At PPCBank, we strive to make your banking experience as easy as possible. Please find some frequently asked questions and answers below.
If your question is not listed, please feel free to call our Customer Service agents at 0963 909 909 / 023 909 909
អ្នកអាចចូលទៅកាន់សាខារបស់ PPCBank ដើម្បីបង្អាក់សេវាកម្ម។ ប្រសិនបើសេវាកម្មត្រូវបានបង្អាក់ គ្មាននរណាម្នាក់អាចចូលទៅគណនីអ្នកប្រើប្រាស់បានទេ។ ប្រសិនបើអ្នកចង់ផ្លាស់ប្តូរលេខទូរស័ព្ទ អ្នកអាចស្នើសុំផ្លាស់ប្តូរលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកនៅសាខាបាន។
អ្នកអាចអញ្ជើញទៅសាខាណាមួយរបស់យើងក៏បាន ឬទាក់ទងសេវាអតិថិជន ២៤/៧ របស់យើង (ទូរស័ព្ទលេខ ០៩៦ ៣ ៩០៩ ៩០៩ /០២៣ ៩០៩ ៩០៩)។
លោកអ្នកអាចបាន ៥ ភាសាផ្សេងគ្នា។
– ខ្មែរ
– អង់គ្លេស
– កូរ៉េ
– ចិន
– ជប៉ុន
អ្នកអាចប្តូរការកំណត់ភាសាដោយចូលទៅមីនុយ -> ការកំណត់ -> ការប្តូរភាសា
លើសពីការសាកសួរសមតុល្យគណនី និងព័ត៌មានលម្អិតរបស់អ្នក អ្នកអាចប្រើមុខងារផ្ទេរដូចខាងក្រោម :
– ការផ្ទេរប្រាក់រវាងគណនី PPCBank
– ការចុះឈ្មោះផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារ (ព្រឹកបន្ទាប់)
– បញ្ចូលទឹកប្រាក់ (ភ្លាមៗ / កំណត់ពេលវេលា) ទៅកាន់ទូរស័ព្ទរបស់អ្នកឬទូរស័ព្ទរបស់អ្នកដទៃ។។
– ការផ្ទេរប្រាក់មិនមានគណនី៖ អ្នកអាចផ្ទេរប្រាក់ទៅមនុស្សផ្សេងដែលមិនមានគណនី PPCBank ដោយប្រើលេខទូរស័ព្ទ។
– ផ្ទេរតាមកាលវិភាគ៖ អ្នកអាចប្រើការផ្ទេរតាមកាលវិភាគប្រចាំខែរបស់យើង។
អ្នកក៏អាចប្រើមុខងារផ្សេងទៀតដូចជាការស្វែងរកសាខា / អេធីអឹម, ព័ត៌មាន / ព្រឹត្តិការណ៍, ផលិតផល, សំណួរនិងចម្លើយ។
អ្នកអាចផ្ញើ NAR បានត្រឹមតែ ១,០០០ ដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃនិង ១,០០០ ដុល្លារក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ។
វាអាចមានមូលហេតុពីរយ៉ាង៖
– NAR ត្រូវបានដកចេញរួចហើយ (អ្នកអាចសាកសួរបុគ្គលិកសាខាដើម្បីមើលព័ត៌មានលំអិតពី NAR)។
– NAR បានផុតកំណត់រួចហើយបន្ទាប់ពី ១០ ថ្ងៃធ្វើការ។
ប្រសិនបើអ្នកផ្ញើ NAR ទៅលេខទូរស័ព្ទដែលមិនមាន ប្រាក់នឹងត្រូវសងត្រលប់វិញដោយស្វ័យប្រវត្តិ។ ទោះយ៉ាងណា PPCBank ចំណាយថ្លៃសេវាសម្រាប់ដំណើរការ ដូច្នេះអ្នកនឹងទទួលបានតែទឹកប្រាក់ NAR ត្រលប់ទៅគណនីរបស់អ្នកវិញ។
ប្រសិនបើលេខទូរស័ព្ទត្រូវបានប្រើដោយមនុស្សផ្សេងទៀតវាមិនមែនជាការទទួលខុសត្រូវរបស់ PPCBank ទេ។ ដូច្នេះអ្នកផ្ញើ NAR គួរតែពិនិត្យលេខទូរស័ព្ទជានិច្ច មុនពេលផ្ញើ NAR ។
ដោយសារព័ត៌មានរបស់ NAR គឺជាព័ត៌មានតែមួយគត់ដែលត្រូវការដើម្បីដកប្រាក់ យើងមិនអាចផ្តល់ព័ត៌មាន ឬធ្វើប្រតិបត្តិការណាមួយបានទេនៅពេលដែលអ្នកបានបាត់បង់។ ក្នុងករណីបែបនេះសូមរង់ចាំរហូតដល់ប្រាក់ NAR ត្រូវបានប្រគល់ជូនអ្នកផ្ញើ។ បន្ទាប់មកអ្នកផ្ញើអាចផ្ញើសារមក NAR ម្តងទៀត។
ទេ NAR មានកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់។ បន្ទាប់ពីកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់ប្រាក់នឹងត្រូវប្រគល់ជូនអ្នកផ្ញើ NAR ។ យើងអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនដកប្រាក់ក្នុងរយៈពេល 10 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ។ ប្រសិនបើប្រាក់ត្រូវបានប្រគល់ឱ្យអ្នកផ្ញើរួចហើយអ្នកគួរតែស្នើសុំឱ្យអ្នកផ្ញើទៅផ្ញើម្តងទៀត។
ទេ អ្នកមិនចាំបាច់មានគណនី PPCBank ដើម្បីដកប្រាក់នោះទេ។ អ្នកគ្រាន់តែចូលទៅកាន់សាខារបស់យើងជាមួយនឹងព័ត៌មាន NAR ដែលអ្នកបានទទួលតាមរយៈសារ SMS ហើយដកប្រាក់ដែលអ្នកបានទទួលពីអ្នកផ្ញើ NAR ។
អ្នកទទួល NAR នឹងទទួលបានសារ SMS សម្រាប់ការណែនាំលម្អិតសម្រាប់ការដក NAR ។ អ្នកផ្ញើ NAR ក៏នឹងទទួលបានសារ SMS សម្រាប់ការជូនដំណឹងផងដែរ។
អ្នកដែលអាចប្រើបាន ទាល់តែអ្នកដែលបានចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់សេវាកម្មធនាគារអេឡិចត្រូនិកនៅសាខារបស់យើង។ អ្នកអាចប្រើ Mobile Banking App ដើម្បីផ្ញើ NAR បានផងដែរ។
ជាមួយ NAR អ្នកអាចផ្ញើប្រាក់ទៅអ្នកកាន់ដែលមិនមានគណនី PPCBank តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទអ្នកទទួល។
ពិតជាបាន ដោយអ្នកគ្រាន់តែបញ្ជាក់កាលបរិច្ឆេទដែលអ្នកចង់បញ្ចូល នោះជាការស្រេច។
ប្រសិនបើអ្នកប្រើលេខទូរស័ព្ទដែលមិនទាន់មាន ដើម្បីបញ្ចូលទឹកប្រាក់យើងនឹងបង្វិលសងប្រាក់ដោយស្វ័យប្រវត្តិទៅគណនីរបស់អ្នកវិញ។
ប្រសិនបើអ្នកបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅលេខទូរស័ព្ទខុសទៅអ្នកដទៃ វានឹងបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅលេខទូរស័ព្ទ។ វាគឺជាការទទួលខុសត្រូវរបស់អតិថិជនក្នុងការប្រាកដថាប្រើលេខទូរស័ព្ទត្រឹមត្រូវ។
ពិតជាត្រឹមត្រូវហើយ! អ្នកអាចបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅលេខទូរស័ព្ទគ្រប់ប្រព័ន្ធទាំងអស់នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ លេខទូរស័ព្ទមិនចាំបាច់ជាលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកទេ។
ប្រសិនបើអ្នកបញ្ជាក់គណនីអ្នកទទួលដែលមិនមាននៅពេលអ្នកធ្វើការកក់ផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារវាមិនអាចផ្ទេរបានទេ។ នេះជាគោលការណ៍របស់យើងក្នុងការយកថ្លៃសេវាព្រោះវាត្រូវការធនធាននិងពេលវេលាដើម្បីដំណើរការសំណើរបស់ PPCBank។ ដូច្នេះអតិថិជនត្រូវបានណែនាំឱ្យប្រើព័ត៌មានត្រឹមត្រូវដើម្បីធ្វើការផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារ។
នៅពេលអ្នកធ្វើការផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារ យើងបង្កកទឹកប្រាក់ផ្ទេរ និងថ្លៃសេវាពីគណនីរបស់អ្នក។ ដូច្នេះចំនួនទឹកប្រាក់ទាំងនេះត្រូវបានដកចេញពីគណនីរបស់អ្នក។ នៅពេលដែលយើងដំណើរការការផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារយើងនឹងប្រើចំនួនទឹកប្រាក់ដែលបានបង្កកដើម្បីធ្វើការផ្ទេរប្រាក់។
ធនាគារ PPCBank ដំណើរការផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារ រៀងរាល់ម៉ោង ៩ ព្រឹក ដូច្នេះប្រសិនបើអ្នកបានចុះឈ្មោះផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារបន្ទាប់ពីពេលនេះ សំណើរបស់អ្នកទំនងជានឹងត្រូវបានដំណើរការនៅព្រឹកបន្ទាប់។
វាអាចមានមូលហេតុពីរយ៉ាង៖
– លេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរនៅឯសាខា។
– សារ SMS ពេលខ្លះត្រូវការពេលយូរដើម្បីទៅដល់អ្នកដោយផ្អែកលើស្ថានភាពបណ្តាញរបស់ប្រតិបត្តិករទូរស័ព្ទចល័ត ឬអ្នកមិនអាចមិនមានសេវាទូរស័ព្ទ។ អ្នកអាចផ្ញើលេខកូដផ្ទៀងផ្ទាត់ម្តងទៀតបន្ទាប់ពី ៣០ វិនាទីដែលអ្នកបានចុចលើកដំបូង។
នៅក្នុងអេក្រង់ផ្ទេរប្រាក់អ្នកអាចជ្រើសរើស PPCBank ហើយបញ្ចូលគណនីអ្នកទទួលនៅក្នុង PPCBank ។ យើងនឹងធ្វើការត្រួតពិនិត្យថាតើគណនីអ្នកទទួលដែលអ្នកបានបញ្ចូលគឺជាគណនីដែលមានពិតឬអត់។ អ្នកអាចផ្ញើទៅគណនីដែលមានពិតតែប៉ុណ្ណោះ។
អ្នកអាចកាត់បន្ថយដែនកំណត់របស់អ្នកនៅក្នុងមីនុយ -> ប្តូរដែនកំណត់លើអេក្រង់នៅពេលណាមួយដែលអ្នកចង់ធ្វើការផ្លាស់ប្តូរ។ ប្រសិនបើអ្នកចង់បង្កើនចំនួនកំណត់ អ្នកគួរតែទៅសាខារបស់ធនាគារ PPCBank របស់យើង។ ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកប្រើដែនកំណត់អតិបរិមាហើយ អ្នកមិនអាចផ្លាស់ប្តូរបានទេបើទោះបីជាអ្នកទៅកាន់សាខារបស់យើងក៏ដោយ។
- ថ្លៃសេវាកម្មនឹងត្រូវកាត់ដោយស្វ័យប្រវត្តិនៅថ្ងៃទី ១០ នៃថ្ងៃធ្វើការរាល់ខែ។
- ថ្លៃសេវាស្តង់ដាសម្រាប់ការប្រើប្រាស់សេវាកម្មគណនីនិម្មិតគឺ៖
ប្រភេទនៃថ្លៃសេវា | ក្នុងមួយកើតឡើង | ថ្លៃសេវា |
គណនី | នៅពេលគណនីនិម្មិតត្រូវបានចេញ | ០.០៥ ដុល្លារ / គណនី |
ការប្រើប្រាស់ | នៅពេលដាក់ប្រាក់ទៅក្នុងគណនីនិម្មិត | ០.០១ ដុល្លារ / គណនី |
អប្បបរមាប្រចាំខែ | អនុវត្តនៅពេលចំនួនសរុបនៃថ្លៃសេវាប្រចាំខែតិចជាង ៣០ ដុល្លារ | ៣០ ដុល្លារប្រចាំខែ |
ដើម្បីប្រើសេវាកម្មគណនីនិម្មិត អតិថិជនត្រូវជូនដំណឹងដល់បុគ្គលិកនៃសាខាធនាគារ PPCBank។ ធនាគារ PPCBank នឹងរៀបចំឯកសារពាក់ព័ន្ធដើម្បីចុះហត្ថលេខា។ បន្ទាប់ពីចុះហត្ថលេខាលើឯកសារ, ធនាគារ PPCBank នឹងចេញគណនីនិមិ្មតឱ្យអតិថិជន។
ដើម្បីប្រើសេវាកម្មគណនីនិម្មិត អតិថិជនត្រូវតែជាអ្នកប្រើប្រាស់របស់ PPCBank smartBiz ។
គណនីនិម្មិតគឺជាសេវាកម្មដែលជូនដំណឹងដល់អតិថិជននៃគណនីនិម្មិតដែលភ្ជាប់ទៅនឹងគណនីពិតហើយនៅពេលដែលអតិថិជនដាក់ប្រាក់ទៅគណនីនិម្មិតចំនួនទឹកប្រាក់នឹងផ្ទេរទៅគណនីពិតដោយស្វ័យប្រវត្តិ។
ម៉ោងប្រតិបត្តិការរបស់កម្មវិធី SmartBiz គឺ៖
ប្រភេទ | ម៉ោង / ថ្ងៃ |
ការប្រតិបត្តិការលើគណនី | ២៤/៧ |
សំណើក្នុងការផ្ទេរ | ៨:00 ព្រឹក – ៦:00 ល្ងាចនៃថ្ងៃធ្វើការរបស់ធនាគារ |
សំណើក្នុងការផ្ទេរទៅច្រើនគណនី | |
ការអនុម័តការផ្ទេរ | ២៤/៧ |
សេវាបម្រើអតិថិជន | ២៤/៧ |
ការគ្រប់គ្រងគណនីនិម្មិត | ២៤/៧ |
- ដែនកំណត់ប្រតិបត្តិការធនាគារ PPCBank អនុញ្ញាតលើ កម្មវិធី smartBiz គឺ ១០,០០០ ដុល្លារឬ ៤០,០០០,០០០៛ ក្នុងមួយប្រតិបត្តិការនិង ៥០,០០០ ដុល្លារឬ ២០០,០០០,០០០៛ ក្នុងមួយថ្ងៃ។
- ប្រសិនបើការកំណត់មិនបំពេញតាមតម្រូវការផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អតិថិជនអាចទៅជួបសាខាធនាគារដើម្បីបន្ថយឬបង្កើន។
- ថ្លៃសេវានឹងត្រូវកាត់ចេញពីគណនីរបស់អតិថិជននៅថ្ងៃធ្វើការទី ១០ នៃខែនីមួយៗ។
- ថ្លៃសេវារបស់ PPCBank smartBiz គឺមានៈ
ថ្លៃសេវា | លក្ខខណ្ឌ |
ឥតគិត ថ្លៃ | គណនីសន្សំប្រចាំខែមុន / គណនីសមតុល្យបច្ចុប្បន្ន >=១០,០០០ ដុល្លារ |
១០ ដុល្លារបើ | គណនីសន្សំប្រចាំខែមុន / គណនីសមតុល្យបច្ចុប្បន្ន <១០,០០០ ដុល្លារ |
- ដើម្បីចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់សេវា PPCBank smartBiz អតិថិជនទាំងអស់ត្រូវទៅសាខាណារបស់នាគារ PPCBank ដើម្បីបំពេញពាក្យស្នើសុំ។
- ឯកសារដែលត្រូវការសម្រាប់ការប្រើកម្មវិធី smartBiz គឺ៖
សម្រាប់លក្ខណៈបុគ្គល / គណនីរួម | អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬលិខិតឆ្លងដែន (សមាជិកទាំងអស់នៃគណនី) និងសៀវភៅគណនី |
សម្រាប់លក្ខណៈក្រុមហ៊ុន | អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណឬលិខិតឆ្លងដែនរបស់ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន វិញ្ញាបនប័ត្រនៃការបញ្ចូលអាជ្ញាប័ណ្ណ វិញ្ញាបនប័ត្រអាជីវកម្ម វិញ្ញាបនប័ត្រចុះបញ្ជីពន្ធដារ និងសៀវភៅគណនី |
អតិថិជនទាំងអស់ដែលមានគណនីជាមួយធនាគារ PPCBank មានសិទ្ធិស្នើសុំប្រើប្រាស់សេវាកម្ម PPCBank smartBiz រួមមានអតិថិជនលក្ខណៈបុគ្គល និងលក្ខណៈក្រុមហ៊ុន។
ពេលប្រើប្រាស់ PPCBank smartBiz អ្នកអាចចូលប្រើ៖
- ព័ត៌មានថ្មីៗអំពីទ្រព្យសកម្ម ២៤/៧ ។
- តាមដានរាល់ប្រតិបត្តិការចូល / ចេញទាំងអស់ទៅក្នុងគណនីនិងព័ត៌មានលំអិត។
- ធ្វើការផ្ញើប្រាក់បានរហូតដល់ទៅ ១០០០ ក្នុងពេលតែមួយ និងការផ្ទេរងាយស្រួលតាមរយៈ Excel។
- កំណត់កាលវិភាគការផ្ទេរមួយដង ឬប្រចាំខែ និងមិនខកខានថ្ងៃផុតកំណត់នៃការទូទាត់ឡើយ។
- ការត្រួតពិនិត្យការទូទាត់ពីការទទួលកាន់តែមានប្រសិទ្ធិភាពតាមរយៈជម្រើសគណនីនិម្មិត * ។
- បច្ចុប្បន្នភាពនៃការផ្ទេរប្រាក់និងមុខងារជាច្រើនទៀត … ។
PPCBank smartBiz គឺជាសេវាកម្មគ្រប់គ្រងសាជីវកម្មតាមអ៊ិនធឺណែតដែលមានសុវត្ថិភាពខ្ពស់នៅលើកុំព្យូទ័រ និងត្រូវបានផ្តល់ជូនដល់អ្នកកាន់គណនីផ្ទាល់ខ្លួនឬក្រុមហ៊ុន (បុគ្គល / រួមគ្នា) ដោយធនាគារ PPCBank ដើម្បីធ្វើសេវាកម្មធនាគារតាមអ៊ីនធឺណិតគ្រប់ទីកន្លែងនិងគ្រប់ពេលវេលា។
រាល់ការផ្ទេរប្រាក់ត្រូវបានអនុញ្ញាតអោយធ្វើពីគណនីដកប្រាក់តែប៉ុណ្ណោះ។ ហើយគណនីដកប្រាក់ត្រូវតែជាគណនីសន្សំ / គណនីចរន្តដែលបានចុះឈ្មោះនៅសាខាធនាគារ PPCBank ។
បន្ទាប់ពីដាក់ពាក្យសុំប្រើប្រាស់សេវាកម្មនៅសាខារបស់ធនាគារហើយ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវចូលទៅ PPCBank smartBiz ក្នុងរយៈពេល ៣ ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ។ ពាក្យសម្ងាត់បណ្តោះអាសន្ននឹងលែងមានទៀតបន្ទាប់ពី ៣ ថ្ងៃ ហើយអ្នកដាក់ពាក្យត្រូវតែទៅសាខាធានាគារឡើងវិញដើម្បីទទួលបានលេខសម្ងាត់បណ្តោះអាសន្នថ្មី។
មានតែអ្នកផ្តល់សិទ្ធិចុងក្រោយដែលបានចុះឈ្មោះនៅសាខាប៉ុណ្ណោះដែលអាចចូលទៅគេហទំព័រ PPCBank smartBiz។ ដើម្បីចូល៖
ជំហានទី ១៖ អ្នកប្រើប្រាស់ (អ្នកផ្តល់សិទ្ធិចុងក្រោយ) ត្រូវតែបំពេញនូវលេខឈ្មោះដែលបានចុះជាមួយលេខសម្ងាត់បណ្តោះអាសន្នដែលបានផ្ញើទៅទូរស័ព្ទ។ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវចុះឈ្មោះតាម OTP ក្នុងកំឡុងពេលចូលលើកដំបូងតាមរយៈ PPCBank Mobile App ជាមួយឈ្មោះនិងលេខសំងាត់បណ្តោះអាសន្នដោយស្កេន QR កូដដែលបង្ហាញនៅលើអេក្រង់កុំព្យូទ័រ។
ជំហានទី ២៖ បន្ទាប់ពីស្កេនរួចចុចលើប៊ូតុង Request Button ហើយបញ្ចូលលេខកូដផ្ទៀងផ្ទាត់ដែលបានទទួលនៅក្នុងសារ SMS ។ បញ្ចូលលេខកូដ OTP ចំនួន ៦ ខ្ទង់ដែលបង្ហាញនៅលើកម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃធនាគារ PPCBank របស់អ្នកក្នុងកុំព្យូទ័រហើយចុចលើ ‘បញ្ជាក់ OTP’ ដើម្បីបំពេញការចុះឈ្មោះ OTP ។
សម្រាប់ការណែនាំអំពីការចូលពេញលេញអ្នកអាចទាញយករបៀបប្រើប្រាស់នៅ“Download Manual” នៅលើអេក្រង់ចូលកម្មវិធី smartBiz ។
ដើម្បីដំឡើងកម្មវិធី smartBiz អ្នកត្រូវភ្ជាប់ទៅគេហទំព័រដើមរបស់ PPCBank នៅ www.ppcbank.com.kh ហើយចូលទៅ →ផលិតផលនិងសេវាកម្ម ->ធនាគារអេឡិចត្រូនិក -> ធនាគារអ៊ីនធឺណេតសម្រាប់ក្រុមហ៊ុននិងចុចទាញយកកម្មវិធីដើម្បីរក្សាទុកក្នុងកុំព្យូទ័ររបស់អ្នក។ (សូមចំណាំថា កម្មវិធី smartBiz អាចប្រើបានសម្រាប់កុំព្យូទ័រប្រើប្រាស់ Window តែប៉ុណ្ណោះ)។
ប្រសិនបើអ្នកមិនចង់អោយអ្នកប្រើប្រាស់រណបរបស់អ្នកមានសិទ្ធិចូលទៅកាន់កម្មវិធី smartBiz នោះទេ អ្នកអាចកែប្រែអ្នកប្រើប្រាស់រណបបាននៅក្នុង“ User Management” នៅលើកម្មវិធី smartBiz ដោយដាក់ឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់រណបទៅជាអសកម្មឬលុបចោល។ អ្នកក៏អាចធ្វើឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់រណបទៅជាសកម្មវិញក៏បាន។
អ្នកអាចជូនដំណឹងដល់អ្នកផ្តល់សិទ្ធិចុងក្រោយនៃកម្មវិធី smartBiz របស់អ្នកព្រោះគាត់អាចមើលឬកំណត់ឈ្មោះចូលនិងលេខសម្ងាត់របស់អ្នកឡើងវិញបាន។
ត្រូវត្រូវណាស់! ការផ្ទេរប្រាក់ដែលបានធ្វើគឺមានសុពលភាពហើយនឹងបន្តទៅរកការស្នើសុំការយល់ព្រមដូចធម្មតា។ សុពលភាពនៃសមតុល្យផ្ទេរនឹងអនុលោមតាមសមតុល្យនៅពេលដែលការផ្ទេរត្រូវបានអនុម័ត (ឬប្រតិបត្តិ) ។
មិនបានទេ! អ្នកប្រើប្រាស់រងអាចធ្វើការស្នើសុំផ្ទេរទោះបីត្រូវបានចាត់តាំងតួនាទីដកប្រាក់ក៏ដោយ។ ការប្រតិបត្តិការផ្ទេរនៅតែត្រូវបានយល់ព្រមដោយអ្នកផ្តល់សិទ្ធិចុងក្រោយជាមុនសិន។
- អ្នកប្រើប្រាស់រណបគឺជាអ្នកប្រើដែលអាចត្រូវបានបង្កើតតាមអ៊ិនធឺណិតដោយអ្នកផ្តល់សិទ្ធិចុងក្រោយក្នុងសេវាកម្មធនាគារតាមអ៊ិនធឺណិត។ អ្នកផ្តល់សិទ្ធិចុងក្រោយត្រូវផ្តល់ឈ្មោះនិងលេខសំងាត់ដល់អ្នកប្រើរណបដែលបានបង្កើត។
- អ្នកផ្តល់សិទ្ធិចុងក្រោយអាចចាត់តាំងទាំងតួនាទីប្រតិបត្តិការនិងតួនាទីដកប្រាក់ជូនអ្នកប្រើប្រាស់រណបបាន។ សម្រាប់តួនាទីប្រតិបត្តិការអ្នកប្រើរណបអាចសាកសួរតែគណនីប៉ុណ្ណោះ។ នៅពេលតួនាទីដកប្រាក់អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់រណបធ្វើការស្នើសុំផ្ទេរ។
- អ្នកផ្តល់សិទ្ធចុងក្រោយអាចបង្កើត គ្រប់គ្រង និងលុបអ្នកប្រើប្រាស់រណប នៅក្រោម“ User Management” ។
- អ្នកផ្តល់សិទ្ធិលើការផ្ទេរប្រាក់ គឺជាអ្នកផ្តល់សិទ្ធិនៃការអនុម័តដែលតម្រូវឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ម្នាក់ៗផ្ទៀងផ្ទាត់និងផ្តល់សិទ្ធិដល់ការស្នើសុំមុនពេលបន្តប្រតិបត្តិការដល់អ្នកមានសិទ្ធិយល់ព្រមចុងក្រោយ។
- អ្នកអាចកំណត់សិទ្ធិលើការផ្ទេរប្រាក់របស់អ្នកនៅក្នុង Approval Step Management។ អ្នកអាចជ្រើសរើសនិងបន្ថែមអ្នកផ្តល់សិទ្ធិមធ្យម និងលំដាប់នៃអ្នកអ្នកផ្តល់សិទ្ធិមធ្យម អាចត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរបានដោយអ្នកផ្តល់សិទ្ធិ។
- ការជ្រើសរើសការផ្ទេរប្រាក់ភ្លាមៗឬការផ្ទេរប្រាក់ដែលកំនត់កាលវិភាគក្នុងមួយដង នឹងអនុញ្ញាតឱ្យប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការសំណើផ្ទេររបស់អ្នក។
- ការជ្រើសរើសការផ្ទេរប្រាក់ភ្លាមៗមានន័យថាសំណើផ្ទេរប្រាក់របស់អ្នកនឹងត្រូវបានដំណើរការភ្លាមៗនៅពេលស្នើសុំ។ ខណៈពេលដែលការផ្ទេរប្រាក់ដែលកំនត់កាលវិភាគក្នុងមួយដងតម្រូវឱ្យអ្នកកំណត់កាលបរិច្ឆេទផ្ទេរ ដូច្នេះសំណើនឹងចាប់ផ្តើមដំណើរការតាមពេលដែលកំនត់។
ប្រភេទថ្លៃសេវា | ចំនួនទឹកប្រាក់ | ថ្លៃសេវា |
ធនាគារ PPCBank | ណាមួយ | ឥតគិតថ្លៃ |
អន្តរធនាគារក្នុងស្រុក | ណាមួយ | ២ ដុល្លារឬ ៨.០០០ ៛ (អប្បបរមា) ឬ ០,១០% នៃចំនួនទឹកប្រាក់ដែលបានផ្ទេរ |
សេវាផ្ទេរប្រាក់រហ័ស (សម្រាប់តែប្រាក់រៀល) | ≤ ៤,000,000៛ | ៤,000៛ |
≤ ២0,000,000៛ | ៨,000៛ | |
≤ ៤0,000,000៛ | ១២,000៛ |
ការផ្ទេរប្រាក់អាចត្រូវបានចុះឈ្មោះរហូតដល់ ១០ សំណើក្នុងពេលតែមួយ។ ប្រសិនបើវាលើសពីសំណើជាង ១០ អ្នកត្រូវសួរអ្នកផ្តល់សិទ្ធិចុងក្រោយដើម្បីអនុវត្តសំណើមុនហើយពេលនោះអ្នកអាចចុះឈ្មោះស្នើសុំបន្ថែមបានហើយ។
ការផ្ទេរប្រាក់ទៅ ១ គណនីម្តងគឺជាសេវាកម្មដែលផ្តល់ជូនអ្នកប្រើប្រាស់ដើម្បីធ្វើការផ្ទេរប្រាក់ទៅគណនីពិសេសមួយដែលរួមមានការផ្ទេរប្រាក់របស់ធនាគារ PPCBank, ការផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារនិងការផ្ទេរប្រាក់រហ័ស។ ខណៈពេលដែលការផ្ទេរប្រាក់ទៅច្រើនគណនីម្តងគឺជាសេវាកម្មមួយដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ធ្វើការផ្ទេរប្រាក់រហូតដល់ទៅ ១០០០ ប្រតិបត្តិការក្នុងពេលតែមួយតាមរយៈការបញ្ចូលទិន្នន័យដោយផ្ទាល់ ឬការដាក់របាយការណ៍ Excel។ ការផ្ទេរប្រាក់ទៅច្រើនគណនីម្តងគឺអាចធ្វើបានតែចំពោះតែការផ្ទេរប្រាក់ទៅគណនីនៃធនាគារ PPCBank តែប៉ុណ្ណោះ ។
ប្រហែលជានៅពេលអ្នកចុះឈ្មោះគណនីដកប្រាក់នៅសាខា វាជាគណនីសកម្ម។ ប៉ុន្តែដោយសារសកម្មភាពណាមួយបានធ្វើឲ្យគណនីរបស់អ្នកក្លាយជាគណនី “អសកម្ម” ដូច្នេះអ្នកមិនអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់បានទេ។ ដើម្បីធ្វើឱ្យគណនីនេះទៅជាគណនីសកម្ម អ្នកត្រូវទៅសាខារបស់ធនាគារ PPCBank។
ក្ក្នុងទម្រង់ចុះឈ្មោះតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិក អ្នកអាចកំណត់បានគណនីទទួលពី ០ រហូតដល់ ៥ គណនី។ វាជាជម្រើសសម្រាប់អតិថិជនដែលចង់ផ្ទេរប្រាក់ទៅតែគណនីអ្នកទទួលដែលបានកំណត់។ ប្រសិនបើអ្នកចង់ធ្វើការផ្ទេរប្រាក់ទៅនរណាម្នាក់អ្នកមិនគួរកំណត់គណនីទទួលនោះទេ។
សម្រាប់ហេតុផលសុវត្ថិភាព យើងអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនកំណត់គណនីដកប្រាក់នៅសាខា។ អ្នកអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់បានពីគណនីដកប្រាក់តែប៉ុណ្ណោះ។ អ្នកអាចបន្ថែមឬលុបគណនីច្រើនទៀតទៅក្នុងបញ្ជីនៃគណនីដកប្រាក់បានរហូតដល់ទៅប្រាំគណនី។ អ្នកប្រើប្រាស់សេវា Mobile Banking ចាំបាច់ត្រូវកំណត់គណនីដកប្រាក់យ៉ាងតិចមួយ។
អ្នកមិនអាចមើលឃើញគណនីរបស់អ្នកដោយហេតុផលដូចខាងក្រោម។
– គណនីរបស់អ្នកគឺជាគណនីបិទ។
– គណនីរបស់អ្នកគឺជាគណនីរួម។ គណនីរួមរបស់អ្នកចាំបាច់ត្រូវដាក់ពាក្យស្នើសុំដាច់ដោយឡែកពីគ្នា។
ប្រសិនបើកម្មវិធីរបស់អ្នកត្រូវការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព វានឹងប្រាប់អ្នកឱ្យធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពនៅពេលអ្នកដំណើរការកម្មវិធីតែម្តង។
ប្រសិនបើអ្នកកំពុងប្រើឧបករណ៍ Android សូមចូលទៅកាន់ Playstore ។
ប្រសិនបើអ្នកកំពុងប្រើប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ iOS សូមចូលទៅកាន់ Appstore។
អ្នកអាចស្វែងរកពាក្យ PPCBank Mobile ដើម្បីទាញយកកម្មវិធី។
ត្រូវហើយ អតិថិជនជាលក្ខណៈក្រុមហ៊ុនអាចប្រើសេវា Mobile Banking បាន។ ប៉ុន្តែអតិថិជនជាលក្ខណៈក្រុមហ៊ុនអាចធ្វើការសាកសួរអំពីគណនីតែប៉ុណ្ណោះ ហើយមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតឱ្យធ្វើការផ្ទេរប្រាក់ឡើយ។
អ្នកអាចទៅកាន់សាខាណាមួយរបស់ធនាគារ PPCBank ហើយបំពេញពាក្យស្នើសុំដើម្បីប្រើប្រាស់សេវា Mobile Banking។
នៅពេលដាក់ពាក្យសុំសេវាកម្មអ្នកត្រូវយកឯកសារដូចខាងក្រោម៖
បុគ្គល | ក្រុមហ៊ុន | |
អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬលិខិតឆ្លងដែន និងសៀវភៅគណនី (គណនីដកប្រាក់) | ធម្មតា | វិញ្ញាបនប័ត្រចុះបញ្ជី, សៀវភៅគណនី |
ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន | អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណឬលិខិតឆ្លងដែន | |
អ្នកតំណាង | អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណឬលិខិតឆ្លងដែលបញ្ជាក់ពីមេធាវី (ឯកសារដែលបានចុះហត្ថលេខាសម្រាប់ផ្ទេរកម្មសិទ្ធ) |
*សម្រាប់បុគ្គល៖ អ្នកត្រូវយកអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ / លិខិតឆ្លងដែននិងសៀវភៅគណនីដែលអ្នកចង់ផ្ទេរប្រាក់។
*សម្រាប់សាជីវកម្ម៖ អ្នកត្រូវមានលិខិតបញ្ជាក់ការចុះឈ្មោះនិងសៀវភៅគណនី។ ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុនត្រូវយកអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ / លិខិតឆ្លងដែនរបស់គាត់។ ប្រសិនបើអ្នកចង់ប្រគល់សិទ្ធិអោយមនុស្សផ្សេងអ្នកផ្ទេរសិទ្ធិត្រូវយកអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ / លិខិតឆ្លងដែននិងឯកសារដែលមានហត្ថលេខាដែលបញ្ជាក់ពីការផ្ទេរសិទ្ធ។
អ្នកអាចទៅកាន់សាខាណាមួយរបស់ PPCBank ដើម្បីដំណើរការគណនីចាស់ក្នុងសេវា Mobile Banking App ឡើងវិញ។
អ្នកអាចទៅកាន់សាខាណាមួយរបស់ធនាគារ PPCBank ហើយបំពេញពាក្យស្នើសុំដើម្បីឈប់ប្រើសេវា Mobile Banking App។
អ្នកអាចប្រើប្រាស់សេវាធនាគារតាមទូរស័ព្ទ (Mobile Banking App) 24/7 លើកលែងតែមានល័ក្ខខ័ណ្ឌដូចខាងក្រោម។
– នៅពេលដែលយើងត្រូវការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពប្រព័ន្ធរបស់យើង យើងនឹងជូនដំណឹងនៅផ្នែកខាងក្រោមនៃអេក្រង់សម្រាប់ព័ត៌មានទុកជាមុន។
ប្រសិនបើអ្នកជាអតិថិជនជាលក្ខណៈបុគ្គល ហើយមិនអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់បាននោះ បានន័យថាការផ្ទេរប្រាក់របស់អ្នកត្រូវបានរារាំងដោយប្រព័ន្ធ។ ជាធម្មតានេះបណ្តាលមកពីអ្នកខកខានមិនបានផ្តល់លេខកូដផ្ទៀងផ្ទាត់ត្រឹមត្រូវ ៥ ដងជាប់គ្នា។
ប្រសិនបើអ្នកជាអតិថិជនលក្ខណៈក្រុមហ៊ុនអ្នកអាចចូលគណនីធម្មតា ប៉ុន្តែមិនអាចប្រើមុខងារផ្ទេរប្រាក់បានទេ។
ប្រសិនបើអ្នកខកខានមិនបានផ្តល់លេខសម្ងាត់ត្រឹមត្រូវ ៥ ដងជាប់គ្នានៅក្នុង PPCBank Mobile App គណនីរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានចាក់សោ។ ដើម្បីដោះសោវិញ សូមអ្នកចូលទៅកាន់សាខារបស់ PPCBank ណាមួយ ហើយយើងនឹងកំណត់លេខសម្ងាត់ថ្មីដល់អ្នក។
ប្រសិនបើអ្នកមិនប្រើគណនីរបស់អ្នកលើសពី ៦ ខែយើងចាក់សោគណនីប្រើប្រាស់របស់អ្នកសម្រាប់បញ្ហាសុវត្ថិភាព។ ប្រសិនបើអ្នកចង់ប្រើសេវា Mobile App ឡើងវិញ អ្នកត្រូវតែទៅកាន់សាខាធនាគារ PPCBank របស់យើងដើម្បីដោះសោ។
អ្នកត្រូវចូលលើកដំបូងក្នុងរយៈពេល ៣ ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការបន្ទាប់ពីការចុះឈ្មោះប្រើសេវា Mobile Banking។ នៅពេលប្រព័ន្ធរបស់យើងបង្អាកគណនីប្រើប្រាស់របស់អ្នកដោយស្វ័យប្រវត្តិ អ្នកចាំបាច់ត្រូវទៅកាន់សាខាធនាគារ PPCBank ដើម្បីដោះសោគណនីរបស់អ្នក។
នៅពេលអ្នកធ្វើការផ្ទេរប្រាក់នៅក្នុង PPCBank នឹងមិនគិតថ្លៃទេ។ ប្រសិនបើអ្នកផ្ទេរទៅធនាគារក្នុងស្រុកមួយផ្សេងទៀតវានឹងមានថ្លៃសេវាអប្បបរមា ២ ដុល្លារឬ ០,១០% ដែលខ្ពស់ជាង។
នៅក្នុងធនាគារផ្ទេរប្រាក់ | សេវាផ្ទេរប្រាក់អន្តរធនាគារ(សម្រាប់តែក្នុងស្រុក) |
គ្មានថ្លៃសេវា | ថ្លៃឈ្នួលអប្បបរមាគឺ ២ ដុល្លារឬ ០,១០% |
នៅពេលធ្វើការទូទាត់ថ្លៃសេវា NAR (មិនមែនផ្ទេរប្រាក់តាមគណនី) ផ្អែកលើថ្លៃដើមដែលអ្នកផ្ទេរសូមមើលកម្រៃសេវាខាងក្រោម៖
NAR (សេវាផ្ទេរប្រាក់ក្រៅប្រព័ន្ធ) | |
ចំនួនទឹកប្រាក់ផ្ទេរ | ថ្លៃសេវា |
១ ដុល្លារ – ២០០ ដុល្លារ | ០.៥០ ដុល្លារ |
២០១ – ៥០០ ដុល្លារ | ០,៧៥ ដុល្លារ |
៥០១ ដុល្លារ – ១.០០០ ដុល្លារ | ១.០០ ដុល្លារ |
ទោះបីជាអ្នកផ្ទេរចំនួនទឹកប្រាក់តិចជាងការកំណត់ប្រតិបត្តិការក៏ដោយ ការប្រើប្រាស់ដែនកំណត់ចំនួននៃការផ្ទេរប្រាក់ប្រចាំថ្ងៃរបស់អ្នកអាចខ្ពស់រួចទៅហើយ។ អ្នកអាចពិនិត្យមើលចំនួនដែនកំណត់ដែលមាននៅក្នុងមឺនុយ -> ដែនកំណត់នៃការផ្ទេរប្រាក់ / ផ្លាស់ប្តូរ ។
យើងកំណត់ចំនួនការប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃរបស់អ្នកឡើងវិញទៅជាសូន្យនៅពាក់កណ្តាលអធ្រាត្រជារៀងរាល់ថ្ងៃ។
អ្នកអាចចូលទៅកាន់មីនុយ -> ដែនកំណត់នៃការផ្ទេរប្រាក់ / ផ្លាស់ប្តូរ -> បន្ទាប់មកអ្នកអាចដឹងថាតើចំនួនកំណត់នៅសល់ប៉ុន្មាននៅក្នុងថ្ងៃ។
អ្នកអាចធ្វើការផ្ទេរម្តងទៀត ឬជាច្រើនដងទៀតបាន។
ដែនកំណត់ប្រតិបត្តិការអតិបរមារបស់អ្នកគឺ ១,០០០ ដុល្លារក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ។ ដែនកំណត់អតិបរិមាប្រចាំថ្ងៃរបស់អ្នកគឺ ៥,០០០ ដុល្លារ។ មិនមានដែនកំណត់ប្រចាំថ្ងៃលើចំនួនប្រតិបត្តិការដែលបានអនុវត្តទេ។
ចំណាត់ថ្នាក់ | ដែនកំណត់ផ្ទេរគណនី | |
ការផ្ទេរគណនី | ១ ដង | ១,០០០ ដុល្លារ |
រាល់ថ្ងៃ | ៥,០០០ ដុល្លារ | |
ការផ្ទេរប្រាក់មិនមែនគណនី | ១ ដង | ១,០០០ ដុល្លារ |
រាល់ថ្ងៃ | ១,០០០ ដុល្លារ |
អ្នកអាចកំណត់ចំនួនទឹកប្រាក់កំណត់ផ្ទេរប្រាក់ប្រចាំថ្ងៃយ៉ាងច្រើនបំផុត ៥.០០០ ដុល្លារនិង ១.០០០ ដុល្លារសម្រាប់ការកម្រិតប្រតិបត្តិការ។
យើងកំណត់ដែនកំណត់ផ្ទេររបស់អតិថិជនសម្រាប់សុវត្ថិភាពធនាគារចល័ត។ អតិថិជនអាចបញ្ជាក់ពីចំនួនទឹកប្រាក់កំណត់ប្រចាំថ្ងៃនិងចំនួនទឹកប្រាក់កំណត់ប្រតិបត្តិការក្នុងចំនួនអតិបរិមាដែលបានកំណត់ដោយ PPCBank។