Skip to main content

ប្រសិនបើខ្ញុំផ្ទេរទៅគណនីខុស តើខ្ញុំអាចលុបចោលការផ្ទេរនេះភ្លាមៗបានទេ? ប្រសិនបើខុសមែន តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច?


បាទ អ្នកត្រូវទៅសាខាដែលនៅជិតបំផុតឱ្យបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។ វាអាចមានសេណារីយ៉ូពីរដែលអាចកើតឡើង។ ប្រសិនបើធនាគារបានដំណើរការប្រតិបត្តិការរបស់អ្នករួចហើយ ករណីនេះនឹងត្រូវបានដោះស្រាយតាមរយៈវិវាទនៃករណី ហើយវាអាស្រ័យលើធនាគារអ្នកទទួលក្នុងការសម្រេចចិត្តប្រគល់មូលនិធិវិញឬអត់ ប៉ុន្តែធនាគារនឹងព្យាយាមផ្តល់ជំនួយឱ្យបានច្រើនតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។ ប្រសិនបើធនាគារមិនទាន់ដំណើរការប្រតិបត្តិការរបស់អ្នកនៅឡើយទេ បុគ្គលិករបស់យើងនឹងលុបចោលប្រតិបត្តិការសម្រាប់អ្នក។

បាទ អ្នកត្រូវទៅសាខាដែលនៅជិតបំផុតឱ្យបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។ វាអាចមានសេណារីយ៉ូពីរដែលអាចកើតឡើង។

  • ប្រសិនបើធនាគារបានដំណើរការប្រតិបត្តិការរបស់អ្នករួចហើយ ករណីនេះនឹងត្រូវបានដោះស្រាយតាមរយៈវិវាទនៃករណី ហើយវាអាស្រ័យលើធនាគារអ្នកទទួលក្នុងការសម្រេចចិត្តប្រគល់មូលនិធិវិញឬអត់ ប៉ុន្តែធនាគារនឹងព្យាយាមផ្តល់ជំនួយឱ្យបានច្រើនតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។
  • ប្រសិនបើធនាគារមិនទាន់ដំណើរការប្រតិបត្តិការរបស់អ្នកនៅឡើយទេ បុគ្គលិករបស់យើងនឹងលុបចោលប្រតិបត្តិការសម្រាប់អ្នក។