loader image
Zoom in Regular Zoom out

សេវា​ធនាគារ​តាម​ទូរ​សព្ទ​ដៃ​

Home - ធនាគារសម្រាប់អាជីកម្ម - ធនាគារអេឡិចត្រូនិច - សេវា​ធនាគារ​តាម​ទូរ​សព្ទ​ដៃ​

សេវា ធនាគារ តាម ទូរ សព្ទ ដៃ

បច្ចុប្បន្ននេះ សេវា​ធនាគារ​អាច​ស្វែង​រកបាន​នៅក្នុង​ដៃ​របស់​លោកអ្នក 24 ម៉ោង​ក្នុង​មួយថ្ងៃ 7 ថ្ងៃ​ក្នុង​មួយ​សប្តាហ៍ តាមរយៈ​កម្មវិធី​សេវា​ធនាគារ​តាម​ទូរ​សព្ទ​ដៃ​របស់​ធនាគារ PPCBank​។ កម្មវិធី​របស់​យើង​អាច​ឲ្យ​លោកអ្នក​៖

• ត្រួត​ពិនិត្យមើល​ប្រតិបត្តិការ​សាច់ប្រាក់​តាម​ពេល​ជាក់ស្តែង​

• បញ្ចូល​ទឹកប្រាក់​ក្នុង​ទូរ​សព្ទ​ដៃ និង​កាត​បង់ប្រាក់​ជាមុន​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ដៃគូ​របស់​យើង

• ផ្ទេរប្រាក់​ទៅ​គណនី​ធនាគារ (​ធនាគារ PPCBank និង​ធនាគារ​ផ្សេងទៀត​នៅក្នុង​ស្រុក​)

• រីករាយ​ជាមួយនឹង​សេវា​ដក​ប្រា​ក់ដោយ​ពុំ​ចាំបាច់​មាន​កាត

• កំណត់​ទីតាំង​ម៉ាស៊ីន ATM របស់​ធនាគារ PPCBank និង​សាខា​ផ្សេងទៀត

• រីករាយ​ជាមួយនឹង​កម្មវិធី​ដែលមាន 5 ភាសា រួមមាន​ភាសា​ខ្មែរ ភាសា​អង់គ្លេស ភាសា​កូរ៉េ ភាសា​ជប៉ុន និង​ភាសា​ចិន

• ដាក់ពាក្យ​ស្នើសុំ​ឥណទាន

ទាញយក​កម្មវិធី​រប​ស់​យើង​ឥតគិតថ្លៃ​នៅ iTunes App store និង Google Play store ហើយ​បន្ទាប់មក ទៅកាន់​សាខា​ធនាគារ PPCBank ណាមួយ​ដើម្បី​បញ្ចប់​ការដំឡើង​ប្រព័ន្ធ​សុវត្ថិភាព​ដោយ​ឥតគិតថ្លៃ​។​

#easybanking

​កម្មវិធី​របស់​ធនាគា​រ PPCBANK សព្វថ្ងៃនេះ យើងទាំងអស់គ្នា​ភ្ជាប់​ទំនាក់ទំនង​គ្នា​តាម​ទូរ​សព្ទ​ដៃ​។​

​តើ​មាន​វិធី​ណា​ដែល​អាច​ឲ្យ​លោកអ្នក​ដឹងបាន​អំពី​សកម្មភាព​គណនីរ​បស់​លោកអ្នក​ល្អប្រសើរ​ជាង​កម្មវិធី​សេវា​ធនាគារ​តាម​ទូរ​សព្ទ​ដៃ​នេះ​ទៀត​។​

កម្មវិធី​ទូរ​សព្ទ​ដៃ​របស់​ធនាគារ PPCBank ផ្តល់ជូន​សេវា​ទំនើបៗ​ជាច្រើន​សម្បូរបែប ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ​ប្រាកដថា​តម្រូវការ​បន្ទាន់​របស់​លោកអ្នក អាច​ដោះស្រាយបាន​នៅក្នុង​ដៃ​របស់​លោកអ្នក និង​អាច​ចូលទៅ​ប្រើប្រាស់​បាន​យ៉ាង​ងាយស្រួល​។​

​ជំហាន​ក្នុងការ​ចាប់ផ្តើម​ប្រើប្រាស់​កម្មវិធី​នេះ​៖

1. ចូលទៅ​កាន់ iTunes App Store ឬ Android Play Store; ស្វែងរក PPCBank និង​ធ្វើ​ការទាញយក​កម្មវិធី​

2. ជ្រើសរើស​ភាសា​ដែល​អ្នក​ចង់បាន

3. បំពេញ​ប័ណ្ណសម្គាល់ខ្លួន​របស់​អ្នកប្រើប្រាស់ ដែល​បាន​ចុះឈ្មោះ​ជាមួយ​ធនាគារ និង​លេខ​កូដ​សម្ងាត់​បណ្តោះអាសន្ន

4. ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព​លេខ​កូដ​សម្ងាត់​របស់លោក​អ្នក

5. រីករាយ​ជាមួយនឹង​កម្មវិធី​រប​ស់ធ​នាគារ PPCBank ដោយ​ឥតគិតថ្លៃ​

ពេលខ្លះ លោកអ្នក​គ្រាន់តែ​ត្រូវការ​អ្វីមួយ​ពី​អ្នកតំណាង​ខាង​ផ្នែក​សេវា​អតិថិជន​ដែល​ទទួលបាន​ការបណ្តុះ​បណ្តាល​ត្រឹមត្រូវ​តែប៉ុណ្ណោះ​។​

​យើង​យល់ច្បាស់​អំពី​រឿងនេះ ដោយហេតុ​នេះហើយ​បានជា​យើង​បង្ក​ភាពងាយស្រួល​ក្នុងការ​បំពេញ​តាម​តម្រូវការ​សេវា​ធនាគារ​របស់លោក​អ្នក​តាម​វិធី​ខុសៗ​គ្នា​ជាច្រើន​។​

បន្ថែម​ពីលើ​កម្មវិធី​នេះ លោកអ្នក​អាច​ទទួលបាន​សេវា​អតិថិជន​តាមរយៈ​វិធី​ដូចខាងក្រោម​៖

1. កម្មវិធី Live Chat នៅលើ​គេហទំព័រ​ធនាគារ PPCBank

2. ទូរ​សព្ទ​ទៅ​លេខ (855) 23-909-909

3. មកកាន់​សាខា​ណាមួយ​នៃ​ធនាគារ​របស់​យើង​នៅក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ និង​នៅតាម​បណ្តា​ខេត្ត​

មិន​ថា​លោកអ្នក​ជ្រើសរើស​វិធី​ណាមួយ​នោះទេ លោក​អ្នកនឹង​ទទួលបាន​សេវា​អតិថិជន​ដែលមាន​គុណភាព​ខ្ពស់ ដែល​អាចជួយ​ដោះស្រាយ​តម្រូវការ​សេវា​ធនាគារ​បាន​យ៉ាង​ងាយស្រួល​បំផុត​។​

​លក្ខខណ្ឌ​តម្រូវ​៖

** ត្រូវមាន​អាយុ 18 ឆ្នាំ ឬ​ច្រើនជាង​នេះ​

** អ្នកដាក់ពាក្យសុំ​ត្រូវមាន​គណនី​សន្សំ​/​គណនី​ចរន្ត​ផ្ទាល់ខ្លួន ឬ​គណនី​រួមគ្នា​របស់​ធនាគារ PPCBank

** ភ្ជាប់​មកជា​មួយ​នូវ​រូបថត ឬ​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬ​លិខិតឆ្លងដែន​ដែលមាន​សុពលភាព​