loader image

Language:

Language:

Language:

ជំនួយ & ការគាំទ្រ

Home - ជំនួយ & ការគាំទ្រ

សំណួរ និង ចម្លើយ

​នៅ​PPCBank, យើង​ខិតខំ​ធ្វើឱ្យ​បទពិសោធន៍​ផ្នែក​ធនាគារ​របស់​អ្នក​ងាយស្រួល​តាម​ដែល​អាចធ្វើ​ទៅបាន​។ សូម​ស្វែងរក​សំណួរ​និង​ចម្លើយ​ដែល​បាន​សួរ​ជា​ញឹកញាប់​ខាងក្រោម​។​

​ប្រសិនបើ​សំនួរ​របស់​អ្នក​មិន​ត្រូវបាន​ចុះបញ្ជី​ទេ​សូម​ទូរស័ព្ទ​ទៅកាន់​ភ្នាក់ងារ​បំរើសេវា​អតិថិជន​របស់​យើងខ្ញុំ​ដោយ​ឥតគិតថ្លៃ (+855) 023 909 909 ។​

តើ​ដែន​កំណត់​នៃ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​គឺជា​អ្វី​?

​យើង​កំណត់​ដែន​កំណត់​ផ្ទេរ​របស់​អតិថិជន​សម្រាប់​សុវត្ថិភាព​ធនាគារ​ចល័ត​។ អតិថិជន​អាច​បញ្ជាក់​ពី​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​កំណត់​ប្រចាំថ្ងៃ​និង​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​កំណត់​ប្រតិបត្តិការ​ក្នុង​ចំនួន​អតិបរិមា​ដែល​បានកំណត់​ដោយ PPCBank ។​

តើ​ចំនួន​កំណត់​នៃ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ប្រចាំថ្ងៃ​មាន​ចំនួន​ប៉ុន្មាន​?

​អ្នក​អាច​កំណត់​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​កំណត់​ផ្ទេរប្រាក់​ប្រចាំថ្ងៃ​យ៉ាងច្រើន​បំផុត ៥.០០០ ដុល្លារ​និង ១.០០០ ដុល្លារ​សម្រាប់​ការកម្រិត​ប្រតិបត្តិការ​។​

នៅពេល​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់​តើ​រាល់ថ្ងៃ​និង​ដែន​កំណត់​ប្រតិបត្តិការ​របស់ខ្ញុំ​មាន​ចំនួន​ប៉ុន្មាន​?

​ដែន​កំណត់​ប្រតិបត្តិការ​អតិបរមា​របស់​អ្នក​គឺ ១,០០០ ដុល្លារ​ក្នុង​មួយ​ប្រតិបត្តិការ​។ ដែន​កំណត់​អតិបរិមា​ប្រចាំថ្ងៃ​របស់​អ្នក​គឺ ៥,០០០ ដុល្លារ​។ មិនមាន​ដែន​កំណត់​ប្រចាំថ្ងៃ​លើ​ចំនួន​ប្រតិបត្តិ​ការដែល​បាន​អនុវត្ត​ទេ​។

​ចំណាត់ថ្នាក់​ ដែន​កំណត់​ផ្ទេរ​គណនី​
​ការផ្ទេរ​គណនី​ ១ ដង ១,០០០ ដុល្លារ
រាល់ថ្ងៃ ៥,០០០ ដុល្លារ
​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​មិនមែន​គណនី​ ១ ដង ១,០០០ ដុល្លារ
រាល់ថ្ងៃ ១,០០០ ដុល្លារ
តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវធ្វើ​ដូចម្តេច​ប្រសិនបើ​ខ្ញុំ​ចង់​ផ្ទេរប្រាក់​ច្រើនជាង​ចំនួន​កំណត់​នៃ​ប្រតិបត្តិការ​?

​អ្នក​អាចធ្វើ​ការផ្ទេរ​មូលនិធិ​ជាច្រើន។​

តើ​ខ្ញុំ​អាច​ពិនិត្យមើល​ការប្រើប្រាស់​ដែន​កំណត់​របស់ខ្ញុំ​ក្នុង​ធនាគារ​ចល័ត​យ៉ាងដូចម្តេច​?

អ្នក​អាច​ចូលទៅ​កាន់​មឺ​នុយ -> ផ្ទេរ​ដែន​កំណត់​ការស៊ើបអង្កេត / ផ្លាស់ប្តូរ​បន្ទាប់មក​អ្នក​អាច​ដឹងថា​តើ​ចំនួន​កំណត់​នៅសល់​ប៉ុន្មាន​សម្រាប់​ថ្ងៃ​។​

តើ​ពេលណា​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​នៃ​ការប្រើប្រាស់​ផ្ទេរ​ប្រចាំថ្ងៃ​របស់ខ្ញុំ​បានកំណត់​ឡើងវិញ​រាល់ថ្ងៃ​?

​យើង​កំណត់​ចំនួន​ការប្រើប្រាស់​ប្រចាំថ្ងៃ​របស់​អ្នក​ឡើងវិញ​ទៅជា​សូន្យ​នៅ​ពាក់​កណ្តាលអធ្រាត្រ​រាល់ថ្ងៃ​។​

ខ្ញុំបាន​ផ្ទេរ​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​តិចជាង​ការកំណត់​ប្រតិបត្តិការ​។ ប៉ុន្តែ​ហេតុអ្វី​ខ្ញុំ​មិនអាច​ផ្ទេរ​បាន​?

ទោះបីជា​អ្នក​ផ្ទេរ​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​តិចជាង​ការកំណត់​ប្រតិបត្តិការ​ក៏ដោយ​ការប្រើប្រាស់​ដែន​កំណត់​ប្រចាំថ្ងៃ​របស់​អ្នក​អាច​ខ្ពស់​រួចទៅហើយ​។ អ្នក​អាច​ពិនិត្យមើល​ចំនួន​ដែន​កំណត់​ដែលមាន​នៅក្នុង​មឺ​នុយ -> ផ្ទេរ​ដែន​កំណត់​ការស៊ើបអង្កេត / ប្តូរ​អេក្រង់​។​

តើ​ត្រូវ​បង់ថ្លៃ​អ្វីខ្លះ​សម្រាប់​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​?

​នៅពេល​អ្នកធ្វើ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​នៅក្នុង PPCBank នឹងមិន​គិតថ្លៃ​ទេ​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ផ្ទេរ​ទៅ​ធនាគារ​ក្នុងស្រុក​មួយ​ផ្សេងទៀត​វា​នឹងមាន​ថ្លៃ​សេវា​អប្បបរមា ២ ដុល្លារ​ឬ ០,១០% ដែល​ខ្ពស់ជាង​។​

​នៅក្នុង​ធនាគារ​ផ្ទេរប្រាក់​ ​សេវា​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​(​សម្រាប់តែ​ក្នុងស្រុក​)
គ្មាន​ថ្លៃ​សេវា​ ​ថ្លៃឈ្នួល​អប្បបរមា​គឺ ២ ដុល្លារ​ឬ ០,១០%

នៅពេល​ធ្វើការ​ទូទាត់​ថ្លៃ​សេវា NAR (​មិនមែន​ផ្ទេរប្រាក់​តាម​គណនី​) ផ្អែកលើ​ថ្លៃដើម​ដែល​អ្នក​ផ្ទេរ​សូម​មើល​កម្រៃ​សេវា​ខាងក្រោម​៖

NAR (​សេវា​ផ្ទេរប្រាក់​ក្រៅ​ប្រព័ន្ធ​)
​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​ផ្ទេរ​ ​ថ្លៃ​សេវា​
១ ដុល្លារ – ២០០ ដុល្លារ​ ០.៥០ ដុល្លារ​
២០១ – ៥០០ ដុល្លារ​ ០,៧៥ ដុល្លារ​
៥០១ ដុល្លារ – ១.០០០ ដុល្លារ​ ១.០០ ដុល្លារ​
ហេតុអ្វី​ខ្ញុំ​មិនអាច​ចូល​ធនាគារ​ចល័ត​បន្ទាប់ពី​ចុះឈ្មោះ​នៅ​សាខា​?

អ្នក​ត្រូវ​ចូល​លើកដំបូង​ក្នុង​រយៈពេល ៣ ថ្ងៃ​នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​បន្ទាប់ពី​ការ​ប្រើ​សេវាកម្ម​ធនាគារ​ចល័ត​។ នៅពេល​ប្រព័ន្ធ​របស់​យើង​ចាក់សោ​គណនី​អ្នកប្រើប្រាស់​របស់​អ្នក​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​អ្នក​ចាំបាច់​ត្រូវ​ទៅកាន់​សាខា​ធនាគារ PPCBank ដើម្បី​ដោះ​សោ​គណនី​របស់​អ្នក​។​

ខ្ខ្ញុំ​មិនបាន​ចូល​ប្រព័ន្ធ​ធនាគារ​ចល័ត​ក្នុង​រយៈពេល​យូរ​ទេ​។ ហេតុអ្វី​បានជា​គណនី​ចូល​របស់ខ្ញុំ​ត្រូវបាន​ចាក់សោ​?

ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​ប្រើ​គណនី​របស់​អ្នក​លើសពី ៦ ខែ​យើង​ចាក់សោ​គណនី​អ្នកប្រើប្រាស់​របស់​អ្នក​សម្រាប់​បញ្ហា​សុវត្ថិភាព​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​ប្រើ​សេវា​ធនាគារ​តាម​ទូរស័ព្ទ​ចល័ត​អ្នក​ត្រូវតែ​ទៅកាន់​សាខា​ធនាគារ PPCBank របស់​យើង​ដើម្បី​ដោះ​សោ​សេវាកម្ម​។​

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវធ្វើ​ដូចម្តេច​ប្រសិនបើ​ខ្ញុំ​ភ្លេច​ពាក្យ​សម្ងាត់​ហើយ​គណនី​ចូល​របស់ខ្ញុំ​ត្រូវបាន​ចាក់សោ​?

​ប្រសិនបើ​អ្នក​ខកខាន​មិនបាន​ផ្តល់​លេខ​សំងាត់​ត្រឹមត្រូវ ៥ ដង​ជាប់​គ្នា​គណនី​ចូល​របស់​អ្នក​ត្រូវបាន​ចាក់សោ​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ចូលទៅ​កាន់​សាខា​របស់ PPCBank យើង​អាច​កំណត់​លេខ​សម្ងាត់​ថ្មី​និង​ផ្តល់​លេខ​សំងាត់​ថ្មី​ដល់​អ្នក​។​

ខ្ញុំ​អាច​មើល​អេក្រង់​សាកសួរ​ប៉ុន្តែ​ខ្ញុំ​មិនអាច​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់​បាន​ទេ​។ ហេតុអ្វី​?

​ប្រសិនបើ​អ្នកជា​អតិថិជន​ម្នាក់ៗ​ហើយ​មិនអាច​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​របស់​អ្នក​ត្រូវបាន​រារាំង​ដោយ​ប្រព័ន្ធ​។ ជាធម្មតា​នៅពេលដែល​អ្នក​ខកខាន​មិនបាន​ផ្តល់​លេខ​កូដ​ផ្ទៀងផ្ទាត់​ត្រឹមត្រូវ ៥ ដង​ជាប់​គ្នា​។​

​ប្រសិនបើ​អ្នកជា​អតិថិជន​ក្រុមហ៊ុន​អ្នក​អាច​សាកសួរ​តែ​គណនី​ប៉ុណ្ណោះ​ប៉ុន្តែ​មិនអាច​ប្រើ​មុខងារ​ផ្ទេរប្រាក់​បានទេ​។​

តើ​ម៉ោង​សេវាកម្ម​ធនាគារ​ចល័ត​គឺជា​អ្វី​?

​អ្នក​អាច​ប្រើប្រាស់​សេវា​ធនាគារ​តាម​ទូរស័ព្ទ 24/7 លើកលែង​តែមាន​ល័ក្ខខ័ណ្ឌ​ដូចខាងក្រោម​។​​
– ​ដំណើរការ​ប្រចាំថ្ងៃ​រាល់ថ្ងៃ​៖ ក្នុងអំឡុងពេល​ដំណើរការ​នេះ​នៅពេល​យប់​អ្នក​មិនអាច​ប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​ធនាគារ​ចល័ត​បានទេ​។​
– ការថែទាំ​ជាប្រចាំ​៖ នៅពេលដែល​យើង​ត្រូវ​ការធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​ប្រព័ន្ធ​របស់​យើង​យើង​នឹង​ជូនដំណឹង​នៅ​ផ្នែក​ខាងក្រោម​នៃ​អេក្រង់​ទីមួយ​សម្រាប់​ព័ត៌មាន​របស់​អ្នក​។

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវធ្វើ​អ្វី​ដើម្បី​ឈប់​ប្រើ​?

អ្នក​អាច​ទៅកាន់​សាខា​ណាមួយ​របស់​ធនាគារ PPCBank ហើយ​បំពេញ​ពាក្យស្នើសុំ​ដើម្បី​ឈប់​ប្រើ​សេវា​ធនាគារ​ចល័ត​។​

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវធ្វើ​អ្វី​ដើម្បី​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​ធនាគារ​ចល័ត​របស់ខ្ញុំ​ឡើងវិញ​បន្ទាប់ពី​ឈប់​ប្រើ?

​អ្នក​អាច​ទៅកាន់​សាខា​ណាមួយ​របស់ PPCBank ដើម្បី​ដំណើរការ​សេវាកម្ម​ធនាគារ​ចល័ត​ដែល​មិនបាន​ចុះឈ្មោះ​រួចហើយ​។​

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវការ​អ្វីខ្លះ​ដើម្បី​យកមក​ប្រើ​?

​នៅពេល​ដាក់​ពាក្យសុំ​សេវាកម្ម​អ្នក​ត្រូវយក​ឯកសារ​ដូចខាងក្រោម​៖

បុគ្គល សហការ
​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​ឬ​លិខិតឆ្លងដែន​សៀវភៅ​គណនី (​គណនី​ដក​ប្រាក់​) ធម្មតា ​វិ​ញ្ញាប​ន​ប័ត្រ​ចុះបញ្ជី​, សៀវភៅ​សិក្សា​
ម្ចាស់ អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​ឬ​លិខិតឆ្លងដែន​
ប្រតិភូ អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​ឬ​លិខិតឆ្លងដែន​អំណាច​នៃ​មេធាវី (​ឯកសារ​ដែល​បាន​ចុះហត្ថលេខា​សម្រាប់​ផ្ទេរអំណាច​)

​*​សម្រាប់​បុគ្គល​៖ អ្នក​ត្រូវយក​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ / លិខិតឆ្លងដែន​និង​សៀវភៅ​គណនី​ដែល​អ្នក​ចង់​ផ្ទេរប្រាក់​។​

*សម្រាប់​សាជីវកម្ម​៖ អ្នក​ត្រូវមាន​លិខិតបញ្ជាក់​ការចុះឈ្មោះ​និង​សៀវភៅ​សិក្សា​។ ម្ចាស់​ត្រូវយក​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ / លិខិតឆ្លងដែន​របស់​គាត់​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​ប្រគល់​សិទ្ធិអំណាច​អោយ​មនុស្ស​ផ្សេង​អ្នក​ផ្ទេរសិទ្ធិ​ត្រូវយក​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ / លិខិតឆ្លងដែន​និង​ឯកសារ​ដែលមាន​ហត្ថលេខា​ដែល​បញ្ជាក់​ពី​ការផ្ទេរអំណាច​។

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ភ្ជាប់​សេវា​ធនាគារ​ចល័ត​តាមរបៀប​ណា​?

​អ្នក​អាច​ទៅកាន់​សាខា​ណាមួយ​របស់​ធនាគារ PPCBank ហើយ​បំពេញ​ពាក្យស្នើសុំ​ដើម្បី​ប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​ធនាគារ​ចល័ត​។​

តើ​សាជីវកម្ម​អាច​ចុះឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​ធនាគារ​តាម​ទូរស័ព្ទ​បានទេ​?

​ត្រូវ​ហើយ អតិថិជន​ក្រុមហ៊ុន​អាច​ប្រើ​សេវា​ធនាគារ​ចល័ត​។ ប៉ុន្តែ​អតិថិជន​សាជីវកម្ម​អាចធ្វើ​ការសាកសួរ​គណ​នី​តែប៉ុណ្ណោះ​ហើយ​មិនត្រូវ​បានអនុញ្ញាត​ឱ្យធ្វើ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ឡើយ​។​

តើ​ខ្ញុំ​អាច​ទាញយក​កម្មវិធី​ទូរស័ព្ទ​ដោយ​របៀប​ណា​?

ប្រសិនបើ​អ្នក​កំពុង​ប្រើ​ឧបករណ៍ Android សូម​ចូលទៅ​កាន់ google app store ។​

​ប្រសិនបើ​អ្នក​កំពុង​ប្រើ​ប្រព័ន្ធ​ប្រតិបត្តិការ iOS សូម​ទស្សនា​ហាង Apple app ។​

​អ្នក​អាច​ស្វែងរក PPCBank ដើម្បី​ទាញយក​កម្មវិធី​។​

តើ​ខ្ញុំ​ដឹង​នៅពេលណា​ដើម្បី​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​ទៅ​កម្មវិធី​ចុងក្រោយ​បំផុត​?

​ប្រសិនបើ​កម្មវិធី​រប​ស់​អ្នកត្រូវការ​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​វា​នឹង​ប្រាប់​អ្នក​ឱ្យធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​នៅពេល​អ្នក​ដំណើរការ​កម្មវិធី​។​

ហេតុអ្វី​បានជា​ខ្ញុំ​មិនអាច​មើលឃើញ​គណនី​របស់ខ្ញុំ​មួយចំនួន​នៅក្នុង​កម្មវិធី​ធនាគារ​ចល័ត​?

​អ្នក​មិនអាច​មើលឃើញ​គណនី​របស់​អ្នក​ដោយ​ហេតុផល​ដូចខាងក្រោម​។​

    – ​គណនី​របស់​អ្នក​ត្រូវបាន​បិទ​គណនី​។​

    – ​គណនី​របស់​អ្នក​គឺជា​គណនី​រួម​។ គណនី​រួម​របស់​អ្នក​ចាំបាច់​ត្រូវ​ប្រើ​ដាច់ដោយឡែក​ពីគ្នា​។​

តើ​អ្វី​ទៅជា​គណនី​ដក​ប្រាក់​?

សម្រាប់​ហេតុផល​សុវត្ថិភាព​យើង​អនុញ្ញាតឱ្យ​អតិថិជន​កំណត់​គណនី​ដក​នៅ​សាខា​។ អ្នក​អាចធ្វើ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ពី​គណនី​ដក​ប្រាក់​តែប៉ុណ្ណោះ​។ អ្នក​អាច​បន្ថែម​ឬ​លុប​គណនី​ច្រើន​ទៀត​ទៅក្នុង​បញ្ជី​ដក​ប្រាក់​បាន​រហូតដល់​ទៅ​ប្រាំ​គណនី​។ អ្នកប្រើប្រាស់​ធនាគារ​ចល័ត​ចាំបាច់​ត្រូវ​កំណត់​គណនី​ដក​ប្រាក់​យ៉ាងតិច​មួយ​។​

តើ​អ្វី​ទៅជា​គណនី​អ្នកទទួល​?

​ក្ក្នុង​ទម្រង់​ចុះឈ្មោះ​តាម​ប្រព័ន្ធ​អេឡិចត្រូនិក​អ្នក​អាច​កំណត់​បាន​ថា​គ្មាន​អ្នកណាម្នាក់​ឬ​ទទួលបាន​អ្នកទទួល ៥ នាក់​។ វា​ជា​ជម្រើស​សម្រាប់​អតិថិជន​ដែល​ចង់​ផ្ទេរប្រាក់​ទៅ​តែ​គណនី​អ្នកទទួល​ដែល​បានកំណត់​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់​ទៅ​នរណាម្នាក់​អ្នក​មិនគួរ​កំណត់​គណនី​អ្នកទទួល​ណាមួយ​ទេ​។​

ហេតុអ្វីគណនីដកប្រាក់របស់ខ្ញុំមិនមែនជាគណនីដកប្រាក់ទៀតទេ?

ប្រហែលជានៅពេលអ្នកចុះឈ្មោះដកប្រាក់នៅសាខាវាជាគណនីសកម្ម។ ប៉ុន្តែនៅពេលគណនីរបស់អ្នកក្លាយជាគណនី “អសកម្ម” នៅពេលក្រោយអ្នកមិនអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់បានទេ។ ដើម្បីធ្វើឱ្យគណនីនេះទៅជាគណនីសកម្មអ្នកត្រូវទៅសាខារបស់ធនាគារ PPCBank។​

​តើ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​និង​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ជាច្រើន​ខុសគ្នា​យ៉ាងដូចម្តេច​ចំពោះ​កម្មវិធី​ធនាគារ​តាម​អ៊ិន​ធឺ​ណិ​តរបស់​ក្រុមហ៊ុន​?

​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​គឺជា​សេវាកម្ម​ដែល​ផ្តល់ជូន​អ្នកប្រើប្រាស់​ដើម្បី​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់​ទៅ​គណនី​ពិសេស​មួយ​ដែល​រួមមាន​ការផ្ទេរ​ប្រាក់របស់ធនាគារ PPCBank, ការផ្ទេរ​ប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​និង​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​រហ័ស​។ ខណៈពេលដែល​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ជាច្រើន​គឺជា​សេវាកម្ម​មួយ​ដែល​អនុញ្ញាតឱ្យ​អ្នកប្រើប្រាស់​ធ្វើការ​ផ្លាស់ប្តូរ​ប្រតិបត្តិការ​រហូតដល់​ទៅ ១០០០ ប្រតិបត្តិការ​ក្នុងពេល​តែមួយ​តាមរយៈ​ការបញ្ចូល​ដោយផ្ទាល់​ឬ​ការផ្ទុក​ឡើង​យ៉ាង​ផុលផុស​។ ការផ្លាស់ប្តូរ​ច្រើន​គឺ​អនុវត្ត​ចំពោះតែ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​របស់​ធនា​គារ PPCBank ។

ថ្មីៗ​នេះ​ខ្ញុំ​បាន​ព្យាយាម​ចុះឈ្មោះ​ស្នើសុំ​ផ្ទេរ​ប៉ុន្តែ​ប្រព័ន្ធ​មិន​អនុញ្ញាតឱ្យ​ខ្ញុំ​ទេ​។ ហេតុអ្វី​រឿងនេះ​កើតឡើង​?

​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​អាច​ត្រូវបាន​ចុះឈ្មោះ​រហូតដល់ ១0 សំណើ​ក្នុងពេល​តែមួយ​។ ប្រសិនបើ​វា​លើសពី​សំណើ​ជាង ១០ អ្នក​ត្រូវ​សួរ​អ្នក​ចុងក្រោយ​ដើម្បី​អនុវត្ត​សំណើ​មុន​។ ហើយ​មានតែ​ពេលនោះ​អ្នក​អាច​ចុះឈ្មោះ​ស្នើសុំ​បន្ថែម​។​

​តើ​ថ្លៃ​សេវា​ផ្ទេរប្រាក់​ទាក់ទង​នឹង​សេវាកម្ម​ធនាគារ​តាម​អ៊ីនធឺណិត​ដែល​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ដឹង​អំពី​អ្វីខ្លះ​?
​ប្រភេទ​ថ្លៃ​សេវា​ ​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​ ​ថ្លៃ​សេវា​
​ធនាគារ PPCBank ​ណាមួយ​ ​ឥតគិតថ្លៃ​
អន្តរ​ធនាគារ​ក្នុងស្រុក​ ណាមួយ ២ ដុល្លារ​ឬ ៨.០០០ ៛ (​អប្បបរមា​) ឬ ០,១០% នៃ​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​ដែល​បាន​ផ្ទេរ​
លឿន​បំផុត (​តែ​រៀល​) ≤  ៤,000,000៛  ៤,000៛
≤  ២0,000,000៛ ៨,000៛
≤  ៤0,000,000៛ ១២,000៛
ហេតុអ្វី​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ជ្រើសរើស​កាលវិភាគ​ភ្លាមៗ​ឬ​ពេល​មួយពេល​ខ្ញុំ​ផ្ទេរ​? តើ​មាន​ភាពខុសគ្នា​អ្វីខ្លះ​?
  • ​ការជ្រើសរើស​កាលវិភាគ​ភ្លាមៗ​ឬមួយ​ដង​នឹង​អនុញ្ញាតឱ្យ​ប្រព័ន្ធ​កំណត់​នៅពេលដែល​អ្នក​ចង់ឱ្យ​សំណើ​ផ្ទេរ​របស់​អ្នក​ចាប់ផ្តើម​ដំណើរការ​។​
  • ​ការជ្រើសរើស​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ភ្លាមៗ​មានន័យថា​សំណើ​ផ្ទេរប្រាក់​របស់​អ្នកនឹង​ត្រូវបាន​ដំណើរការ​នៅពេល​ស្នើសុំ​។ ខណៈពេលដែល​ការជ្រើសរើស​កាលវិភាគ​តែមួយ​តម្រូវឱ្យ​អ្នកកំណត់​កាលបរិច្ឆេទ​ផ្ទេរ​ដូច្នេះ​សំណើ​នឹង​ចាប់ផ្តើម​ដំណើរការ​ស្របតាម​។​
តើ​អ្វី​ជា​ខ្សែបន្ទាត់​យល់ព្រម​លើ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​? ហើយ​តើ​ខ្ញុំ​កំណត់​ខ្សែបន្ទាត់​យល់ព្រម​របស់​ខ្ញុំ​យ៉ាងដូចម្តេច​?
  • line បន្ទាត់​អនុម័ត​ផ្ទេរ​គឺជា​ខ្សែបន្ទាត់​នៃ​ការអនុម័ត​ដែល​តម្រូវឱ្យ​អ្នកប្រើប្រាស់​ម្នាក់ៗ​នៅក្នុង​បន្ទាត់​ដើម្បី​ផ្ទៀងផ្ទាត់​និង​ផ្តល់​សិទ្ធិ​ដល់​ការស្នើសុំ​មុនពេល​បន្ត​ប្រតិបត្តិការ​ប្រតិបត្តិ​ដោយ​ការយល់ព្រម​ចុងក្រោយ​។​
  • ​អ្នក​អាច​កំណត់​ខ្សែបន្ទាត់​អនុម័ត​របស់​អ្នក​នៅក្នុង​ការអនុម័ត​ជំហាន​គ្រប់គ្រង​។ អ្នក​អាច​ជ្រើសរើស​និង​បន្ថែម​អ្នក​សមស្រប​មធ្យម​ដោយ​ខ្លួនឯង​។ និង​លំដាប់​នៃ​អ្នក​សមស្រប​មធ្យម​អាច​ត្រូវបាន​ផ្លាស់ប្តូរ​ដោយ​អូស​និង​ទម្លាក់​ឈ្មោះ​សមស្រប​។​
​តើ​អ្នក​ប្រើ​រង​គឺជា​អ្វី​? តើ​ខ្ញុំ​អាច​កំណត់​តួនាទី​អ្វីខ្លះ​ដល់​អ្នក​ប្រើ​របស់ខ្ញុំ ហើយ​តើ​ខ្ញុំ​អាចធ្វើ​វា​ដោយ​របៀប​ណា​?
  • អ្នក​ប្រើ​រង​គឺជា​អ្នក​ប្រើ​ដែល​អាច​ត្រូវបាន​បង្កើត​តាម​អ៊ិន​ធឺរ​ណែ​ត​ដោយ​អ្នក​ចុងក្រោយ​ក្នុង​សេវាកម្ម​ធនាគារ​តាម​អ៊ិន​ធឺ​ណិ​ត​។ អ្នកផ្តល់សិទ្ធិ​ចុងក្រោយ​ត្រូវ​ផ្តល់​លេខ​សំងាត់​និង​លេខ​សំងាត់​ដល់​អ្នកប្រើប្រាស់​ដែល​បាន​បង្កើត​។​
  • ​អ្នកអនុម័ត​ចុងក្រោយ​អាច​ចាត់តាំង​ទាំង​តួនាទី​សាកសួរ​និង​តួនាទី​ដក​ប្រាក់​ជូន​អ្នកប្រើប្រាស់​។ សម្រាប់​តួនាទី​សាកសួរ​អ្នក​ប្រើ​រង​អាច​សាកសួរ​តែ​គណនី​ប៉ុណ្ណោះ​។ នៅពេល​តួនាទី​ដក​ប្រាក់​អនុញ្ញាតឱ្យ​អ្នកប្រើប្រាស់​រង​ធ្វើការ​ស្នើសុំ​ផ្ទេរ​។​
  • អ្នកអនុម័ត​ចុងក្រោយ​អាចបង្កើត​គ្រប់គ្រង​និង​លុប​អ្នកប្រើប្រាស់​នៅក្រោម​“ ការគ្រប់គ្រង​អ្នកប្រើប្រាស់​” ។​
​តើ​អ្នក​ប្រើ​ដែល​ខ្ញុំ​បាន​បង្កើត​អាច​ផ្ទេរ​បាន​ដោយ​គ្មាន​ការអនុញ្ញាត​ពី​ខ្ញុំ​ទេ​?

ទេ​អ្នកប្រើប្រាស់​រង​អាចធ្វើ​ការស្នើសុំ​ផ្ទេរ​ទោះបី​ត្រូវបានចាត់តាំង​តួនាទី​ដក​ប្រាក់​ក៏ដោយ​។ ការប្រតិបត្តិ​ការផ្ទេរ​នៅតែ​ត្រូវបាន​យល់ព្រម​ដោយ​អ្នកប្រើប្រាស់​ចុងក្រោយ​មុនពេល​ការផ្ទេរ​អាច​កើតឡើង​។​

​ខ្ញុំ​បានកត់សម្គាល់​ឃើញថា​ទោះបី​គ្មាន​សមតុល្យ​គណនី​គ្រប់គ្រាន់​ក៏ដោយ​ក្នុងនាម​ជា​អ្នក​ប្រើ​ខ្ញុំ​នៅតែ​អាចធ្វើ​ការស្នើសុំ​ផ្ទេរ​ខ្ញុំ​។ តើ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ពិតជា​ត្រឹមត្រូវ​ឬ​?

​ត្រូវ​ហើយ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ដែល​បានធ្វើ​គឺមាន​សុពលភាព​ហើយនឹង​បន្ត​ទៅរក​ការយល់ព្រម​ដូច​ធម្មតា​។ សុពលភាព​នៃ​សមតុល្យ​ផ្ទេរ​នឹង​អនុលោម​តាម​សមតុល្យ​នៅពេលដែល​ការផ្ទេរ​ត្រូវបាន​អនុម័ត (​ប្រតិបត្តិ​) ។​

ខ្ញុំ​កំពុង​ប្រើ កម្មវិធី smartBiz ជា​អ្នក​ប្រើ​រង​។ ហើយ​ខ្ញុំ​ភ្លេច​លេខ​សម្គាល់​ចូល​និង​លេខ​សម្ងាត់​របស់ខ្ញុំ​។ តើ​ខ្ញុំ​គួរ​ធ្វើ​អ្វី​?

​អ្នក​អាច​ជូនដំណឹង​ដល់​អ្នក​ចុងក្រោយ​នៃ កម្មវិធី smartBiz របស់​អ្នក​។ ប្រសិនបើ​គាត់ / នាង​អាច​មើល​ឬ​កំណត់​លេខ​កូដ​ចូល​និង​លេខ​សម្ងាត់​របស់​អ្នក​ឡើងវិញ​បើ​ចាំបាច់​។​

ម្នាក់​ក្នុងចំនោម​អ្នកប្រើប្រាស់​រង របស់ខ្ញុំ​ឈប់​ធ្វើការ​នៅក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​របស់ខ្ញុំ​។ ហើយ​ខ្ញុំ​មិន​ចង់អោយ​គាត់​មាន​សិទ្ធិ​ចូល​ប្រើ កម្មវិធី smartBiz របស់ខ្ញុំ​ទៀត​ទេ​។ តើ​ខ្ញុំ​អាចធ្វើ​អ្វី​បាន​?

​ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​ចង់អោយ​អ្នកប្រើប្រាស់​អនុ​របស់​អ្នកមាន​សិទ្ធិ​ចូលទៅ​កាន់​គេហទំព័រ កម្មវិធី smartBiz អ្នក​អាច​កែប្រែ​ស្ថានភាព​អ្នក​ប្រើ​រង​នៅក្រោម​“ ការគ្រប់គ្រង​អ្នកប្រើប្រាស់​” នៅលើ កម្មវិធី smartBiz ដោយ​ធ្វើឱ្យ​អសកម្ម​ឬ​លុប​ពួកវា​ចោល​។ អ្នក​ក៏​អាចធ្វើឱ្យ​អ្នក​ប្រើ​រង​អសកម្ម​ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​ធ្វើឱ្យ​សកម្ម​។​

​តើ​ខ្ញុំ​តំឡើង PPCBank smartBiz (​សេវា​ធនាគារ​តាម​អ៊ីនធឺណិត​សម្រាប់​ក្រុមហ៊ុន​) យ៉ាងដូចម្តេច​?

​តើ​ខ្ញុំ​តំឡើង PPCBank smartBiz (​សេវា​ធនាគារ​តាម​អ៊ីនធឺណិត​សម្រាប់​ក្រុមហ៊ុន​) យ៉ាងដូចម្តេច​? ​ដើម្បី​ដំឡើង កម្មវិធី smartBiz អ្នក​ត្រូវ​ភ្ជាប់​ទៅ​គេហទំព័រ​ដើម​របស់ PPCBank នៅ www.ppcbank.com.khand →​ផលិតផល​និង​សេវាកម្ម​ ->​ធនាគារ​អេឡិចត្រូនិក Bank ->​ធនាគារ​អ៊ី​ន​ធឺ​ណេ​ត​សាជីវកម្ម​និង​ចុច​ទាញយក​ប៊​ត​តុ​ន​ដើម្បី​រក្សាទុក​ក្នុង​កុំព្យូទ័រ​មូលដ្ឋាន​របស់​អ្នក​។ (​សូម​ចំណាំ​ថា កម្មវិធី smartBiz អាច​ប្រើ​បាន​សម្រាប់តែ​វ៉ី​ន​ដូ​កុំព្យូទ័រ​ប៉ុណ្ណោះ​)

ខ្ញុំ​ហាក់ដូចជា​មានការ​លំបាក​ក្នុង​ការចូល កម្មវិធី smartBiz របស់ខ្ញុំ​ជា​លើកដំបូង​។ អ្នកណា​អាច​ចូល​បាន​, ហើយ​តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវធ្វើ​ដូចម្តេច​ដើម្បី​ចូល​?

មានតែ​អ្នក​ដែល​យល់ព្រម​ចុងក្រោយ​ដែល​បាន​ចុះឈ្មោះ​លេខ​សម្គាល់​អ្នក​ប្រើ​នៅ​សាខា​ប៉ុណ្ណោះ​ដែល​អាច​ចូលទៅ​គេហទំព័រ PPCBank smartBiz. ​ដើម្បី​ចូល​៖

​ជំហាន​ទី ១៖ អ្នកប្រើប្រាស់ (​អ្នក​កែ​ចុងក្រោយ​) ត្រូវតែ​បំពេញ​នូវ​លេខ​សម្គាល់​អ្នកប្រើប្រាស់​ដែល​បាន​ចុះឈ្មោះ​ជាមួយ​លេខ​សម្ងាត់​បណ្តោះអាសន្ន​ដែល​បាន​ផ្ញើ​ទៅ​ទូរស័ព្ទ​។ អ្នកប្រើប្រាស់​ត្រូវ​ចុះឈ្មោះ OTP ក្នុងកំឡុងពេល​ចូល​លើកដំបូង​តាមរយៈ PPCBank Mobile App ជាមួយ​ឈ្មោះ​អ្នកប្រើប្រាស់​សាជីវកម្ម​ដូចគ្នា​និង​លេខ​សំងាត់​បណ្តោះអាសន្ន​ដោយ​ស្កេ​ន​រូបភាព​កូដ QR ដែល​បង្ហាញ​នៅលើ​អេក្រង់​កុំព្យូទ័រ​។

ជំហាន​ទី ២៖ បន្ទាប់ពី​ស្កេ​ន​រួច​ចុច​លើ​ប៊ូ​តុង​ស្នើសុំ​ប៊ូ​តុង​ហើយ​បញ្ចូល​លេខ​កូដ​ផ្ទៀងផ្ទាត់​ដែល​បានទទួល​នៅក្នុង​សារ SMS ។ បញ្ចូល​លេខ​កូដ OTP ចំនួន ៦ ខ្ទង់​ដែល​បង្ហាញ​នៅលើ​កម្មវិធី​ទូរស័ព្ទដៃ​ធនាគារ PPCBank របស់​អ្នក​ក្នុង​កុំព្យូទ័រ​ហើយ​ចុច​លើ ‘​បញ្ជាក់ OTP’ ដើម្បី​បំពេញ​ការចុះឈ្មោះ OTP ។​

​សម្រាប់​ការណែនាំ​អំពី​ការចូល​ពេញលេញ​អ្នក​អាច​ទាញយក​មគ្គុទ្ទេសក៍​អ្នក​ប្រើ​នៅ​“ ទាញយក​សៀវភៅ​ដៃ​” នៅលើ​អេក្រង់​ចូល កម្មវិធី smartBiz ។​

​ខ្ញុំ​ហាក់ដូចជា​មិនអាច​ចូល​ដោយ​ប្រើពាក្យ​សម្ងាត់​បណ្តោះអាសន្ន​របស់​ខ្ញុំ​ទេ​។ តើ​ខ្ញុំ​មាន​រយៈពេល​ប៉ុន្មាន​មុនពេល​ពាក្យ​សម្ងាត់​បណ្តោះអាសន្ន​របស់​ខ្ញុំ​ដែល​ត្រូវបាន​ផ្ញើ​ទៅ​ទូរស័ព្ទ​របស់ខ្ញុំ​ផុតកំណត់​?

បន្ទាប់ពី​ដាក់ពាក្យ​សុំ​ប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​នៅ​សាខា​អ្នក​ប្រើ​ត្រូវ​ចូលទៅ PPCBank smartBiz ក្នុង​រយៈពេល ៣ ថ្ងៃ​នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​។ បន្ទាប់ពី ៣ ថ្ងៃ​ពាក្យ​សម្ងាត់​បណ្តោះអាសន្ន​នឹង​លែងមានទៀតហើយ​។ ហើយ​អ្នកដាក់ពាក្យ​ត្រូវតែទៅ​ជួប​សាខា​ធានា​គារ​ឡើងវិញ​ដើម្បី​ទទួលបាន​លេខ​សំងាត់​បណ្តោះអាសន្ន​ថ្មី​។​

តើ​គណនី​ប្រភេទ​ណា​ដែល​ខ្ញុំ​អាច​ជ្រើសរើស​ដើម្បី​ផ្ទេរ​?

រាល់​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ត្រូវបាន​អនុញ្ញាតអោយ​ធ្វើ​ពី​គណនី​ដក​ប្រាក់​តែប៉ុណ្ណោះ​។ ហើយ​គណនី​ដក​ប្រាក់​ត្រូវតែ​ជា​គណនី​សន្សំ / គណនី​ចរន្ត​ដែល​បាន​ចុះឈ្មោះ​នៅ​សាខា​ធនាគារ PPCBank ។​

​តើ​សេវាកម្ម PPCBank smartBiz (​សេវាកម្ម​ធនាគារ​តាម​អ៊ីនធឺណិត​) គឺជា​អ្វី​?

PPCBank smartBiz គឺជា​សេវាកម្ម​គ្រប់គ្រង​សាជីវកម្ម​ដែលមាន​អ៊ិន​ធឺ​ណែ​ត​ដែលមាន​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់​និង​មាន​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់​នៅលើ​កុំព្យូទ័រ​ដែល​ត្រូវបាន​ផ្តល់ជូន​ដល់​អ្នក​កាន់​គណនី​ផ្ទាល់ខ្លួន​ឬ​ក្រុមហ៊ុន (​បុគ្គល / រួមគ្នា​) ដោយធនាគារ PPCBank ដើម្បី​ធ្វើ​សេវាកម្ម​ធនាគារ​តាម​អ៊ីនធឺណិត​គ្រប់​ទីកន្លែង​និង​គ្រប់ពេលវេលា​។​

តើ​ខ្ញុំ​ទទួលបាន​អត្ថប្រយោជន៍​អ្វីខ្លះ​ក្នុងការ​ប្រើប្រាស់​អ៊ិន​ធឺ​ណិ​ត PPCBank smartBiz?

ការប្រើប្រាស់ PPCBank smartBiz អ្នកប្រើអាចចូលប្រើជានិច្ច៖

  • ព័ត៌មាន​ថ្មីៗ​អំពី​ទ្រព្យសកម្ម​ហិរញ្ញវត្ថុ ២៤/៤ ។​
  • តាមដាន​រាល់​ប្រតិបត្តិការ​ទាំងអស់​ចូល / ចេញទៅ​ក្នុង​គណនី​និង​ព័ត៌មាន​លំអិត​អំពី​សំណួរ​។​
  • ធ្វើការ​ផ្លាស់ប្តូរ​ច្រើនដង​រហូតដល់​ទៅ ១០០០ ផ្ទេរ​ក្នុងពេល​ដំណាលគ្នា​។ និង​ការផ្ទេរ​ងាយស្រួល​តាមរ​យៈ​ការផ្ទុក​ឡើង​យ៉ាង​ល្អ​។​
  • Setting កំណត់​ការផ្ទេរ​តាម​ពេលវេលា​កំណត់​មួយដង​ឬ​ប្រចាំខែ (​តាម​ទម្លាប់​) និង​មិន​ខកខាន​ថ្ងៃ​ផុតកំណត់​នៃ​ការទូទាត់​ឡើយ​។​
  • ការត្រួតពិនិត្យ​ការទូទាត់​បានទទួល​កាន់​តែមាន​ប្រសិទ្ធិភាព​តាមរយៈ​ជម្រើស​គណនី​និម្មិត * ។​
  • ​បច្ចុប្បន្នភាព​នៃ​ស្ថានភាព​ផ្ទេរ​និង​ច្រើន​ទៀត … ។​
​តើ​អ្នកណា​ត្រូវបាន​អនុញ្ញាតិ​ឱ្យ​ចុះឈ្មោះ​​ប្រើ PPCBank SmartBiz?

​​អតិថិជន​ទាំងអស់​ដែលមាន​គណនី​ជាមួយ​ធនាគារ PPCBank មាន​សិទ្ធិ​ជាវ​សេវាកម្ម PPCBank smartBiz រួមទាំង​បុគ្គល​គណនី​រួម​និង​ម្ចាស់​គណនី​ក្រុមហ៊ុន​។​​

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ចុះឈ្មោះ​ប្រើ PPCBank smartBiz ដោយ​របៀប​ណា​? តើ​មាន​ឯកសារ​អ្វី​ទៀត​ដែល​ខ្ញុំ​ត្រូវការ​ដើម្បី​ចុះឈ្មោះ​ប្រើ កម្មវិធី smartBiz?
  • ​ដើម្បី​ចុះឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់​សេវា PPCBank smartBiz​អតិថិជន​ទាំងអស់​ត្រូវ​ទៅ​សាខា​ណា​ដែលមាន​ធនាគារ PPCBank ដើម្បី​បំពេញ​ពាក្យសុំ​។​​
  • ឯកសារ​បន្ថែម​ដែល​ត្រូវការ​សម្រាប់​ការ​ប្រើ កម្មវិធី smartBiz គឺ​៖
​​សម្រាប់​អ្នក​កាន់​គណនី​ឯកត្តជន / រួម​​
Account Holder
​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​ឬ​លិខិតឆ្លងដែន (​សមាជិក​ទាំងអស់​នៃ​គណនី​) និង​លិខិតឆ្លងដែន​​
​​សម្រាប់​អ្នក​កាន់​គណនី​ក្រុមហ៊ុន​​
Account Holder
​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​ឬ​លិខិតឆ្លងដែន​វិ​ញ្ញាប​ន​ប័ត្រ​នៃ​ការបញ្ចូល​អាជ្ញាប័ណ្ណ​អាជីវកម្ម​វិ​ញ្ញាប​ន​ប័ត្រ​ចុះបញ្ជី​ពន្ធដារ​និង​សៀវភៅ​លិខិតឆ្លងដែន​​
​តើ​មាន​ថ្លៃ​សេវា​សម្រាប់​ការប្រើប្រាស់ PPCBank smartBiz? ហើយ​នៅពេលណា​ដែល​វា​នឹងត្រូវ​ដក​?
  • ​​ថ្លៃ​សេវា​របស់ PPCBank smartBiz គឺមានៈ​​
  • ​​ថ្លៃ​សេវា​នឹងត្រូវ​កាត់​ចេញពី​គណនី​របស់​អតិថិជន​នៅ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​ទី ១០ នៃ​ខែ​នីមួយៗ​។​​

 

​ថ្លៃ​សេវា​​ ​លក្ខខណ្ឌ
​ឥតគិត​ ថ្លៃ គណនី​សន្សំ​ប្រចាំខែ​មុន / គណនី​សមតុល្យ​បច្ចុប្បន្ន <១០,០០០ ដុល្លារ​
១០ ដុល្លារ​​​បើ​ ​​គណនី​សន្សំ​ប្រចាំខែ​មុន / គណនី​សមតុល្យ​បច្ចុប្បន្ន <១០,០០០ ដុល្លារ​​
​តើ​ចំនួន​កំណត់​នៃប្រតិបត្តិ​ការដែល​ធនាគារ PPCBank អនុញ្ញាត​លើ​កម្មវិធី smartBiz របស់ខ្ញុំ​មាន​អ្វីខ្លះ​? ហើយ​តើ​ខ្ញុំ​អាចធ្វើ​អ្វី​បាន​ប្រសិនបើ​ដែន​កំណត់​មិន​បំពេញ​តាម​តម្រូវការ​ផ្ទាល់ខ្លួន​របស់ខ្ញុំ​?
    • ​ដែន​កំណត់​ប្រតិបត្តិការ​ធនាគារ PPCBank អនុញ្ញាត​លើ កម្មវិធី smartBiz គឺ ១០,០០០ ដុល្លារ​ឬ ៤០,០០០,០០០​៛ ក្នុង​មួយ​ប្រតិបត្តិការ​និង ៥០,០០០ ដុល្លារ​ឬ ២០០,០០០,០០០៛​ ​ក្នុង​មួយថ្ងៃ​។​​
    • ប្រសិនបើ​ការកំណត់​មិន​បំពេញ​តាម​តម្រូវការ​ផ្ទាល់ខ្លួន​របស់​អតិថិជន​អតិថិជន​អាច​ទៅ​ជួប​សាខា​ធនាគារ​ដើម្បី​បន្ថយ​ឬ​កើនឡើង​។​

 

​តើ​ម៉ោង​ប្រតិ​ប​ត្ដិ​ការ​របស់កម្មវិធី SmartBiz គឺជា​អ្វី​?

​រាល់​ម៉ោង​ប្រតិបត្តិការ​របស់​កម្មវិធី SmartBiz គឺ​៖

​ប្រភេទ ​ម៉ោង / ថ្ងៃ​
សំណួរ​អំពី​គណនី​ ២៤/៧
​ផ្ទេរ​សំណើ​ ៨:00 ព្រឹក – ៦:00 ល្ងាច​នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​របស់​ធនាគារ​
​សំណើ​ផ្ទេរ​ច្រើន​
​ការអនុម័ត​ផ្ទេរ​ ២៤/៧
ការគាំទ្រ​សេវាកម្ម​អតិថិជន​ ២៤/៧
​ការគ្រប់គ្រង​គណនី​និម្មិត​ ២៤/៧
​តើ​គណនី​និម្មិត​គឺជា​អ្វី​?

​គណនី​និម្មិត​គឺជា​សេវាកម្ម​ដែល​ជូនដំណឹង​ដល់​អតិថិជន​នៃ​គណនី​និម្មិត​ដែល​ភ្ជាប់​ទៅនឹង​គណនី​ពិត​ហើយ​នៅពេលដែល​អតិថិជន​ដាក់​ប្រាក់​ទៅ​គណនី​និម្មិត​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​នឹង​ផ្ទេរ​ទៅ​គណនី​ពិត​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​។​

​តើ​អ្នកណា​ត្រូវបាន​អនុញ្ញាតឱ្យ​ចុះឈ្មោះ​ប្រើ​សេវាកម្ម​គណនី​និម្មិត​?

​ដើម្បី​ប្រើ​សេវាកម្ម​គណនី​និម្មិត​អតិថិជន​ត្រូវតែ​ជា​អ្នក​ប្រើ​របស់ PPCBank smartBiz ។​

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ចុះឈ្មោះ​ដើម្បី​ប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​គណនី​និម្មិត​យ៉ាងដូចម្តេច​?

​ដើម្បី​ប្រើ​សេវាកម្ម​គណនី​និម្មិត​អតិថិជន​ត្រូវ​ជូនដំណឹង​ដល់​បុគ្គលិក​នៃ​សាខា​ធនាគារ PPCBank .​ធនាគារ PPCBank នឹង​រៀបចំ​ឯកសារ​ពាក់ព័ន្ធ​ដើម្បី​ចុះហត្ថលេខា​។ បន្ទាប់ពី​ចុះហត្ថលេខា​លើ​ឯកសារ, ធនាគារ​ PPCBank នឹង​ចេញ​គណនី​និ​មិ្ម​ត​ឱ្យ​អតិថិជន​។​

តើ​មាន​ថ្លៃ​សេវា​សម្រាប់​ប្រើប្រាស់​គណនី​និម្មិត​ទេ​? ហើយ​នៅពេលណា​ដែល​វា​នឹងត្រូវ​ដក​?
  • ​ថ្លៃ​សេវា​ស្តង់ដា​សម្រាប់​ការប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​គណនី​និម្មិត​គឺ​៖
  • ​ថ្លៃ​សេវាកម្ម​នឹងត្រូវ​កាត់​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​នៅ​ថ្ងៃទី ១០ នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​រាល់​ខែ​។​
ប្រភេទ​នៃ​ថ្លៃ​សេវា​ ក្នុង​មួយ​កើតឡើង​ ថ្លៃ​សេវា​
ចេញ ​នៅពេល​គណនី​និម្មិត​ត្រូវ​បានចេញ​ ០.០៥ ដុល្លារ / គណនី​
​ការប្រើប្រាស់​ នៅពេល​ដាក់​ប្រាក់​ត្រូវបាន​បញ្ចូល​ទៅក្នុង​គណនី​និម្មិត​ 0.0១ ដុល្លារ / គណនី​
​អប្បបរមា​ប្រចាំខែ ​អនុវត្ត​នៅពេល​ចំនួន​សរុប​នៃ​ថ្លៃ​សេវា​ប្រចាំខែ​តិចជាង ៣០ ដុល្លារ​ ៣០ ដុល្លារ​ប្រចាំខែ​
តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ផ្លាស់ប្តូរ​ដែន​កំណត់​របស់ខ្ញុំ​យ៉ាងដូចម្តេច​?

​អ្នក​អាច​កាត់បន្ថយ​ដែន​កំណត់​របស់​អ្នក​នៅក្នុង​មី​នុយ -> ផ្ទេរ​ដែន​កំណត់​ការស៊ើបអង្កេត / ផ្លាស់ប្តូរ​អេក្រង់​នៅពេល​ណាមួយ​ដែល​អ្នក​ចង់បាន​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​បង្កើន​ចំនួន​កំណត់​អ្នក​គួរតែ​ទៅ​សាខា​របស់​ធនាគារ​ភីអិលស៊ី​ប៊ី​ក​របស់​យើង​។ ប៉ុន្តែ​ប្រសិនបើ​អ្នក​ប្រើ​ដែន​កំណត់​អតិបរិមា​អ្នក​មិនអាច​ផ្លាស់ប្តូរ​បានទេ​បើទោះបីជា​អ្នក​ចូលទៅ​កាន់​សាខា​របស់​យើង​ក៏ដោយ​។​

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវធ្វើ​ដូចម្តេច​ដើម្បី​ផ្ទេរប្រាក់​ទៅ​គណនី​ផ្សេងទៀត​នៅក្នុង PPCBank?

នៅក្នុង​អេក្រង់​ផ្ទេរប្រាក់​អ្នក​អាច​ជ្រើសរើស PPCBank ហើយ​បញ្ចូល​គណនី​អ្នកទទួល​នៅក្នុង PPCBank ។ យើង​ធ្វើឱ្យមាន​សុពលភាព​ថា​តើ​គណនី​អ្នកទទួល​ដែល​អ្នក​បាន​បញ្ចូល​គឺជា​គណនី​ដែលមាន​ឬ​អត់​។ អ្នក​អាច​ផ្ញើ​ទៅ​គណនី​ដែលមាន​ស្រាប់​ប៉ុណ្ណោះ​។​

ហេតុអ្វី​បានជា​ខ្ញុំ​មិន​ទទួលបាន​សារ SMS នៅពេល​ផ្ទេរ​?

​វា​អាចមាន​មូលហេតុ​ពីរ​យ៉ាង​៖
– ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ផ្ញើ​សារ​ជា​អក្សរ​របស់​អ្នក​ត្រូវបាន​ផ្លាស់ប្តូរ​នៅឯ​សាខា​។​
– ​សារ​ខ្លីៗ​ពេលខ្លះ​ត្រូវការ​ពេល​យូរ​ដើម្បី​ទាក់ទង​អ្នក​ដោយ​ផ្អែកលើ​ស្ថានភាព​បណ្តាញ​របស់​ប្រតិបត្តិ​ករ​ទូរស័ព្ទ​ចល័ត​ឬ​អ្នក​មិនអាច​ទទួល​សញ្ញា​។ អ្នក​អាច​ផ្ញើ​លេខ​កូដ​ផ្ទៀងផ្ទាត់​ម្តងទៀត​បន្ទាប់ពី ៣០ វិនាទី​ដែល​អ្នក​បាន​ចុច​លើកដំបូង​។​

ហេតុអ្វី​បានជា​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​របស់ខ្ញុំ​មិន​ត្រូវបាន​ដំណើរការ​ភ្លាមៗ​?

​ដំណើរការ​ផ្ទេរប្រាក់រ​វាង​ធនាគារ PPCBank រៀងរាល់​ព្រឹក​នៅ​ម៉ោង ៩ ព្រឹក​។ ដូច្នេះ​ប្រសិនបើ​អ្នក​បាន​ចុះឈ្មោះ​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​បន្ទាប់ពី​ពេលនេះ​សំណើ​របស់​អ្នក​ទំនងជា​នឹង​ត្រូវបាន​ដំណើរការ​នៅ​ព្រឹក​បន្ទាប់​។​

ហេតុអ្វី​បានជា​សមតុល្យ​របស់ខ្ញុំ​មាន​ភាពខុសគ្នា​បន្ទាប់ពី​ធ្វើការ​ចុះឈ្មោះ​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​?

​នៅពេល​អ្នកធ្វើ​ការចុះឈ្មោះ​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​យើង​បង្កក​ទឹកប្រាក់​ផ្ទេរ​និង​ថ្លៃ​សេវា​ពី​គណនី​របស់​អ្នក​។ ដូច្នេះ​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​ទាំងនេះ​ត្រូវបាន​ដកចេញ​ពី​គណនី​របស់​អ្នក​។ នៅពេលដែល​យើង​ដំណើរការ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​យើង​នឹង​ប្រើ​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​ត្រជាក់​ដើម្បី​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់​។​

ហេតុអ្វី​បានជា​ថ្លៃ​សេវា​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​មិនត្រូវ​បាន​សង​មកវិញ​?

​ប្រសិនបើ​អ្នក​បញ្ជាក់​គណនី​អ្នកទទួល​ដែល​មិនមាន​នៅពេល​អ្នកធ្វើការ​កក់​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​វា​មិនអាច​ផ្ទេរ​បានទេ​។ ជាគោលការណ៍​របស់​យើង​ក្នុង​ការយកថ្លៃ​សេវា​ព្រោះ​វា​ត្រូវការ​ធនធាន​និង​ពេលវេលា​ដើម្បី​ដំណើរការ​សំណើ​របស់​អ្នក​ដោយ PPCBank​។ ដូច្នេះ​អតិថិជន​ត្រូវបាន​ណែនាំ​ឱ្យប្រើ​ព័ត៌មាន​ត្រឹមត្រូវ​ដើម្បី​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​។​

តើ​ខ្ញុំ​អាច​បញ្ចូល​ទឹកប្រាក់​ទៅ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ណាមួយ​បានទេ​?

​ត្រូវ​ហើយ អ្នក​អាច​បញ្ចូល​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ដែល​ធ្វើការ​បាន​សម្រាប់​អ្នកផ្តល់​សេវា​ណាមួយ​នៅក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​។ លេខ​ទូរស័ព្ទ​មិនចាំបាច់​ជា​លេខ​ទូរស័ព្ទ​របស់​អ្នក​ទេ​។​

តើ​មាន​អ្វី​កើតឡើង​ប្រសិនបើ​ខ្ញុំ​ប្រើ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ខុស​ដើម្បី​បញ្ចូល​លុយ​?

​ប្រសិនបើ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ត្រូវបាន​ប្រើ​ដោយ​មនុស្ស​ដ៏​ទៃ​វា​នឹង​បញ្ចូល​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ដែល​អ្នក​បាន​បញ្ចូល​។ វា​គឺជា​ការទទួលខុសត្រូវ​របស់​អតិថិជន​ក្នុងការ​ប្រាកដថា​ប្រើ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ត្រឹមត្រូវ​។​

តើ​មាន​អ្វី​កើតឡើង​ប្រសិនបើ​ខ្ញុំ​បញ្ចូល​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ដែល​មិនទាន់មាន​?

​ប្រសិនបើ​អ្នក​ប្រើ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ដែល​មិន​មែនមាន​ស្រាប់​ដើម្បី​បញ្ចូល​ទឹកប្រាក់​យើង​នឹង​បង្វិល​សង​ប្រាក់​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​ទៅ​គណនី​របស់​អ្នក​ដើម្បី​ភាពងាយស្រួល​របស់​អ្នក​។​

តើ​ខ្ញុំ​អាច​កំណត់​ពេលវេលា​បញ្ចូល​ទឹកប្រាក់​នាពេល​អនាគត​បា​ន​ទេ​?

​ត្រូវ​ហើយ អ្នក​អាច​បញ្ជាក់​កាលបរិច្ឆេទ​ដែល​អ្នក​ចង់​បញ្ចូល​។​

តើ​អ្វី​ទៅជា​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​មិនមែន​គណនី (NAR)?

ជាមួយ NAR អ្នក​អាច​ផ្ញើ​ប្រាក់​ទៅ​អ្នក​កាន់​គណនី​មិនមែន PPCBank ដែលមាន​លេខ​ទូរស័ព្ទ​អ្នកទទួល​។​

តើ​អ្នកណា​អាច​ផ្ញើ NAR?

​អ្នក​ដែល​បាន​ចុះឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​ធនាគារ​អេឡិចត្រូនិក​នៅ​សាខា​របស់​យើង​អាច​ប្រើការ​បញ្ជូន NAR ។ អ្នក​អាច​ប្រើ​ពាក្យសុំ​ធនាគារ​ចល័ត​ឬ​ផ្ញើ NAR នៅ​បញ្ជរ​សាខា​របស់​យើង​។​

តើ​អ្នកទទួល NAR នឹង​ទទួលបាន​អ្វី​នៅពេល NAR ត្រូវបាន​បញ្ជូន​?

​អ្នកទទួល NAR នឹង​ទទួលបាន​សារ SMS សម្រាប់​ការណែនាំ​លម្អិត​សម្រាប់​ការដក NAR ។ អ្នក​ផ្ញើ NAR ក៏​នឹង​ទទួលបាន​សារ SMS សម្រាប់​ការជូនដំណឹង​ផងដែរ​។​

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវមាន​គណនី PPCBank ដើម្បី​ដក NAR ដែរឬទេ​?

​ទេ អ្នក​មិនចាំបាច់​មានគណនី PPCBank អ្នក​គ្រាន់តែ​ចូលទៅ​កាន់​សាខា​របស់​យើង​ជាមួយនឹង​ព័ត៌មាន NAR ដែល​អ្នក​បានទទួល​តា​មរយៈ​សារ SMS ហើយ​ដក​ប្រាក់​ដែល​អ្នក​បានទទួល​ពី​អ្នក​ផ្ញើ NAR ។​

តើ​អ្នកទទួល​គួរ​ដក​ប្រាក់​នៅពេលណា​? តើ​អ្នកទទួល​អាច​ដក​នៅពេល​ក្រោយ​បានទេ​?

ទេ NAR មាន​កាលបរិច្ឆេទ​ផុតកំណត់​។ បន្ទាប់ពី​កាលបរិច្ឆេទ​ផុតកំណត់​ប្រាក់​នឹងត្រូវ​ប្រគល់ជូន​អ្នក​ផ្ញើ NAR ។ យើង​អនុញ្ញាតឱ្យ​អតិថិជន​ដក​ប្រាក់​ក្នុង​រយៈពេល 10 ថ្ងៃ​នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​។ ប្រសិនបើ​ប្រាក់​ត្រូវបាន​ប្រគល់ឱ្យ​អ្នក​ផ្ញើ​រួចហើយ​អ្នក​គួរតែ​ស្នើ​សុំឱ្យ​អ្នក​ផ្ញើ​ទៅ​ផ្ញើ​ម្តងទៀត​។​

តើ​មាន​អ្វី​កើតឡើង​ប្រសិនបើ​អ្នកទទួល​ភ្លេច​ព័ត៌មាន NAR ដើម្បី​ដក​ប្រាក់​?

​ដោយសារ​ព័ត៌មាន​រប​ស់ NAR គឺជា​ព័ត៌មាន​តែមួយគត់​ដែល​ត្រូវការ​ដើម្បី​ដក​ប្រាក់​យើង​មិនអាច​ផ្តល់ព័ត៌មាន​ណាមួយ​បានទេ​នៅពេលដែល​អ្នក​បាន​បាត់បង់​។ ក្នុងករណី​បែបនេះ​សូម​រង់ចាំ​រហូតដល់​ប្រាក់ NAR ត្រូវបាន​ប្រគល់ជូន​អ្នក​ផ្ញើ​។ បន្ទាប់មក​អ្នក​ផ្ញើ​អាច​ផ្ញើ​សារ​មក NAR ម្តងទៀត​។​

នៅពេល​ខ្ញុំ​ផ្ញើ NAR ទៅ​អ្នកទទួល​តើ​មាន​អ្វី​កើតឡើង​ប្រសិនបើ​ខ្ញុំ​ដាក់​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ខុស​?

​ប្រសិនបើ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ត្រូវបាន​ប្រើ​ដោយ​មនុស្ស​ផ្សេងទៀត​វា​មិនមែនជា​ការទទួលខុសត្រូវ​របស់ PPCBank ទេ​។ ដូច្នេះ​អ្នក​ផ្ញើ NAR គួរតែ​ពិនិត្យ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ជានិច្ច​មុនពេល​ផ្ញើ NAR ។​

តើ​មាន​អ្វី​កើតឡើង​ប្រសិនបើ​ខ្ញុំ​ផ្ញើ NAR ទៅ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ដែល​មិនមាន​?

​ប្រសិនបើ​អ្នក​ផ្ញើ NAR ទៅ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ដែល​មិនមាន​យើង​នឹង​សង​ប្រាក់​វិញ​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​។ ទោះយ៉ាងណា PPCBank ចំណាយ​ថ្លៃដើម​សម្រាប់​ដំណើរការ​។ ដូច្នេះ​អ្នកនឹង​ទទួល​បានតែ​ទឹកប្រាក់ NAR ត្រលប់​ទៅ​គណនី​របស់​អ្នក​វិញ​។

ហេតុអ្វី​ខ្ញុំ​មិនអាច​ដក NAR ទោះបី​ខ្ញុំ​មាន​ព័ត៌មាន​ត្រឹមត្រូវ​?

​វា​អាចមាន​មូលហេតុ​ពីរ​យ៉ាង​៖
– NAR ត្រូវបាន​ដកចេញ​រួចហើយ (​អ្នក​អាច​សាកសួរ​បុគ្គលិក​សាខា​ដើម្បី​មើល​ព័ត៌មាន​លំអិត​ពី NAR)។
– NAR បាន​ផុតកំណត់​រួចហើយ​បន្ទាប់ពី ១០ ថ្ងៃ​ធ្វើការ​។​

តើ​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​អតិបរមា​ដែល​ខ្ញុំ​អាច​ផ្ញើ​ជាមួយ NAR?

​អ្នក​អាច​ផ្ញើ NAR បានត្រឹមតែ ១,០០០ ដុល្លារ​ក្នុង​មួយថ្ងៃ​និង ១,០០០ ដុល្លារ​ក្នុង​មួយ​ប្រតិបត្តិការ​។​

តើ​សេវាកម្ម​អ្វីខ្លះ​ដែល​ខ្ញុំ​អាច​ប្រើ​ក្នុង​កម្មវិធី​ធនាគារ​ចល័ត​?

​អ្នក​អាច​សាកសួរ​សមតុល្យ​គណនី​និង​ព័ត៌មាន​លម្អិត​របស់​អ្នក​។ អ្នក​អាច​ប្រើ​មុខងារ​ផ្ទេរ​ដូចខាងក្រោម​ :
– ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​រវាង​គ​ណ​នី PPCBank
– ​ការចុះឈ្មោះ​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ (​ព្រឹក​បន្ទាប់​)
– បញ្ចូល​ទឹកប្រាក់ (​ភ្លាមៗ / កំណត់​ពេលវេលា​) ទៅកាន់​ទូរស័ព្ទ​របស់​អ្នក​ឬ​ទូរស័ព្ទ​របស់​អ្នកដទៃ​។​។
– ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​មិនមែន​គណនី​៖ អ្នក​អាច​ផ្ទេរប្រាក់​ទៅ​មនុស្ស​ផ្សេង​ដែល​មិនមាន​គណនី​ PPCBank ដោយ​ប្រើ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​។​
– ​ផ្ទេរ​តាម​កាលវិភាគ​៖ អ្នក​អាច​ប្រើការ​ផ្ទេរ​តាម​កាលវិភាគ​ប្រចាំខែរ​បស់​យើង​។​

​អ្នក​ក៏​អាច​ប្រើ​មុខងារ​ផ្សេងទៀត​ដូចជា​ការស្វែងរក​សាខា / អេ​ធី​អឹម​, ព័ត៌មាន / ព្រឹត្តិការណ៍​, ផលិតផល​, សំណួរ​និង​ចម្លើយ​។​

តើ​ធនាគារ​ចល័ត​មាន​ភាសា​អ្វីខ្លះ​?

​យើង​គាំទ្រ ៥ ភាសា​ផ្សេងគ្នា​។​

– ខ្មែរ  

– ​អង់គ្លេស​

– កូរ៉េ

– ​ជនជាតិ​ចិន​

– ជនជាតិ​ជប៉ុន​

​អ្នក​តែងតែ​អាច​ប្តូរ​ការកំណត់​ភាសា​ពី​ម៉ឺ​នុយ -> ការកំណត់ -> ប្តូរ​ភាសា​

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវធ្វើ​ដូចម្តេច​ប្រសិនបើ​ខ្ញុំ​ត្រូវការ​ជំនួយការ​បន្ថែម​?

អ្នក​អាច​ចុះឈ្មោះ​សាខា​ណាមួយ​របស់​យើង​ឬ​ទាក់ទង​សេវាកម្ម​អតិថិជន​របស់​យើង (​ទូរស័ព្ទ​លេខ ០២៣ ៩០៩ ៩០៩)។

ខ្ញុំ​បាន​បាត់​ទូរស័ព្ទ​ហើយ​ខ្ញុំ​បារម្ភ​អំពី​ប្រសិនបើ​មាន​នរណាម្នាក់​ប្រើ​ទូរស័ព្ទ​របស់ខ្ញុំ​ដើម្បី​ផ្ទេរប្រាក់​។ តើ​ខ្ញុំ​គួរ​ធ្វើ​អ្វី​?

​អ្នក​អាច​ចូលទៅ​កាន់​សាខា​របស់ PPCBank ដើម្បី​ចាក់សោ​សេវាកម្ម​។ ប្រសិនបើ​សេវាកម្ម​ត្រូវបាន​ចាក់សោរ​គ្មាន​នរណាម្នាក់​អាច​ចូលទៅ​គណនី​អ្នកប្រើប្រាស់​របស់​អ្នក​បានទេ​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​ផ្លាស់ប្តូរ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​អ្នក​អាច​ស្នើសុំ​ផ្លាស់ប្តូរ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​របស់​អ្នក​ផ្ញើ​សារ​ជា​អក្សរ​នៅ​សាខា​។​

"]