Skip to main content

តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេចប្រសិនបើខ្ញុំបានដំណើរការការសងប្រាក់កម្ចីរបស់ខ្ញុំរួចហើយតាមរយៈភ្នាក់ងារវីង ប៉ុន្តែបុគ្គលិករបស់ធនាគារ PPCBank នៅតែហៅខ្ញុំសម្រាប់ការទូទាត់ប្រាក់កម្ចី?


អ្នក​ត្រូវ​ជូនដំណឹង​ទៅ​ភ្នាក់ងារ​អំពី​វា​ជា​បន្ទាន់ ដូច្នេះ​ភ្នាក់ងារ​អាច​ទាក់ទង​ទៅ​ សេវាកម្មបំរើ​អតិថិជន Wing ដើម្បី​ចាប់ផ្តើម​ដំណើរការ​បញ្ច្រាស។​ ចំណាំ៖ ភ្នាក់ងារវីង​នឹង​ពិនិត្យ​ព័ត៌មាន​ពីរដង​ជាមួយ​អ្នក​ជានិច្ច​មុន​ពេល​បញ្ជាក់​ការ​ទូទាត់។​ សូម​ពិនិត្យ​វា​ដោយ​ប្រុងប្រយ័ត្ន​ ហើយ​សួរ​ភ្នាក់ងារ​ឱ្យ​ កែ​លេខ​គណនី​របស់​អ្នក​ក្នុង​ករណី​ដែល​វា​ខុស។.

អ្នក​ត្រូវ​ជូនដំណឹង​ទៅ​ភ្នាក់ងារ​អំពី​វា​ជា​បន្ទាន់ ដូច្នេះ​ភ្នាក់ងារ​អាច​ទាក់ទង​ទៅ​ សេវាកម្មបំរើ​អតិថិជន Wing ដើម្បី​ចាប់ផ្តើម​ដំណើរការ​បញ្ច្រាស។​ ចំណាំ៖ ភ្នាក់ងារវីង​នឹង​ពិនិត្យ​ព័ត៌មាន​ពីរដង​ជាមួយ​អ្នក​ជានិច្ច​មុន​ពេល​បញ្ជាក់​ការ​ទូទាត់។​ សូម​ពិនិត្យ​វា​ដោយ​ប្រុងប្រយ័ត្ន​ ហើយ​សួរ​ភ្នាក់ងារ​ឱ្យ​ កែ​លេខ​គណនី​របស់​អ្នក​ក្នុង​ករណី​ដែល​វា​ខុស។.