Skip to main content

សំនួរ​ចំលើយ

At PPCBank, we strive to make your banking experience as easy as possible. Please find some frequently asked questions and answers below.

If your question is not listed, please feel free to call our Customer Service agents at 0963 909 909 / 023 909 909

​អ្នក​អាច​ចូលទៅ​កាន់​សាខា​របស់ PPCBank ដើម្បី​បង្អាក់សេវាកម្ម​។ ប្រសិនបើ​សេវាកម្ម​ត្រូវបាន​បង្អាក់​ គ្មាន​នរណាម្នាក់​អាច​ចូលទៅ​គណនី​អ្នកប្រើប្រាស់​បានទេ​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​ផ្លាស់ប្តូរ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ អ្នក​អាច​ស្នើសុំ​ផ្លាស់ប្តូរ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​របស់​អ្នក​នៅ​សាខាបាន​។​

អ្នក​អាច​អញ្ជើញទៅសាខា​ណាមួយ​របស់​យើង​ក៏បាន ឬ​ទាក់ទង​សេវាអតិថិជន ២៤/៧ ​របស់​យើង (​ទូរស័ព្ទ​លេខ ០៩៦​ ៣ ៩០៩ ៩០៩ /០២៣ ៩០៩ ៩០៩)។

​លោកអ្នកអាចបាន ៥ ភាសា​ផ្សេងគ្នា​។​

– ខ្មែរ

– ​អង់គ្លេស​

– កូរ៉េ

– ​​ចិន​

– ​ជប៉ុន​

​អ្នក​អាច​ប្តូរ​ការកំណត់​ភាសា​ដោយចូលទៅ​មី​នុយ -> ការកំណត់ -> ការប្តូរ​ភាសា​

​លើសពីការ​សាកសួរ​សមតុល្យ​គណនី​ និង​ព័ត៌មាន​លម្អិត​របស់​អ្នក​ អ្នក​អាច​ប្រើ​មុខងារ​ផ្ទេរ​ដូចខាងក្រោម​ :
– ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​រវាង​គ​ណ​នី PPCBank
– ​ការចុះឈ្មោះ​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ (​ព្រឹក​បន្ទាប់​)
– បញ្ចូល​ទឹកប្រាក់ (​ភ្លាមៗ / កំណត់​ពេលវេលា​) ទៅកាន់​ទូរស័ព្ទ​របស់​អ្នក​ឬ​ទូរស័ព្ទ​របស់​អ្នកដទៃ​។​។
– ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់មិនមាន​គណនី​៖ អ្នក​អាច​ផ្ទេរប្រាក់​ទៅ​មនុស្ស​ផ្សេង​ដែល​មិនមាន​គណនី​ PPCBank ដោយ​ប្រើ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​។​
– ​ផ្ទេរ​តាម​កាលវិភាគ​៖ អ្នក​អាច​ប្រើការ​ផ្ទេរ​តាម​កាលវិភាគ​ប្រចាំខែរ​បស់​យើង​។​

​អ្នក​ក៏​អាច​ប្រើ​មុខងារ​ផ្សេងទៀត​ដូចជា​ការស្វែងរក​សាខា / អេ​ធី​អឹម​, ព័ត៌មាន / ព្រឹត្តិការណ៍​, ផលិតផល​, សំណួរ​និង​ចម្លើយ​។​

​អ្នក​អាច​ផ្ញើ NAR បានត្រឹមតែ ១,០០០ ដុល្លារ​ក្នុង​មួយថ្ងៃ​និង ១,០០០ ដុល្លារ​ក្នុង​មួយ​ប្រតិបត្តិការ​។​

​វា​អាចមាន​មូលហេតុ​ពីរ​យ៉ាង​៖
– NAR ត្រូវបាន​ដកចេញ​រួចហើយ (​អ្នក​អាច​សាកសួរ​បុគ្គលិក​សាខា​ដើម្បី​មើល​ព័ត៌មាន​លំអិត​ពី NAR)។
– NAR បាន​ផុតកំណត់​រួចហើយ​បន្ទាប់ពី ១០ ថ្ងៃ​ធ្វើការ​។​

​ប្រសិនបើ​អ្នក​ផ្ញើ NAR ទៅ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ដែល​មិនមាន​ ​ប្រាក់​នឹងត្រូវសងត្រលប់វិញ​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​។ ទោះយ៉ាងណា PPCBank ចំណាយ​ថ្លៃសេវា​សម្រាប់​ដំណើរការ​ ដូច្នេះ​អ្នកនឹង​ទទួល​បានតែ​ទឹកប្រាក់ NAR ត្រលប់​ទៅ​គណនី​របស់​អ្នក​វិញ​។

​ប្រសិនបើ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ត្រូវបាន​ប្រើ​ដោយ​មនុស្ស​ផ្សេងទៀត​វា​មិនមែនជា​ការទទួលខុសត្រូវ​របស់ PPCBank ទេ​។ ដូច្នេះ​អ្នក​ផ្ញើ NAR គួរតែ​ពិនិត្យ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ជានិច្ច​ មុនពេល​ផ្ញើ NAR ។​

​ដោយសារ​ព័ត៌មាន​រប​ស់ NAR គឺជា​ព័ត៌មាន​តែមួយគត់​ដែល​ត្រូវការ​ដើម្បី​ដក​ប្រាក់​ យើង​មិនអាច​ផ្តល់ព័ត៌មាន ឬធ្វើប្រតិបត្តិការ​ណាមួយ​បានទេ​នៅពេលដែល​អ្នក​បាន​បាត់បង់​។ ក្នុងករណី​បែបនេះ​សូម​រង់ចាំ​រហូតដល់​ប្រាក់ NAR ត្រូវបាន​ប្រគល់ជូន​អ្នក​ផ្ញើ​។ បន្ទាប់មក​អ្នក​ផ្ញើ​អាច​ផ្ញើ​សារ​មក NAR ម្តងទៀត​។​

ទេ NAR មាន​កាលបរិច្ឆេទ​ផុតកំណត់​។ បន្ទាប់ពី​កាលបរិច្ឆេទ​ផុតកំណត់​ប្រាក់​នឹងត្រូវ​ប្រគល់ជូន​អ្នក​ផ្ញើ NAR ។ យើង​អនុញ្ញាតឱ្យ​អតិថិជន​ដក​ប្រាក់​ក្នុង​រយៈពេល 10 ថ្ងៃ​នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​។ ប្រសិនបើ​ប្រាក់​ត្រូវបាន​ប្រគល់ឱ្យ​អ្នក​ផ្ញើ​រួចហើយ​អ្នក​គួរតែ​ស្នើ​សុំឱ្យ​អ្នក​ផ្ញើ​ទៅ​ផ្ញើ​ម្តងទៀត​។​

​ទេ អ្នក​មិនចាំបាច់​មានគណនី PPCBank ដើម្បីដកប្រាក់នោះទេ។ អ្នក​គ្រាន់តែ​ចូលទៅ​កាន់​សាខា​របស់​យើង​ជាមួយនឹង​ព័ត៌មាន NAR ដែល​អ្នក​បានទទួល​តា​មរយៈ​សារ SMS ហើយ​ដក​ប្រាក់​ដែល​អ្នក​បានទទួល​ពី​អ្នក​ផ្ញើ NAR ។​

​អ្នកទទួល NAR នឹង​ទទួលបាន​សារ SMS សម្រាប់​ការណែនាំ​លម្អិត​សម្រាប់​ការដក NAR ។ អ្នក​ផ្ញើ NAR ក៏​នឹង​ទទួលបាន​សារ SMS សម្រាប់​ការជូនដំណឹង​ផងដែរ​។​

អ្នកដែលអាចប្រើបាន ទាល់តែ​អ្នក​ដែល​បាន​ចុះឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​ធនាគារ​អេឡិចត្រូនិក​នៅ​សាខា​របស់​យើង​។ អ្នក​អាច​ប្រើ​ Mobile Banking App ដើម្បី​ផ្ញើ NAR បានផងដែរ។​

ជាមួយ NAR អ្នក​អាច​ផ្ញើ​ប្រាក់​ទៅ​អ្នក​កាន់​ដែលមិនមានគណនី​ PPCBank តាមរយៈ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​អ្នកទទួល​។​

​ពិតជាបាន ដោយអ្នក​គ្រាន់តែ​បញ្ជាក់​កាលបរិច្ឆេទ​ដែល​អ្នក​ចង់​បញ្ចូល នោះជាការស្រេច​។​

​ប្រសិនបើ​អ្នក​ប្រើ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ដែល​មិនទាន់មាន​ ​ដើម្បី​បញ្ចូល​ទឹកប្រាក់​យើង​នឹង​បង្វិល​សង​ប្រាក់​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​ទៅ​គណនី​របស់​អ្នកវិញ។​

​ប្រសិនបើ​អ្នកបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅលេខ​ទូរស័ព្ទ​​ខុសទៅអ្នកដទៃ វា​នឹង​បញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅលេខទូរស័ព្ទ។ វា​គឺជា​ការទទួលខុសត្រូវ​របស់​អតិថិជន​ក្នុងការ​ប្រាកដថា​ប្រើ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ត្រឹមត្រូវ​។​

ពិតជាត្រឹម​ត្រូវ​ហើយ! អ្នក​អាច​បញ្ចូល​ទឹកប្រាក់ទៅលេខ​ទូរស័ព្ទ​គ្រប់ប្រព័ន្ធទាំងអស់​នៅក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​។ លេខ​ទូរស័ព្ទ​មិនចាំបាច់​ជា​លេខ​ទូរស័ព្ទ​របស់​អ្នក​ទេ​។​

​ប្រសិនបើ​អ្នក​បញ្ជាក់​គណនី​អ្នកទទួល​ដែល​មិនមាន​នៅពេល​អ្នកធ្វើការ​កក់​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​វា​មិនអាច​ផ្ទេរ​បានទេ​។ នេះជាគោលការណ៍​របស់​យើង​ក្នុង​ការយកថ្លៃ​សេវា​ព្រោះ​វា​ត្រូវការ​ធនធាន​និង​ពេលវេលា​ដើម្បី​ដំណើរការ​សំណើ​របស់​ PPCBank​។ ដូច្នេះ​អតិថិជន​ត្រូវបាន​ណែនាំ​ឱ្យប្រើ​ព័ត៌មាន​ត្រឹមត្រូវ​ដើម្បី​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​។​

​នៅពេល​អ្នកធ្វើ​ការ​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​ យើង​បង្កក​ទឹកប្រាក់​ផ្ទេរ ​និង​ថ្លៃ​សេវា​ពី​គណនី​របស់​អ្នក​។ ដូច្នេះ​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​ទាំងនេះ​ត្រូវបាន​ដកចេញ​ពី​គណនី​របស់​អ្នក​។ នៅពេលដែល​យើង​ដំណើរការ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​យើង​នឹង​ប្រើ​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​ដែលបានបង្កក​ដើម្បី​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់​។​

ធនាគារ PPCBank ដំណើរការ​ផ្ទេរប្រាក់អន្តរ​ធនាគារ​ រៀងរាល់​​ម៉ោង ៩ ព្រឹក​ ដូច្នេះ​ប្រសិនបើ​អ្នក​បាន​ចុះឈ្មោះ​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​បន្ទាប់ពី​ពេលនេះ​ សំណើ​របស់​អ្នក​ទំនងជា​នឹង​ត្រូវបាន​ដំណើរការ​នៅ​ព្រឹក​បន្ទាប់​។​

​វា​អាចមាន​មូលហេតុ​ពីរ​យ៉ាង​៖
– ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​​របស់​អ្នក​ត្រូវបាន​ផ្លាស់ប្តូរ​នៅឯ​សាខា​។​
– ​សារ​ SMS ​ពេលខ្លះ​ត្រូវការ​ពេល​យូរ​ដើម្បី​ទៅដល់​អ្នក​ដោយ​ផ្អែកលើ​ស្ថានភាព​បណ្តាញ​របស់​ប្រតិបត្តិ​ករ​ទូរស័ព្ទ​ចល័ត​ ឬ​អ្នក​មិនអាច​មិនមានសេវាទូរស័ព្ទ។ អ្នក​អាច​ផ្ញើ​លេខ​កូដ​ផ្ទៀងផ្ទាត់​ម្តងទៀត​បន្ទាប់ពី ៣០ វិនាទី​ដែល​អ្នក​បាន​ចុច​លើកដំបូង​។​

នៅក្នុង​អេក្រង់​ផ្ទេរប្រាក់​អ្នក​អាច​ជ្រើសរើស PPCBank ហើយ​បញ្ចូល​គណនី​អ្នកទទួល​នៅក្នុង PPCBank ។ យើង​នឹងធ្វើការត្រួតពិនិត្យថាតើ​គណនី​អ្នកទទួល​ដែល​អ្នក​បាន​បញ្ចូល​គឺជា​គណនី​ដែលមានពិត​ឬ​អត់​។ អ្នក​អាច​ផ្ញើ​ទៅ​គណនី​ដែលមានពិតតែ​ប៉ុណ្ណោះ​។​

​អ្នក​អាច​កាត់បន្ថយ​ដែន​កំណត់​របស់​អ្នក​នៅក្នុង​មី​នុយ -> ប្តូរដែន​កំណត់​លើ​អេក្រង់​នៅពេល​ណាមួយ​ដែល​អ្នក​ចង់ធ្វើការផ្លាស់ប្តូរ​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​បង្កើន​ចំនួន​កំណត់​ អ្នក​គួរតែ​ទៅ​សាខា​របស់​ធនាគារ​ PPCBank ​របស់​យើង​។ ប៉ុន្តែ​ប្រសិនបើ​អ្នក​ប្រើ​ដែន​កំណត់​អតិបរិមាហើយ​ អ្នក​មិនអាច​ផ្លាស់ប្តូរ​បានទេ​បើទោះបីជា​អ្នក​ទៅ​កាន់​សាខា​របស់​យើង​ក៏ដោយ​។​

  • ​ថ្លៃ​សេវាកម្ម​នឹងត្រូវ​កាត់​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​នៅ​ថ្ងៃទី ១០ នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​រាល់​ខែ​។​
  • ថ្លៃ​សេវា​ស្តង់ដា​សម្រាប់​ការប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​គណនី​និម្មិត​គឺ​៖
ប្រភេទ​នៃ​ថ្លៃ​សេវា​ក្នុង​មួយ​កើតឡើង​ថ្លៃ​សេវា​
គណនី​នៅពេល​គណនី​និម្មិត​ត្រូវ​បានចេញ​០.០៥ ដុល្លារ / គណនី​
​ការប្រើប្រាស់​នៅពេល​ដាក់​ប្រាក់​ទៅក្នុង​គណនី​និម្មិត​០.០១ ដុល្លារ / គណនី​
​អប្បបរមា​ប្រចាំខែ​អនុវត្ត​នៅពេល​ចំនួន​សរុប​នៃ​ថ្លៃ​សេវា​ប្រចាំខែ​តិចជាង ៣០ ដុល្លារ​៣០ ដុល្លារ​ប្រចាំខែ​

​ដើម្បី​ប្រើ​សេវាកម្ម​គណនី​និម្មិត​ អតិថិជន​ត្រូវ​ជូនដំណឹង​ដល់​បុគ្គលិក​នៃ​សាខា​ធនាគារ PPCBank។ ​ធនាគារ PPCBank នឹង​រៀបចំ​ឯកសារ​ពាក់ព័ន្ធ​ដើម្បី​ចុះហត្ថលេខា​។ បន្ទាប់ពី​ចុះហត្ថលេខា​លើ​ឯកសារ, ធនាគារ​ PPCBank នឹង​ចេញ​គណនី​និ​មិ្ម​ត​ឱ្យ​អតិថិជន​។​

​ដើម្បី​ប្រើ​សេវាកម្ម​គណនី​និម្មិត​ អតិថិជន​ត្រូវតែ​ជា​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់របស់ PPCBank smartBiz ។​

​គណនី​និម្មិត​គឺជា​សេវាកម្ម​ដែល​ជូនដំណឹង​ដល់​អតិថិជន​នៃ​គណនី​និម្មិត​ដែល​ភ្ជាប់​ទៅនឹង​គណនី​ពិត​ហើយ​នៅពេលដែល​អតិថិជន​ដាក់​ប្រាក់​ទៅ​គណនី​និម្មិត​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​នឹង​ផ្ទេរ​ទៅ​គណនី​ពិត​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​។​

​ម៉ោង​ប្រតិបត្តិការ​របស់​កម្មវិធី SmartBiz គឺ​៖

​ប្រភេទ ​ម៉ោង / ថ្ងៃ​
ការប្រតិបត្តិការលើ​គណនី​២៤/៧
សំណើ​ក្នុងការ​ផ្ទេរ​៨:00 ព្រឹក – ៦:00 ល្ងាច​នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​របស់​ធនាគារ​
​សំណើ​ក្នុងការ​ផ្ទេរ​ទៅច្រើនគណនី​
​ការអនុម័តការ​ផ្ទេរ​២៤/៧
​សេវាបម្រើ​អតិថិជន​២៤/៧
​ការគ្រប់គ្រង​គណនី​និម្មិត​២៤/៧
  • ដែន​កំណត់​ប្រតិបត្តិការ​ធនាគារ PPCBank អនុញ្ញាត​លើ កម្មវិធី smartBiz គឺ ១០,០០០ ដុល្លារ​ឬ ៤០,០០០,០០០​៛ ក្នុង​មួយ​ប្រតិបត្តិការ​និង ៥០,០០០ ដុល្លារ​ឬ ២០០,០០០,០០០៛​ ​ក្នុង​មួយថ្ងៃ​។​​
  • ប្រសិនបើ​ការកំណត់​មិន​បំពេញ​តាម​តម្រូវការ​ផ្ទាល់ខ្លួន​របស់​អតិថិជន​អាច​ទៅ​ជួប​សាខា​ធនាគារ​ដើម្បី​បន្ថយ​ឬ​បង្កើន​។​
  • ​​ថ្លៃ​សេវា​នឹងត្រូវ​កាត់​ចេញពី​គណនី​របស់​អតិថិជន​នៅ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​ទី ១០ នៃ​ខែ​នីមួយៗ​។​​
  • ​​ថ្លៃ​សេវា​របស់ PPCBank smartBiz គឺមានៈ​​

 

​ថ្លៃ​សេវា​​​លក្ខខណ្ឌ
​ឥតគិត​ ថ្លៃគណនី​សន្សំ​ប្រចាំខែ​មុន / គណនី​សមតុល្យ​បច្ចុប្បន្ន >=១០,០០០ ដុល្លារ​
១០ ដុល្លារ​​​បើ​​​គណនី​សន្សំ​ប្រចាំខែ​មុន / គណនី​សមតុល្យ​បច្ចុប្បន្ន <១០,០០០ ដុល្លារ​​
  • ​ដើម្បី​ចុះឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់​សេវា PPCBank smartBiz​ អតិថិជន​ទាំងអស់​ត្រូវ​ទៅ​សាខា​ណា​របស់នាគារ PPCBank ដើម្បី​បំពេញ​ពាក្យស្នើសុំ​។​​
  • ឯកសារ​ដែល​ត្រូវការ​សម្រាប់​ការ​ប្រើកម្មវិធី smartBiz គឺ​៖
​​សម្រាប់​លក្ខណៈបុគ្គល / គណនីរួម​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​ ឬ​លិខិតឆ្លងដែន (​សមាជិក​ទាំងអស់​នៃ​គណនី​) និង​សៀវភៅគណនី
​​សម្រាប់​លក្ខណៈក្រុមហ៊ុន​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​ឬ​លិខិតឆ្លងដែនរបស់ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន ​វិ​ញ្ញាប​ន​ប័ត្រ​នៃ​ការបញ្ចូល​អាជ្ញាប័ណ្ណ​ វិ​ញ្ញាប​ន​ប័ត្រ​អាជីវកម្ម ​វិ​ញ្ញាប​ន​ប័ត្រ​ចុះបញ្ជី​ពន្ធដារ ​និង​សៀវភៅ​គណនី

អតិថិជន​ទាំងអស់​ដែលមាន​គណនី​ជាមួយ​ធនាគារ PPCBank មាន​សិទ្ធិស្នើសុំប្រើប្រាស់សេវាកម្ម PPCBank smartBiz រួមមានអតិថិជនលក្ខណៈបុគ្គល និងលក្ខណៈ​ក្រុមហ៊ុន​។​​

ពេលប្រើប្រាស់ PPCBank smartBiz អ្នកអាចចូលប្រើ៖

  • ព័ត៌មាន​ថ្មីៗ​អំពី​ទ្រព្យសកម្ម​ ២៤/៧ ។​
  • តាមដាន​រាល់​ប្រតិបត្តិការចូល / ចេញ​ទាំងអស់​ទៅ​ក្នុង​គណនី​និង​ព័ត៌មាន​លំអិត​។​
  • ធ្វើការ​ផ្ញើប្រាក់បានរហូតដល់​ទៅ ១០០០ ក្នុងពេលតែមួយ​ និងការផ្ទេរ​ងាយស្រួល​តាមរ​យៈ​ Excel​។​
  • កំណត់​កាលវិភាគការផ្ទេរ​មួយដង ​ឬ​ប្រចាំខែ និង​មិន​ខកខាន​ថ្ងៃ​ផុតកំណត់​នៃ​ការទូទាត់​ឡើយ​។​
  • ការត្រួតពិនិត្យ​ការទូទាត់​ពីការទទួល​កាន់​តែមាន​ប្រសិទ្ធិភាព​តាមរយៈ​ជម្រើស​គណនី​និម្មិត * ។​
  • ​បច្ចុប្បន្នភាព​នៃ​ការ​ផ្ទេរប្រាក់​និងមុខងារជា​ច្រើន​ទៀត … ។​

PPCBank smartBiz គឺជា​សេវាកម្ម​គ្រប់គ្រង​សាជីវកម្ម​តាមអ៊ិន​ធឺ​ណែ​ត​ដែលមាន​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់​នៅលើ​កុំព្យូទ័រ ​និងត្រូវបាន​ផ្តល់ជូន​ដល់​អ្នក​កាន់​គណនី​ផ្ទាល់ខ្លួន​ឬ​ក្រុមហ៊ុន (​បុគ្គល / រួមគ្នា​) ដោយធនាគារ PPCBank ដើម្បី​ធ្វើ​សេវាកម្ម​ធនាគារ​តាម​អ៊ីនធឺណិត​គ្រប់​ទីកន្លែង​និង​គ្រប់ពេលវេលា​។​

រាល់​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ត្រូវបាន​អនុញ្ញាតអោយ​ធ្វើ​ពី​គណនី​ដក​ប្រាក់​តែប៉ុណ្ណោះ​។ ហើយ​គណនី​ដក​ប្រាក់​ត្រូវតែ​ជា​គណនី​សន្សំ / គណនី​ចរន្ត​ដែល​បាន​ចុះឈ្មោះ​នៅ​សាខា​ធនាគារ PPCBank ។​

បន្ទាប់ពី​ដាក់ពាក្យ​សុំ​ប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​នៅ​សាខារបស់ធនាគារហើយ ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ត្រូវ​ចូលទៅ PPCBank smartBiz ក្នុង​រយៈពេល ៣ ថ្ងៃ​នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​។ ​ពាក្យ​សម្ងាត់​បណ្តោះអាសន្ន​នឹង​លែងមានទៀតបន្ទាប់ពី ៣ ថ្ងៃ ហើយ​អ្នកដាក់ពាក្យ​ត្រូវតែទៅ​សាខា​ធានា​គារ​ឡើងវិញ​ដើម្បី​ទទួលបាន​លេខ​សម្ងាត់​បណ្តោះអាសន្ន​ថ្មី​។​

មានតែ​អ្នក​ផ្តល់សិទ្ធិចុងក្រោយ​ដែល​បាន​ចុះឈ្មោះ​​នៅ​សាខា​ប៉ុណ្ណោះ​ដែល​អាច​ចូលទៅ​គេហទំព័រ PPCBank smartBiz។ ​ដើម្បី​ចូល​៖

​ជំហាន​ទី ១៖ អ្នកប្រើប្រាស់ (​អ្នក​ផ្តល់សិទ្ធិ​ចុងក្រោយ​) ត្រូវតែ​បំពេញ​នូវ​លេខ​ឈ្មោះ​ដែល​បាន​ចុះ​ជាមួយ​លេខ​សម្ងាត់​បណ្តោះអាសន្ន​ដែល​បាន​ផ្ញើ​ទៅ​ទូរស័ព្ទ​។ អ្នកប្រើប្រាស់​ត្រូវ​ចុះឈ្មោះតាម OTP ក្នុងកំឡុងពេល​ចូល​លើកដំបូង​តាមរយៈ PPCBank Mobile App ជាមួយ​ឈ្មោះ​និង​លេខ​សំងាត់​បណ្តោះអាសន្ន​ដោយ​ស្កេ​ន​ QR កូដដែល​បង្ហាញ​នៅលើ​អេក្រង់​កុំព្យូទ័រ​។

ជំហាន​ទី ២៖ បន្ទាប់ពី​ស្កេ​ន​រួច​ចុច​លើ​ប៊ូ​តុង​ Request Button ហើយ​បញ្ចូល​លេខ​កូដ​ផ្ទៀងផ្ទាត់​ដែល​បានទទួល​នៅក្នុង​សារ SMS ។ បញ្ចូល​លេខ​កូដ OTP ចំនួន ៦ ខ្ទង់​ដែល​បង្ហាញ​នៅលើ​កម្មវិធី​ទូរស័ព្ទដៃ​ធនាគារ PPCBank របស់​អ្នក​ក្នុង​កុំព្យូទ័រ​ហើយ​ចុច​លើ ‘​បញ្ជាក់ OTP’ ដើម្បី​បំពេញ​ការចុះឈ្មោះ OTP ។​

​សម្រាប់​ការណែនាំ​អំពី​ការចូល​ពេញលេញ​អ្នក​អាច​ទាញយក​របៀបប្រើប្រាស់​នៅ​“Download Manual” នៅលើ​អេក្រង់​ចូលកម្មវិធី smartBiz ។​

ដើម្បី​ដំឡើងកម្មវិធី smartBiz អ្នក​ត្រូវ​ភ្ជាប់​ទៅ​គេហទំព័រ​ដើម​របស់ PPCBank នៅ www.ppcbank.com.kh ហើយចូលទៅ →​ផលិតផល​និង​សេវាកម្ម​ ->​ធនាគារ​អេឡិចត្រូនិក -> ​ធនាគារ​អ៊ី​ន​ធឺ​ណេ​តសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន​និង​ចុច​ទាញយកកម្មវិធីដើម្បី​រក្សាទុក​ក្នុង​កុំព្យូទ័រ​​របស់​អ្នក​។ (​សូម​ចំណាំ​ថា កម្មវិធី smartBiz អាច​ប្រើ​បាន​សម្រាប់​កុំព្យូទ័រ​ប្រើប្រាស់ Window តែប៉ុណ្ណោះ​)។

​ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​ចង់អោយ​អ្នកប្រើប្រាស់​រណបរបស់​អ្នកមាន​សិទ្ធិ​ចូលទៅ​កាន់កម្មវិធី smartBiz នោះទេ អ្នក​អាច​កែប្រែ​​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់រណបបាន​នៅក្នុង“ User Management​” នៅលើកម្មវិធី smartBiz ដោយដាក់ឱ្យ​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់រណបទៅជាអសកម្ម​ឬ​លុប​ចោល​។ អ្នក​ក៏​អាចធ្វើឱ្យ​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់រណប​ទៅជាសកម្ម​វិញក៏បាន។

​អ្នក​អាច​ជូនដំណឹង​ដល់​អ្នក​ផ្តល់សិទ្ធិចុងក្រោយ​នៃកម្មវិធី smartBiz របស់​អ្នក​ព្រោះ​គាត់​អាច​មើល​ឬ​កំណត់​ឈ្មោះ​ចូល​និង​លេខ​សម្ងាត់​របស់​អ្នក​ឡើងវិញ​បាន។​

​ត្រូវត្រូវណាស់! ​​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ដែល​បានធ្វើ​គឺមាន​សុពលភាព​ហើយនឹង​បន្ត​ទៅរកការស្នើសុំ​ការយល់ព្រម​ដូច​ធម្មតា​។ សុពលភាព​នៃ​សមតុល្យ​ផ្ទេរ​នឹង​អនុលោម​តាម​សមតុល្យ​នៅពេលដែល​ការផ្ទេរ​ត្រូវបាន​អនុម័ត (​ឬប្រតិបត្តិ​) ។​

មិនបានទេ! ​អ្នកប្រើប្រាស់​រង​អាចធ្វើ​ការស្នើសុំ​ផ្ទេរ​ទោះបី​ត្រូវបានចាត់តាំង​តួនាទី​ដក​ប្រាក់​ក៏ដោយ​។ ការប្រតិបត្តិ​ការផ្ទេរ​នៅតែ​ត្រូវបាន​យល់ព្រម​ដោយ​អ្នកផ្តល់សិទ្ធិ​ចុងក្រោយជា​មុនសិន។​

  • អ្នក​ប្រើប្រាស់​រណប​គឺជា​អ្នក​ប្រើ​ដែល​អាច​ត្រូវបាន​បង្កើត​តាម​អ៊ិន​ធឺណិ​ត​ដោយ​អ្នកផ្តល់សិទ្ធិ​ចុងក្រោយ​ក្នុង​សេវាកម្ម​ធនាគារ​តាម​អ៊ិន​ធឺ​ណិ​ត​។ អ្នកផ្តល់សិទ្ធិ​ចុងក្រោយ​ត្រូវ​ផ្តល់​ឈ្មោះ​និង​លេខ​សំងាត់​ដល់​អ្នកប្រើរណបដែល​បាន​បង្កើត​។​
  • ​អ្នកផ្តល់សិទ្ធិចុងក្រោយ​អាច​ចាត់តាំង​ទាំង​តួនាទី​ប្រតិបត្តិការ​និង​តួនាទី​ដក​ប្រាក់​ជូន​អ្នកប្រើប្រាស់រណបបាន។ សម្រាប់​តួនាទី​​ប្រតិបត្តិការ​​អ្នក​ប្រើ​រណប​អាច​សាកសួរ​តែ​គណនី​ប៉ុណ្ណោះ​។ នៅពេល​តួនាទី​ដក​ប្រាក់​អនុញ្ញាតឱ្យ​អ្នកប្រើប្រាស់​រណប​ធ្វើការ​ស្នើសុំ​ផ្ទេរ​។​
  • អ្នកផ្តល់សិទ្ធ​ចុងក្រោយ​អាចបង្កើត​ គ្រប់គ្រង ​និង​លុប​អ្នកប្រើប្រាស់រណប ​នៅក្រោម​“ User Management​” ។
  • អ្នកផ្តល់សិទ្ធិ​លើ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់ គឺជា​អ្នកផ្តល់សិទ្ធិ​​នៃ​ការអនុម័ត​ដែល​តម្រូវឱ្យ​អ្នកប្រើប្រាស់​ម្នាក់ៗ​​ផ្ទៀងផ្ទាត់​និង​ផ្តល់​សិទ្ធិ​ដល់​ការស្នើសុំ​មុនពេល​បន្ត​ប្រតិបត្តិការ​ដល់​អ្នកមានសិទ្ធិយល់ព្រម​ចុងក្រោយ​។​
  • ​អ្នក​អាច​កំណត់​សិទ្ធិ​លើ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​របស់​អ្នក​នៅក្នុង​ Approval Step Management។ អ្នក​អាច​ជ្រើសរើស​និង​បន្ថែម​អ្នក​ផ្តល់សិទ្ធិមធ្យម និង​លំដាប់​នៃ​អ្នក​អ្នក​ផ្តល់សិទ្ធិមធ្យម អាច​ត្រូវបាន​ផ្លាស់ប្តូរបាន​ដោយ​អ្នកផ្តល់សិទ្ធិ​។​
  • ​ការ​ជ្រើសរើសការផ្ទេរប្រាក់​ភ្លាមៗ​ឬការផ្ទេរប្រាក់​ដែលកំនត់កាលវិភាគក្នុងមួយដង​ នឹង​អនុញ្ញាតឱ្យ​ប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ​សំណើ​ផ្ទេរ​របស់​អ្នក។​
  • ​ការជ្រើសរើស​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ភ្លាមៗ​មានន័យថា​សំណើ​ផ្ទេរប្រាក់​របស់​អ្នកនឹង​ត្រូវបាន​ដំណើរការ​ភ្លាមៗនៅពេល​ស្នើសុំ​។ ខណៈពេលដែល​ការផ្ទេរប្រាក់​ដែលកំនត់កាលវិភាគក្នុងមួយដង​តម្រូវឱ្យ​អ្នកកំណត់​កាលបរិច្ឆេទ​ផ្ទេរ​ ដូច្នេះ​សំណើ​នឹង​ចាប់ផ្តើម​ដំណើរការ​តាមពេលដែលកំនត់​។​
​ប្រភេទ​ថ្លៃ​សេវា​​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​​ថ្លៃ​សេវា​
​ធនាគារ PPCBank​ណាមួយ​​ឥតគិតថ្លៃ​
អន្តរ​ធនាគារ​ក្នុងស្រុក​ណាមួយ២ ដុល្លារ​ឬ ៨.០០០ ៛ (​អប្បបរមា​) ឬ ០,១០% នៃ​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​ដែល​បាន​ផ្ទេរ​
សេវាផ្ទេរប្រាក់រហ័ស (​សម្រាប់តែប្រាក់​រៀល​)≤  ៤,000,000៛ ៤,000៛
≤  ២0,000,000៛៨,000៛
≤  ៤0,000,000៛១២,000៛

​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​អាច​ត្រូវបាន​ចុះឈ្មោះ​រហូតដល់ ១០ សំណើ​ក្នុងពេល​តែមួយ​។ ប្រសិនបើ​វា​លើសពី​សំណើ​ជាង ១០ អ្នក​ត្រូវ​សួរ​អ្នកផ្តល់សិទ្ធិ​ចុងក្រោយ​ដើម្បី​អនុវត្ត​សំណើ​មុន​ហើយ​​ពេលនោះ​អ្នក​អាច​ចុះឈ្មោះ​ស្នើសុំ​បន្ថែម​បានហើយ។​

​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅ ១ គណនីម្តង​គឺជា​សេវាកម្ម​ដែល​ផ្តល់ជូន​អ្នកប្រើប្រាស់​ដើម្បី​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់​ទៅ​គណនី​ពិសេស​មួយ​ដែល​រួមមាន​ការផ្ទេរ​ប្រាក់របស់ធនាគារ PPCBank, ការផ្ទេរ​ប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​និង​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​រហ័ស​។ ខណៈពេលដែល​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅច្រើន​គណនីម្តង​គឺជា​សេវាកម្ម​មួយ​ដែល​អនុញ្ញាតឱ្យ​អ្នកប្រើប្រាស់​ធ្វើការផ្ទេរ​ប្រាក់​រហូតដល់​ទៅ ១០០០ ប្រតិបត្តិការ​ក្នុងពេល​តែមួយ​តាមរយៈ​ការបញ្ចូល​ទិន្នន័យដោយផ្ទាល់​ ឬ​ការដាក់របាយការណ៍ Excel។ ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅច្រើន​គណនីម្តង​គឺ​អាចធ្វើបានតែ​ចំពោះតែ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅគណនីនៃធនា​គារ PPCBank តែប៉ុណ្ណោះ ។

ប្រហែលជានៅពេលអ្នកចុះឈ្មោះគណនីដកប្រាក់នៅសាខា វាជាគណនីសកម្ម។ ប៉ុន្តែដោយសារសកម្មភាពណាមួយបានធ្វើឲ្យគណនីរបស់អ្នកក្លាយជាគណនី “អសកម្ម” ដូច្នេះអ្នកមិនអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់បានទេ។ ដើម្បីធ្វើឱ្យគណនីនេះទៅជាគណនីសកម្ម អ្នកត្រូវទៅសាខារបស់ធនាគារ PPCBank។​

​ក្ក្នុង​ទម្រង់​ចុះឈ្មោះ​តាម​ប្រព័ន្ធ​អេឡិចត្រូនិក ​អ្នក​អាច​កំណត់​បាន​គណនីទទួលពី ០ រហូតដល់ ៥ គណនី។ វា​ជា​ជម្រើស​សម្រាប់​អតិថិជន​ដែល​ចង់​ផ្ទេរប្រាក់​ទៅ​តែ​គណនី​អ្នកទទួល​ដែល​បានកំណត់​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់​ទៅ​នរណាម្នាក់​អ្នក​មិនគួរ​កំណត់​គណនី​ទទួល​នោះ​ទេ​។​

សម្រាប់​ហេតុផល​សុវត្ថិភាព​ យើង​អនុញ្ញាតឱ្យ​អតិថិជន​កំណត់​គណនី​ដកប្រាក់​នៅ​សាខា​។ អ្នក​អាចធ្វើ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់បាន​ពី​គណនី​ដក​ប្រាក់​តែប៉ុណ្ណោះ​។ អ្នក​អាច​បន្ថែម​ឬ​លុប​គណនី​ច្រើន​ទៀត​ទៅក្នុង​បញ្ជីនៃគណនី​ដក​ប្រាក់​បាន​រហូតដល់​ទៅ​ប្រាំ​គណនី​។ អ្នកប្រើប្រាស់​សេវា Mobile Banking ​ចាំបាច់​ត្រូវ​កំណត់​គណនី​ដក​ប្រាក់​យ៉ាងតិច​មួយ​។​

អ្នក​មិនអាច​មើលឃើញ​គណនី​របស់​អ្នក​ដោយ​ហេតុផល​ដូចខាងក្រោម​។​

– ​គណនី​របស់​អ្នកគឺជាគណនី​​បិទ​។​

– ​គណនី​របស់​អ្នក​គឺជា​គណនី​រួម​។ គណនី​រួម​របស់​អ្នក​ចាំបាច់​ត្រូវដាក់ពាក្យ​ស្នើសុំ​ដាច់ដោយឡែក​ពីគ្នា​។​

​ប្រសិនបើ​កម្មវិធី​រប​ស់​អ្នកត្រូវការ​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​ វា​នឹង​ប្រាប់​អ្នក​ឱ្យធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​នៅពេល​អ្នក​ដំណើរការ​កម្មវិធីតែម្តង​។​

ប្រសិនបើ​អ្នក​កំពុង​ប្រើ​ឧបករណ៍ Android សូម​ចូលទៅ​កាន់ Playstore ។​

​ប្រសិនបើ​អ្នក​កំពុង​ប្រើ​ប្រព័ន្ធ​ប្រតិបត្តិការ iOS សូម​ចូលទៅ​កាន់ Appstore។​

​អ្នក​អាច​ស្វែងរកពាក្យ PPCBank Mobile ដើម្បី​ទាញយក​កម្មវិធី​។​

​ត្រូវ​ហើយ អតិថិជនជាលក្ខណៈ​ក្រុមហ៊ុន​អាច​ប្រើ​សេវា Mobile Banking បាន។ ប៉ុន្តែ​អតិថិជនជាលក្ខណៈក្រុមហ៊ុន​​អាចធ្វើ​ការសាកសួរអំពី​គណ​នី​តែប៉ុណ្ណោះ ​ហើយ​មិនត្រូវ​បានអនុញ្ញាត​ឱ្យធ្វើ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​ឡើយ​។​

​អ្នក​អាច​ទៅកាន់​សាខា​ណាមួយ​របស់​ធនាគារ PPCBank ហើយ​បំពេញ​ពាក្យស្នើសុំ​ដើម្បី​ប្រើប្រាស់​សេវា Mobile Banking​។​

​នៅពេល​ដាក់​ពាក្យសុំ​សេវាកម្ម​អ្នក​ត្រូវយក​ឯកសារ​ដូចខាងក្រោម​៖

បុគ្គលក្រុមហ៊ុន
​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​ ឬ​លិខិតឆ្លងដែន និង​សៀវភៅ​គណនី (​គណនី​ដក​ប្រាក់​)ធម្មតា​វិ​ញ្ញាប​ន​ប័ត្រ​ចុះបញ្ជី​, សៀវភៅ​គណនី
ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុនអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​ឬ​លិខិតឆ្លងដែន​
អ្នកតំណាងអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​ឬ​លិខិតឆ្លងដែលបញ្ជាក់ពី​មេធាវី (​ឯកសារ​ដែល​បាន​ចុះហត្ថលេខា​សម្រាប់​ផ្ទេរកម្មសិទ្ធ​)

​*​សម្រាប់​បុគ្គល​៖ អ្នក​ត្រូវយក​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ / លិខិតឆ្លងដែន​និង​សៀវភៅ​គណនី​ដែល​អ្នក​ចង់​ផ្ទេរប្រាក់​។​

*សម្រាប់​សាជីវកម្ម​៖ អ្នក​ត្រូវមាន​លិខិតបញ្ជាក់​ការចុះឈ្មោះ​និង​សៀវភៅ​គណនី​។ ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន​ត្រូវយក​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ / លិខិតឆ្លងដែន​របស់​គាត់​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​ប្រគល់​សិទ្ធិ​អោយ​មនុស្ស​ផ្សេង​អ្នក​ផ្ទេរសិទ្ធិ​ត្រូវយក​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ / លិខិតឆ្លងដែន​និង​ឯកសារ​ដែលមាន​ហត្ថលេខា​ដែល​បញ្ជាក់​ពី​ការផ្ទេរសិទ្ធ។

​អ្នក​អាច​ទៅកាន់​សាខា​ណាមួយ​របស់ PPCBank ដើម្បី​ដំណើរការគណនីចាស់ក្នុង​សេវា Mobile Banking App ​ឡើងវិញ​។​

អ្នក​អាច​ទៅកាន់​សាខា​ណាមួយ​របស់​ធនាគារ PPCBank ហើយ​បំពេញ​ពាក្យស្នើសុំ​ដើម្បី​ឈប់​ប្រើ​សេវា​ Mobile Banking App​។​

​អ្នក​អាច​ប្រើប្រាស់​សេវា​ធនាគារ​តាម​ទូរស័ព្ទ (Mobile Banking App) 24/7 លើកលែង​តែមាន​ល័ក្ខខ័ណ្ឌ​ដូចខាងក្រោម​។​​
– នៅពេលដែល​យើង​ត្រូវ​ការធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​ប្រព័ន្ធ​របស់​យើង​ យើង​នឹង​ជូនដំណឹង​នៅ​ផ្នែក​ខាងក្រោម​នៃ​អេក្រង់​​សម្រាប់​ព័ត៌មាន​ទុកជាមុន។

​ប្រសិនបើ​អ្នកជា​អតិថិជនជាលក្ខណៈ​​បុគ្គល ​ហើយ​មិនអាច​ធ្វើការ​ផ្ទេរប្រាក់បាននោះ បានន័យថា​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​របស់​អ្នក​ត្រូវបាន​រារាំង​ដោយ​ប្រព័ន្ធ​។ ជាធម្មតា​នេះបណ្តាលមកពី​អ្នក​ខកខាន​មិនបាន​ផ្តល់​លេខ​កូដ​ផ្ទៀងផ្ទាត់​ត្រឹមត្រូវ ៥ ដង​ជាប់​គ្នា​។​

​ប្រសិនបើ​អ្នកជា​អតិថិជនលក្ខណៈ​ក្រុមហ៊ុន​អ្នក​អាច​ចូលគណនីធម្មតា​ ​ប៉ុន្តែ​មិនអាច​ប្រើ​មុខងារ​ផ្ទេរប្រាក់​បានទេ​។​

ប្រសិនបើ​អ្នក​ខកខាន​មិនបាន​ផ្តល់​លេខ​សម្ងាត់​ត្រឹមត្រូវ ៥ ដង​ជាប់​គ្នានៅក្នុង ​PPCBank Mobile App គណនី​​របស់​អ្នក​នឹងត្រូវបាន​ចាក់សោ​។ ដើម្បីដោះសោវិញ សូម​អ្នក​ចូលទៅ​កាន់​សាខា​របស់ PPCBank ណាមួយ ហើយយើងនឹង​កំណត់​លេខ​សម្ងាត់​ថ្មី​ដល់​អ្នក​។

ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​ប្រើ​គណនី​របស់​អ្នក​លើសពី ៦ ខែ​យើង​ចាក់សោ​គណនី​ប្រើប្រាស់​របស់​អ្នក​សម្រាប់​បញ្ហា​សុវត្ថិភាព​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​ប្រើ​សេវា Mobile App ឡើងវិញ អ្នក​ត្រូវតែ​ទៅកាន់​សាខា​ធនាគារ PPCBank របស់​យើង​ដើម្បី​ដោះ​សោ​។​

អ្នក​ត្រូវ​ចូល​លើកដំបូង​ក្នុង​រយៈពេល ៣ ថ្ងៃ​នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើការ​បន្ទាប់ពី​ការចុះឈ្មោះប្រើសេវា Mobile Banking។ នៅពេល​ប្រព័ន្ធ​របស់​យើង​បង្អាកគណនីប្រើប្រាស់​របស់​អ្នក​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​ អ្នក​ចាំបាច់​ត្រូវ​ទៅកាន់​សាខា​ធនាគារ PPCBank ដើម្បី​ដោះ​សោ​គណនី​របស់​អ្នក​។​

នៅពេល​អ្នកធ្វើ​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​នៅក្នុង PPCBank នឹងមិន​គិតថ្លៃ​ទេ​។ ប្រសិនបើ​អ្នក​ផ្ទេរ​ទៅ​ធនាគារ​ក្នុងស្រុក​មួយ​ផ្សេងទៀត​វា​នឹងមាន​ថ្លៃ​សេវា​អប្បបរមា ២ ដុល្លារ​ឬ ០,១០% ដែល​ខ្ពស់ជាង​។​

​នៅក្នុង​ធនាគារ​ផ្ទេរប្រាក់​​សេវា​ផ្ទេរប្រាក់​អន្តរ​ធនាគារ​(​សម្រាប់តែ​ក្នុងស្រុក​)
គ្មាន​ថ្លៃ​សេវា​​ថ្លៃឈ្នួល​អប្បបរមា​គឺ ២ ដុល្លារ​ឬ ០,១០%

 

នៅពេល​ធ្វើការ​ទូទាត់​ថ្លៃ​សេវា NAR (​មិនមែន​ផ្ទេរប្រាក់​តាម​គណនី​) ផ្អែកលើ​ថ្លៃដើម​ដែល​អ្នក​ផ្ទេរ​សូម​មើល​កម្រៃ​សេវា​ខាងក្រោម​៖

NAR (​សេវា​ផ្ទេរប្រាក់​ក្រៅ​ប្រព័ន្ធ​)
​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​ផ្ទេរ​​ថ្លៃ​សេវា​
១ ដុល្លារ – ២០០ ដុល្លារ​០.៥០ ដុល្លារ​
២០១ – ៥០០ ដុល្លារ​០,៧៥ ដុល្លារ​
៥០១ ដុល្លារ – ១.០០០ ដុល្លារ​១.០០ ដុល្លារ​

ទោះបីជា​អ្នក​ផ្ទេរ​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​តិចជាង​ការកំណត់​ប្រតិបត្តិការ​ក៏ដោយ​ ការប្រើប្រាស់​ដែន​កំណត់ចំនួននៃការផ្ទេរប្រាក់​ប្រចាំថ្ងៃ​របស់​អ្នក​អាច​ខ្ពស់​រួចទៅហើយ​។ អ្នក​អាច​ពិនិត្យមើល​ចំនួន​ដែន​កំណត់​ដែលមាន​នៅក្នុង​មឺ​នុយ -> ដែន​កំណត់នៃការផ្ទេរ​​ប្រាក់ / ផ្លាស់ប្តូរ ​។​

​យើង​កំណត់​ចំនួន​ការប្រើប្រាស់​ប្រចាំថ្ងៃ​របស់​អ្នក​ឡើងវិញ​ទៅជា​សូន្យ​នៅ​ពាក់​កណ្តាលអធ្រាត្រ​ជារៀងរាល់ថ្ងៃ​។​

អ្នក​អាច​ចូលទៅ​កាន់​មី​នុយ -> ​ដែន​កំណត់នៃការផ្ទេរ​ប្រាក់ / ផ្លាស់ប្តូរ​ -> បន្ទាប់មក​អ្នក​អាច​ដឹងថា​តើ​ចំនួន​កំណត់​នៅសល់​ប៉ុន្មាន​នៅក្នុង​ថ្ងៃ​។​

​អ្នក​អាចធ្វើ​ការផ្ទេរ​ម្តងទៀត ឬជាច្រើនដងទៀតបាន។​

​ដែន​កំណត់​ប្រតិបត្តិការ​អតិបរមា​របស់​អ្នក​គឺ ១,០០០ ដុល្លារ​ក្នុង​មួយ​ប្រតិបត្តិការ​។ ដែន​កំណត់​អតិបរិមា​ប្រចាំថ្ងៃ​របស់​អ្នក​គឺ ៥,០០០ ដុល្លារ​។ មិនមាន​ដែន​កំណត់​ប្រចាំថ្ងៃ​លើ​ចំនួន​ប្រតិបត្តិ​ការដែល​បាន​អនុវត្ត​ទេ​។

​ចំណាត់ថ្នាក់​ដែន​កំណត់​ផ្ទេរ​គណនី​
​ការផ្ទេរ​គណនី​១ ដង១,០០០ ដុល្លារ
រាល់ថ្ងៃ៥,០០០ ដុល្លារ
​ការផ្ទេរ​ប្រាក់​មិនមែន​គណនី​១ ដង១,០០០ ដុល្លារ
រាល់ថ្ងៃ១,០០០ ដុល្លារ

​អ្នក​អាច​កំណត់​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​កំណត់​ផ្ទេរប្រាក់​ប្រចាំថ្ងៃ​យ៉ាងច្រើន​បំផុត ៥.០០០ ដុល្លារ​និង ១.០០០ ដុល្លារ​សម្រាប់​ការកម្រិត​ប្រតិបត្តិការ​។​

​យើង​កំណត់​ដែន​កំណត់​ផ្ទេរ​របស់​អតិថិជន​សម្រាប់​សុវត្ថិភាព​ធនាគារ​ចល័ត​។ អតិថិជន​អាច​បញ្ជាក់​ពី​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​កំណត់​ប្រចាំថ្ងៃ​និង​ចំនួន​ទឹកប្រាក់​កំណត់​ប្រតិបត្តិការ​ក្នុង​ចំនួន​អតិបរិមា​ដែល​បានកំណត់​ដោយ PPCBank។​