពេលដែលអ្នកបរាជ័យក្នុងការផ្តល់លេខកូដផ្ទៀងផ្ទាត់ភាពត្រឹមត្រូវចំនួន 5 ដងជាប់គ្នា។
ប្រសិនបើអ្នកជាអតិថិជនលក្ខណៈក្រុមហ៊ុន អ្នកអាចចូលគណនីធម្មតា ប៉ុន្តែមិនអាចប្រើមុខងារផ្ទេរប្រាក់បានទេ។.

អ្នកអាចទាក់ទងមកសេវាកម្មបំរើអតិថិជនរបស់យើង ឬមកកាន់សាខាធនាគារ PPCBank ដើម្បីបិទសេវាកម្មPPCBank Mobileបណ្ដោះអាសន្ន។ ប្រសិនបើសេវាកម្មត្រូវបានបិទបណ្ដោះអាសន្ន គ្មាននរណាម្នាក់អាចចូលទៅគណនីអ្នកប្រើប្រាស់របស់អ្នកបានទេ។ ប្រសិនបើអ្នកចង់ផ្លាស់ប្តូរលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នក អ្នកអាចស្នើសុំឱ្យផ្លាស់ប្តូរលេខទូរសព្ទ SMS Authentication នៅសាខា។

អ្នកអាចទាក់ទងមកកាន់មកសេវាកម្មបំរើអតិថិជនរបស់យើង ដើម្បីដោះសោគណនីរបស់អ្នក បន្ទាប់មកអ្នកអាចចុចលើមុខងារភ្លេចលេខសម្ងាត់ ដើម្បីកំណត់ពាក្យសម្ងាត់ថ្មីរបស់អ្នកឡើង​វិញ។

​ប្រសិនបើអ្នកកំពុងប្រើប្រភេទទូរស័ព្ទ Android សូមចូលទៅកាន់ហាងកម្មវិធី Google PlayStore ។ ប្រសិនបើអ្នកកំពុងប្រើប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ IOS សូមចូលទៅកាន់ Appstore ។ អ្នកអាចស្វែងរកពាក្យ PPCBank Mobile ដើម្បីទាញយកកម្មវិធី។

ប្រសិនបើកម្មវិធីរបស់អ្នកត្រូវអាប់ដេត វានឹងប្រាប់អ្នកឱ្យអាប់ដេតនៅពេលអ្នកបើកដំណើរការកម្មវិធី។

អ្នកអាចប្រើប្រាស់សេវាកម្មធនាគារតាមទូរស័ព្ទ (Mobile Banking app) 24/7 លើកលែងតែមានលក្ខខណ្ឌដូចខាងក្រោម :

  • នៅពេលដែលយើងត្រូវការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពប្រព័ន្ធរបស់យើង យើងនឹងជូនដំណឹងនៅផ្នែកខាងក្រោមនៃអេក្រង់សម្រាប់ព័ត៌មានទុកជាមុន។

អ្នកមិនអាចឃើញគណនីរបស់អ្នកដោយសារហេតុផលដូចខាងក្រោម៖

  • គណនីរបស់អ្នកត្រូវបានបិទ។
  • គណនីរបស់អ្នកគឺជាគណនីរួម។
  • គណនីរួមរបស់អ្នកត្រូវចុះឈ្មោះដាច់ដោយឡែកជាមួយសមាជិកផ្សេងទៀតទាំងអស់នៃគណនីរួមនៅសាខា។

សម្រាប់ហេតុផលសុវត្ថិភាព យើងអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនកំណត់គណនីដកប្រាក់នៅសាខា។ អ្នកអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនីដកប្រាក់តែប៉ុណ្ណោះ។ អ្នកអាចបន្ថែម ឬលុបគណនីបន្ថែមទៀតទៅក្នុងបញ្ជីគណនីដកប្រាក់រហូតដល់ប្រាំគណនី។ អ្នកប្រើប្រាស់PPCBank Mobileណាមួយត្រូវកំណត់គណនីដកប្រាក់យ៉ាងហោចណាស់មួយលើកលែងតែម្ចាស់គណនីសាជីវកម្ម។

នៅក្នុងទម្រង់ចុះឈ្មោះតាមធនាគារអេឡិចត្រូនិកអ្នកអាចកំណត់ថាគ្មានឬច្រើនបំផុត 5 គណនីអ្នកទទួល។ វាជាជម្រើសសម្រាប់អតិថិជនដែលចង់ផ្ទេរប្រាក់ទៅឱ្យតែគណនីអ្នកទទួលដែលបានកំណត់ប៉ុណ្ណោះ។ ប្រសិនបើអ្នកចង់ធ្វើការផ្ទេរប្រាក់ទៅនរណាម្នាក់អ្នកមិនគួរកំណត់គណនីអ្នកទទួលណាមួយឡើយ។

​ប្រហែលជានៅពេលដែលអ្នកចុះឈ្មោះគណនីដកប្រាក់នៅសាខាវាជាគណនីសកម្ម។ ប៉ុន្តែនៅពេលដែលគណនីរបស់អ្នកក្លាយជាគណនី “អសកម្ម” នៅពេលក្រោយអ្នកមិនអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់បានទេ។ ដើម្បីធ្វើឱ្យគណនីនេះទៅជាគណនីសកម្មអ្នកត្រូវទៅកាន់សាខារបស់ PPCBank ។

នៅខាងស្តាំខាងក្រោមនៃអេក្រង់ចូល ចុចលើ ភ្លេចលេខសម្គាល់អ្នកប្រើប្រាស់របស់អ្នក។

  • អ្នកអាចជ្រើសរើសរវាងការបញ្ចូលលេខគណនីរបស់អ្នក / អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិ / លិខិតឆ្លងដែន / ការចុះឈ្មោះសាជីវកម្មលេខ។
  • ស្នើសុំលេខកូដផ្ទៀងផ្ទាត់ (ដែលនឹងត្រូវបានផ្ញើទៅកាន់លេខទូរស័ព្ទដែលបានចុះឈ្មោះ Mobile Banking របស់អ្នក) បំពេញវា ហើយលេខសម្គាល់អ្នកប្រើប្រាស់របស់អ្នកនឹងត្រូវបានបង្ហាញ។

នៅខាងស្តាំខាងក្រោមនៃអេក្រង់ចូល ចុចលើ ភ្លេចពាក្យសម្ងាត់របស់អ្នក។

  • អ្នកអាចជ្រើសរើសរវាងការបញ្ចូលអត្តសញ្ញាណជាតិ/លិខិតឆ្លងដែនរបស់អ្នក។
  • ស្នើសុំលេខកូដផ្ទៀងផ្ទាត់ បំពេញវា ហើយពាក្យសម្ងាត់បណ្តោះអាសន្នថ្មីរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានផ្ញើទៅកាន់លេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នក។
  • ប្រើពាក្យសម្ងាត់បណ្តោះអាសន្នដើម្បីចូលគណនីរបស់អ្នក ហើយអេក្រង់ផ្លាស់ប្តូរពាក្យសម្ងាត់នឹងត្រូវបានបង្ហាញ។ នៅក្នុងពាក្យសម្ងាត់បច្ចុប្បន្ន សូមបញ្ចូលពាក្យសម្ងាត់បណ្តោះអាសន្នឡើងវិញ។
  • បន្ទាប់មក បញ្ចូលពាក្យសម្ងាត់ថ្មីរបស់អ្នក 2 ដង ហើយពាក្យសម្ងាត់របស់អ្នកនឹងត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរដោយជោគជ័យ។

​យើងកំណត់ការផ្ទេរប្រាក់របស់អតិថិជនសម្រាប់សុវត្ថិភាពរបស់ PPCBank Mobile។ អតិថិជនអាចបញ្ជាក់ចំនួនទឹកប្រាក់កំណត់ប្រចាំថ្ងៃ និងចំនួនកំណត់ប្រតិបត្តិការក្នុងចំនួនកំណត់អតិបរមាដែលកំណត់ដោយ PPCBank ។

គោលការកំណត់ការផ្ទេរប្រាក់ប្រចាំថ្ងៃរបស់ PPCBank នាពេលបច្ចុប្បន្ន និងមួយគឺ 100,000 ដុល្លារអាមេរិក ឬ 400,000,000 រៀល។ ក្នុងមួយដែនកំណត់ផ្ទេរគឺ 20,000 ដុល្លារអាមេរិក ឬ 80,000,000 រៀល។ ប្រសិនបើដែនកំណត់នេះមិនឆ្លើយតបនឹងតម្រូវការរបស់អ្នកទេ សូមមកកាន់សាខារបស់យើងដើម្បីស្នើសុំការដំឡើង។ ត្រូវប្រាកដថាយកអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬលិខិតឆ្លងដែន។ ប្រសិនបើអ្នកមានគណនីរួមដែលបានចុះឈ្មោះជាការដកប្រាក់ សូមអញ្ជើញសមាជិកទាំងអស់នៃគណនីរួមមកចុះហត្ថលេខាលើទម្រង់ពាក្យសុំ។

អ្នកអាចចូលទៅកាន់ Menu -> Security -> Transfer Limit បន្ទាប់មកអ្នកអាចដឹងថាចំនួនកំណត់ដែលនៅសល់សម្រាប់ថ្ងៃ។

ការប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃរបស់អ្នកនៅលើ PPCBank Mobile នឹងត្រូវបានកំណត់ឡើងវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិទៅសូន្យនៅពាក់កណ្តាលអធ្រាត្រប្រចាំថ្ងៃ។

ទោះបីជាអ្នកផ្ទេរចំនួនតិចជាងដែនកំណត់ប្រតិបត្តិការក៏ដោយ ការប្រើប្រាស់ដែនកំណត់ប្រចាំថ្ងៃរបស់អ្នកអាចលើសរួចហើយ អ្នកអាចពិនិត្យមើលចំនួនកំណត់ដែលមាន ម៉ឺនុយ -> សុវត្ថិភាព -> អេក្រង់ផ្ទេរដែនកំណត់។

អ្នកអាចគ្រប់គ្រងដែនកំណត់របស់អ្នកនៅក្នុងម៉ឺនុយ -> សុវត្ថិភាព -> ការផ្ទេរដែនកំណត់នៅពេលណាក៏បានដែលអ្នកចង់បាន។ ប្រសិនបើអ្នកចង់បង្កើនដែនកំណត់លើសពី $100,000 អ្នកត្រូវមកកាន់សាខាធនាគារ PPCBank របស់យើង។

Intelligent Transfer (Account Transfer) គឺជាប្រព័ន្ធផ្ទេរប្រាក់ដ៏ឆ្លាតវៃដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកជ្រើសរើសបណ្តាញផ្ទេរប្រាក់ដែលអ្នកពេញចិត្តតាមរយៈប្រព័ន្ធធនាគារជាតិផ្សេងៗ រួមមានបាគង ប្រាក់បៀវត្សរ៍លក់រាយ រហ័ស និងការទូទាត់ជាតិ។

នៅក្នុងអេក្រង់ផ្ទេរប្រាក់ ការផ្ទេរឆ្លាតវៃរបស់យើងនឹងប្រៀបធៀបពេលវេលានៃការមកដល់ និងថ្លៃសេវាសម្រាប់បណ្តាញដែលមានទាំងអស់។ អ្នកអាចមើលឃើញយ៉ាងងាយស្រួលនូវពេលវេលានៃការមកដល់ធនាគារអ្នកទទួលរបស់អ្នក ហើយជ្រើសរើសបណ្តាញផ្ទេរប្រាក់ដែលអ្នកពេញចិត្ត។

  • ចំណុចក្រហមមានន័យថាធនាគារអ្នកទទួលគឺពេលវេលាពិត (ចំណាយពេលប៉ុន្មានវិនាទីដើម្បីផ្ទេរប្រាក់របស់អ្នកដោយតិចជាងការគិតថ្លៃសេវា)។
  • ចំណុចពណ៌ទឹកក្រូចមានន័យថាធនាគារអ្នកទទួលគឺនៅជិតពេលវេលាពិតប្រាកដ (ចំណាយពេលប៉ុន្មាននាទីទៅច្រើនម៉ោងដើម្បីផ្ទេរប្រាក់របស់អ្នកដោយតិចជាងការគិតថ្លៃសេវា)។
  • No dot មានន័យថាធនាគារអ្នកទទួលគឺមិនមែនតាមពេលវេលាជាក់ស្តែង (ចំណាយពេលពី 1 ទៅ 2 ថ្ងៃធ្វើការដើម្បីផ្ទេរប្រាក់របស់អ្នកជាមួយនឹងទឹកប្រាក់បន្ថែម 2 ដុល្លារ/ប្រតិបត្តិការ)។

វាអាចមានហេតុផលពីរ៖

  • លេខទូរស័ព្ទ SMS ដែលបានចុះឈ្មោះរបស់អ្នកត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរនៅសាខា។
  • សារ SMS ពេលខ្លះត្រូវចំណាយពេលយូរដើម្បីទៅដល់អ្នក អាស្រ័យលើស្ថានភាពបណ្តាញរបស់ប្រតិបត្តិករទូរស័ព្ទចល័ត ឬអ្នកមិនអាចទទួលបានសញ្ញា។ អ្នកអាចស្នើសុំលេខកូដផ្ទៀងផ្ទាត់បន្ទាប់ពី 30 វិនាទីដែលអ្នកបានចុចលើកដំបូង។

បាទ អ្នកត្រូវទៅសាខាដែលនៅជិតបំផុតឱ្យបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។ វាអាចមានសេណារីយ៉ូពីរដែលអាចកើតឡើង។

  • ប្រសិនបើធនាគារបានដំណើរការប្រតិបត្តិការរបស់អ្នករួចហើយ ករណីនេះនឹងត្រូវបានដោះស្រាយតាមរយៈវិវាទនៃករណី ហើយវាអាស្រ័យលើធនាគារអ្នកទទួលក្នុងការសម្រេចចិត្តប្រគល់មូលនិធិវិញឬអត់ ប៉ុន្តែធនាគារនឹងព្យាយាមផ្តល់ជំនួយឱ្យបានច្រើនតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។
  • ប្រសិនបើធនាគារមិនទាន់ដំណើរការប្រតិបត្តិការរបស់អ្នកនៅឡើយទេ បុគ្គលិករបស់យើងនឹងលុបចោលប្រតិបត្តិការសម្រាប់អ្នក។

អ្នកអាចផ្តួចផ្តើមការផ្ទេរប្រាក់តាមកាលវិភាគដោយចុចលើជម្រើសផ្ទេរ> ការផ្ទេរគណនី> ចំនួនទឹកប្រាក់បញ្ចូលនិងលេខគណនី PPCBank> ចុចលើកំណត់កាលវិភាគបន្ទាប់មកជ្រើសរើសកាលបរិច្ឆេទដែលអ្នកចង់ផ្ទេរ> ចុចផ្ទេរ> ផ្ទៀងផ្ទាត់ព័ត៌មានហើយចុច បាទ។

​អ្នកអាចកំណត់ពេលវាលាតែមួយដង ឬទៀងទាត់ដោយផ្អែកលើតម្រូវការរបស់អ្នកចំពោះម្ចាស់គណនី PPCBank ទាំងអស់។

​ការផ្ទេរប្រាក់តាមកាលវិភាគរបស់អ្នកអាចត្រូវបរាជ័យដោយសារហេតុផលខាងក្រោម៖

  1. គណនីរបស់អ្នកមានសមតុល្យមិនគ្រប់គ្រាន់អំឡុងពេលផ្ទេរប្រាក់
  2. ប្រហែលជាមានបញ្ហាជាមួយគណនីអ្នកទទួល ដូចជាវាងងុយដេក ឬបិទ។

អ្នកនឹងទទួលបានការជូនដំណឹងជំរុញថាប្រតិបត្តិការត្រូវបានបរាជ័យ។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម អ្នកក៏អាចចុចលើជម្រើសបន្ថែមលើលេខគណនីរបស់អ្នក ( ) បន្ទាប់មកចុចលើការកំណត់គណនី ចុចលើកាលវិភាគផ្ទេរ។ វានឹងបង្ហាញពីការផ្ទេរប្រាក់ដែលបានកំណត់ពេលមុនរបស់អ្នក និងស្ថានភាពនៃប្រតិបត្តិការ។

  • ការផ្ទេរទៅកាបូបបាគងមានន័យថាអ្នកជ្រើសរើសផ្ទេរប្រាក់ទៅអ្នកទទួលដោយប្រើលេខទូរស័ព្ទ ឬលេខសម្គាល់គណនីបាគងរបស់ពួកគេ អ្នកទទួលអាចជ្រើសរើសរក្សាទុកមូលនិធិនៅក្នុងកាបូប ឬផ្ទេរទៅធនាគារផ្សេងទៀតតាមចំណូលចិត្តរបស់ពួកគេ។
  • បាគង Full Fund Transfer គឺផ្ទេរទៅលេខគណនីធនាគារផ្សេងទៀតដោយផ្ទាល់ដោយប្រើប្រព័ន្ធបាគង។

បាទ/ចាស វាចំណាយពេលតិចជាងមួយនាទីសម្រាប់អ្នកទទួលដើម្បីទទួលបានប្រាក់ អាស្រ័យលើថាតើប្រព័ន្ធធនាគារអ្នកទទួលលឿនប៉ុណ្ណាដើម្បីដំណើរការប្រាក់បញ្ញើសម្រាប់អតិថិជនរបស់ពួកគេ។

បាទ/ចាស មានការគិតថ្លៃសេវាអាស្រ័យលើចំនួនដែលអ្នកផ្ទេរ ប៉ុន្តែអ្នកអាចផ្ទេររហូតដល់ USD 100 ដោយមិនគិតថ្លៃសេវា។

អ្នកអាចផ្ទេរបានរហូតដល់ USD 10,000/ប្រតិបត្តិការ។

អ្នកមិនអាចលុបចោលប្រតិបត្តិការរបស់អ្នកភ្លាមៗបានទេ ប៉ុន្តែអ្នកអាច ប៉ុន្តែអ្នកត្រូវទៅកាន់សាខាដែលនៅជិតបំផុតឱ្យបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើទៅបាន សាខានឹងព្យាយាមស្វែងរកដំណោះស្រាយដើម្បីបង្វិលប្រាក់របស់អ្នកមកវិញ។

ដំណើរការផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារម្តងរៀងរាល់ព្រឹកនៅម៉ោង 10:30 ព្រឹក និងពេលល្ងាចនៅម៉ោង 3:00 រសៀល។ ដូច្នេះ ប្រសិនបើអ្នកបានចុះឈ្មោះការផ្ទេរប្រាក់តាមធនាគារបន្ទាប់ពីម៉ោង 3:00 រសៀល សំណើរបស់អ្នកទំនងជានឹងត្រូវបានដំណើរការនៅថ្ងៃធ្វើការបន្ទាប់។

នៅពេលអ្នកធ្វើការចុះឈ្មោះផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារ យើងនឹងបង្កកចំនួនផ្ទេរប្រាក់ និងថ្លៃសេវាពីគណនីរបស់អ្នកតែប៉ុណ្ណោះ។ សម្រាប់ចំនួនដែលបង្កក យើងមិនទាន់បង្ហាញនៅឡើយទេ។ បន្ទាប់ពីយើងបានបញ្ចប់ដំណើរការសំណើរបស់អ្នក ប្រតិបត្តិការនេះនឹងបង្ហាញនៅលើរបាយការណ៍គណនីរបស់អ្នក។

ប្រសិនបើអ្នកបញ្ចូលគណនីអ្នកទទួលដែលមិនមានស្រាប់ នៅពេលអ្នកធ្វើការកក់ផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារ វាមិនអាចផ្ទេរបានទេ។ វាជាគោលការណ៍របស់យើងក្នុងការទទួលយកថ្លៃសេវា ដោយសារវាទាមទារធនធាន និងពេលវេលាដើម្បីដំណើរការសំណើរបស់អ្នកដោយ PPCBank ។ ដូច្នេះ អតិថិជនត្រូវបានណែនាំឱ្យប្រើព័ត៌មានត្រឹមត្រូវដើម្បីធ្វើការផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារ។

បាទ អ្នកអាចធ្វើបាន ប៉ុន្តែអ្នកត្រូវទៅសាខាដែលនៅជិតបំផុតឱ្យបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។ វាអាចមានសេណារីយ៉ូពីរដែលអាចដាក់បាន។

  • ប្រសិនបើធនាគារបានដំណើរការប្រតិបត្តិការរបស់អ្នករួចហើយ ឱកាសនៃការផ្ទេរប្រាក់របស់អ្នកនឹងត្រូវបានបង្វិលសងវិញ ក្នុងករណីដែលធនាគាររបស់អ្នកទទួលរកឃើញព័ត៌មានមិនស៊ីគ្នា ដូចជាឈ្មោះអ្នកទទួល និងលេខគណនី។
  • ប្រសិនបើធនាគារមិនទាន់ដំណើរការប្រតិបត្តិការរបស់អ្នកនៅឡើយទេ បុគ្គលិករបស់យើងនឹងលុបចោលប្រតិបត្តិការសម្រាប់អ្នក។

វាគឺជាសេវាផ្ទេរប្រាក់តាមពេលវេលាជាក់ស្តែងពីគណនី PPCBank ទៅកាន់ Wing ដោយដកសាច់ប្រាក់ (លេខទូរស័ព្ទ) ឬទៅកាន់គណនីវីង។ ពី Wing App ការផ្ទេរប្រាក់ក៏អាចធ្វើឡើងតាមពេលវេលាជាក់ស្តែងទៅកាន់គណនី PPCBank ផងដែរ។

  • សម្រាប់សេវាដកប្រាក់របស់វីង អតិថិជនអាចផ្ទេរប្រាក់រហូតដល់ 1,000 ដុល្លារអាមេរិក ឬ 4,000,000 រៀលក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ។
  • សម្រាប់ការផ្ទេរទៅគណនីវីងគឺរហូតដល់ 2,500 ដុល្លារអាមេរិក ឬ 10,000,000 រៀលក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ។
  • ប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃចំពោះប្រភេទទាំងពីរមិនគួរលើសពី USD 2,500 ឬ 10,000,000 រៀល។
  • ចំនួនទឹកប្រាក់អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការគឺរហូតដល់ 2,500 ដុល្លារអាមេរិក ឬ 10,000,000 រៀល។
  • ប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃគឺរហូតដល់ 2,500 ដុល្លារអាមេរិក ឬ 10,000,000 រៀល។

​បាទ។ ប្រសិនបើអ្នកទទួលមិនដកប្រាក់បន្ទាប់ពី 30 ថ្ងៃ ប្រាក់នឹងត្រូវបានបង្វិលសងទៅគណនីរបស់អ្នកផ្ញើ។

បាទ។ អ្នកទទួលមិនចាំបាច់មានគណនីដើម្បីដកប្រាក់ទេ។

​នៅពេលអ្នកចុះឈ្មោះក្នុង Western Union, ពាក្យស្នើសុំត្រូវបានផ្ញើដាក់ជូនពួកយើង។ ជាធម្មតា បុគ្គលិកធនាគារនឹងដំណើរការយ៉ាងឆាប់បំផុតតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន ដោយសារពួកយើងយល់ពីភាពបន្ទាន់នៃការផ្ទេរប្រាក់របស់អ្នក។នៅពេលដែលដំណើរការនេះត្រូវបានធ្វើរួច អ្នកនឹងទទួលបានការជូនដំណឹង និងសារ SMS ទាក់ទងនឹងលេខកូដ MTCN របស់អ្នក។

  • ​Mobile Pay មានន័យថាអ្នកធ្វើការស្កេន និងទូទាត់ជាមួយអាជីវកររបស់ PPCBank។
  • KHQR អាចប្រើដើម្បីស្កេន និងបង់ប្រាក់ពី PPCBank ទៅកាន់ធនាគារក្នុងស្រុកទាំងអស់ដែលជាសមាជិក KHQR ។
  • បាគង គឺជាសេវាកម្មដែលប្រើសម្រាប់ផ្ទេរប្រាក់ពីធនាគារ PPCBank ទៅកាន់ធនាគារផ្សេងទៀតដែលអ្នកអាចរកឃើញនៅក្នុងអេក្រង់ផ្ទេរប្រាក់។
  • ជាមួយ KHQR, អ្នកមិនចាំបាច់បញ្ចូលលេខគណនីដើម្បីផ្ទេរទៅធនាគារផ្សេងទៀតទេ។ អ្នកអាចស្កេនដោយផ្ទាល់ និងបង់ប្រាក់ទៅកាន់ធនាគារណាមួយដែលគាំទ្រ KHQR។

សូម​ចំណាំស្លាកសញ្ញា KHQR នៅក្នុងស្តង់ QR មុនពេលធ្វើការទូទាត់តាម KHQR ដើម្បីជៀសវាងបញ្ហាប្រតិបត្តិការ ឬការភ័ន្តច្រឡំផ្សេងទៀត។

  • អ្នកអាចបង់ប្រាក់ទៅឱ្យអាជីវករ KHQR ឬផ្ទេរទៅកម្មវិធី KHQR ផ្សេងទៀតរហូតដល់ 10,000 ដុល្លារសម្រាប់ករណីឆ្លងធនាគារ។ ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកទទួលគឺជាអាជីវករPPCBank ឬអតិថិជនរបស់ PPCBank នោះ គ្មានដែនកំណត់ទេ។
  • ការបង់ប្រាក់តាម KHQR មិនគិតថ្លៃសេវាទេ។

ការទូទាត់តាម KHQR ចំណាយពេលតិចជាងមួយនាទីក្នុងការទទួលប្រាក់។

អ្នកអាចផ្ទេរទៅលេខគណនីណាមួយរបស់បុគ្គល ឬអាជីវករដៃគូធនាគារដែលគាំទ្រKHQR ។

អ្នកអាចទទួលបានការទូទាត់ប្រាក់ KHQR ពីគ្រប់ធនាគារ និងស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុដែលជាសមាជិក KHQR ។

អ្នកអាចបង្កើតលេខកូដ KHQR ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកយ៉ាងងាយស្រួលសម្រាប់ទទួលការទូទាត់ដោយចុចលើ Menu (:) នៅលើគណនីសន្សំរបស់អ្នក => ទទួលប្រាក់ដោយ QR => អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកបង់ប្រាក់បញ្ចូលចំនួនទឹកប្រាក់ទូទាត់ ឬបញ្ចូលចំនួនទឹកប្រាក់ដែលអ្នកចង់ទទួល => បង្កើតកូដ QR ។

គ្រាន់តែបង្ហាញ QR របស់អ្នក ទៅអ្នកផ្ញើដើម្បីស្កេន និងបង់ប្រាក់ឱ្យអ្នកជាការស្រេច ។

​អ្នកអាចធ្វើការបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅកាន់លេខទូរស័ព្ទដែលធ្វើការសម្រាប់អ្នកផ្តល់សេវាណាមួយក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ លេខទូរស័ព្ទមិនចាំបាច់ជាលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកទេ។

ប្រសិនបើលេខទូរស័ព្ទត្រូវបានប្រើប្រាស់ដោយអ្នកដ៏ទៃ វានឹងបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅកាន់លេខទូរស័ព្ទដែលអ្នកបានបញ្ចូល។ វាជាទំនួលខុសត្រូវរបស់អតិថិជនក្នុងការធ្វើឱ្យប្រាកដថាបញ្ចូលលេខទូរស័ព្ទត្រឹមត្រូវ។

ប្រសិនបើអ្នកប្រើលេខទូរស័ព្ទដែលមិនមានស្រាប់ដើម្បីបញ្ចូលទឹកប្រាក់ យើងនឹងបង្វិលសងដោយស្វ័យប្រវត្តិទៅក្នុងគណនីរបស់អ្នក ដើម្បីភាពងាយស្រួលរបស់អ្នក។

​អ្នកអាចបញ្ជាក់កាលបរិច្ឆេទដែលអ្នកចង់បញ្ចូលទឹកប្រាក់នាពេលអនាគត។

​វាអាចមានបញ្ហាបច្ចេកទេសមួយចំនួន ដូចជាការតភ្ជាប់ត្រូវបានកាត់ផ្តាច់ នៅពេលដែលយើងកំពុងព្យាយាមដំណើរការសំណើរបស់អ្នក។ ទោះបីជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ប្រាក់ដែលបានកាត់នឹងត្រូវបង្វិលត្រឡប់មកវិញបន្ទាប់ពី 1-2 ថ្ងៃធ្វើការ។

សូមអធ្យាស្រ័យ និងរង់ចាំក្រុមបច្ចេកទេសរបស់យើង ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហារបស់អ្នក។ លើសពីនេះទៀត អ្នកអាចទាក់ទងផ្នែកបម្រើអតិថិជនរបស់យើងសម្រាប់ការគាំទ្របន្ថែម។